Visa första inlägg
1559 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
1559 inlägg
Helt rätt! Välkommen MrKane! Roligt att du vill vara med och liva upp forumet. Behöver veteraner som dig.🌹😎 Och så slipper jag känna mig ensam här 😃 Fullspäckat schema här idag. Packar för flytt hela förmiddagen och sedan jobb från 13:00-20:00. 
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Älskar mitt jobb!! Har haft en väldigt rolig arbetsdag idag! Imorgon är det äntligen fredag och då blir det tid till lite mer filmtittande. 😉
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Tragiskt att gå bort innan man hunnit åldras in i den så kallade pensionsåldern! Du såg så glad ut på Golden Globe galan men ibland tar livet tunga vändningar! Vila i frid Lisa Marie Presley! 😥🌹 
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Freeeeedag!!! 😎 
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Fredagen har spenderats väl med Tacos efter jobbet och plöjning av filmer, snacks och Trocadero. Det kan behövas innan en ny arbetsvecka och flytt står på agendan! 😉 Hur har ni spenderat er fredag? 🙂
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Somnade strax innan ett inatt och blev väckt runt sex tiden. Känner mig som en walking dead just nu! 🙂
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Idag har jag packat massa inför flytten på måndag! Ska unna mig en varm dusch strax och sedan chilla framför en film! Ta en iskall bärs också på det! Skål! 😎🍻
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Tidig uppgång idag också. Finns inget undantag på dagar när man är småbarnsförälder. Idag väntar det en påbörjan till flytt! Lasta på lådor och möbler och så fort nycklarna är i min hand imorgon så är det inflyttning som gäller. 😉
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Nu är lastbilarna fyllda till brädden! På två timmar tömde vi huset! Nu ska vi bara få nycklarna imorgon så kan vi flytta in allt! 😉
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Efter att ha försökt liva upp detta forumet ett tag utan resultat så ger jag upp. 

Härligt att se att det är mycket aktivitet bland kommentarsfälten på artiklar och att folk följer, gillar och betygsätter filmer. Det visar på att det finns en fin aktivitet på sajten så det gläder mig. Forumet däremot verkar mer eller mindre helt dött och det är synd tycker jag då det hade varit den sista pusselbiten för att Moviezine skulle vara felfri vad gäller aktiviteten och hemsidans sätt att engagera sina läsare/besökare.

Facebook verkar tyvärr vara plattformen där alla diskuterar och röstar fram filmer till artiklar och dylikt vilket jag kan tycka är synd. MZ och MZ VIP på fejjan är där alla filmälskare verkar hänga och diskutera film och TV serier. Att Mark Zuckerberg skulle få så mycket makt så forumet på Sveriges största filmsajt flyttat sin verksamhet dit är sorgligt. 

Det ena utesluter inte det andra förvisso men jag hade önskat att forumet här hade lyfts fram för att locka fler till att komma och diskutera här så det inte bara blir Facebook.

Jag tackar för mig och på återseende. Jag kommer så klart tillbaka så fort det blir lite mer liv här men att sitta och skriva för sig själv... ja då kan jag lika gärna skaffa en dagbok eller en blogg.

Peaz out film och TV älskare!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
Hello from the other side
I must've posted a thousand times
To tell you I'm sorry for everything that I've done
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden