11107 inlägg
för
11107 inlägg
MZ's egen lista var bedrövlig så för den som missade det gjorde jag min egen och den ser ut som följer:
(ingen särskild ordning)
Nomadland
Morbius - jag är lite rädd att den här inte kommer hålla måttet, kanske till och med bli kalkon... trailern oroar. Men jag gillar karaktären Morbius så jag hoppas fortfarande.
Coming 2 America - jag vetefan egentligen, har den ens att göra på en sån här lista? Släpps direkt på nätet vet jag iaf. Man hoppas ju ändå att dom på nåt sätt får till det och det blir en rolig efterföljare.
Ghostbusters: Afterlife - man blir pepp efter att ha sett trailern.
Venom: let there be carnage - om den här går upp på bio så tror jag den kan stå för en jävligt maxad upplevelse, åtminstone visuellt.
Deep Water - Adrian Lynes första film på 19 år. Lyne gjorde Jacob's Ladder och för den är och förblir han alltid ett geni.
The Many Saints of Newark - vetefan alltså, vågar vi tro på denna?
The Mauritarian - Jodie Foster! Vi längtar efter Jodie Foster igen gör vi inte? Eller är det bara jag. Räcker det dock? Räcker det med att Jodie Foster spelar huvudrollen?
Halloween kills! - jag tycker förra Halloween hade sina stunder så jag har inget emot att dom kör ett par rullar till... bring it!
Kvinnan i fönstret - thriller som bygger på en hyllad bok, tung regissör och en rollista med Amy Adams, Gary Oldman, Julianne Moore m.fl vad kan gå fel?
Nightmare Alley - Guillermo del toros senaste med, tyvärr, Bradley Cooper, men även Cate Blanchett, Rooney Mara, Richard Jenkins, och Willem fucking Dafoe och det räcker för mig.
Sist men inte minst skräckis Antlers - kolla in trailern till den!
Vilka filmer ser ni fram emot?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
morbius är framflyttade till 2022!!!
comign 2 american har ju kommit ut och jag har sett den och den e OK det e ju rätt bra gjord och så men ja.
mauritarian orkade jag fan inte med... massa jävla förhör av en soldat vem orkar se sånt? hur många förhör har vi sett på film? har vi ägnat 1 månad av våra liv för att se hur fångars liv är? det har vi nog va? så man kan säga att vi har suttit inne 1 månad...
175 inlägg
för
175 inlägg
Black widow och Free guy är nog dom enda jag faktiskt ser fram emot, dom blir kanske framflyttade också? Annars vet ja inte.. segt på feta filmer just nu..
11107 inlägg
för
11107 inlägg


Black Widow räknar dom faktiskt med att den ska gå upp på bio och disney+ 9 juli 2021.
Dune bio och HBO Max 1 oktober 2021.
Many Saints of Newark (Sopranos) bio och HBO max 24 september 2021.
Top Gun: Maverick bio 19 november 2021. Stream 45 dagar senare.
Antlers 29 oktober 2021.
The Batman 4 mars 2022 !!
Free Guy 13 augusti 2021
Ghostbusters: Afterlife 11 november 2021
John Wick 4 27 maj 2022 !!
No time to die 30 september 2021
Spiderman no way home 17 december 2021
Uncharted 18 februari 2022  !!

86 inlägg
för
86 inlägg
Last Night in Soho, vilket är Edgar Wrights nya film klättrade väldigt högt på listan efter att ha sett trailern. Verkar spännande både som berättelse och visuellt. Skönt att biograferna ska börja öppna igen nu. Förhoppningsvis är de fortfarande öppna i höst också. Premiär 29 oktober.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden