Visa första inlägg
3296 inlägg
för i svar på bonks inlägg
3296 inlägg
Jag vet inte riktigt...
11107 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
11107 inlägg
Inte jag heller, har inte hängt med på den fronten riktigt.
Statham däremot, han fick precis sitt 2a barn läste jag!
1565 inlägg
för
1565 inlägg
En dag kvar på året. Ett speciellt år kantad av Covid, krig i Europa, finanskris (både bränsle, el, mat etc) och ett svenskt val med skrämmande resultat för att nämna några exempel.

För egen del så fick jag i början på året Covid för första och än så länge enda gången. Jag blev pappa till en liten Dante. Jag flyttade till hus. Jag stod på scenen igen efter några års frånvaro. Jag hamnade i en personlig kris som ännu inte försvunnit helt. Jag har plöjt en massa klassiker, TV serier och en mämgd nya filmer.

Imorgon blir det lite nyårsfest på hemmaplan med sambon, barnen och några vänner. Det blir trerätters hemma där menyn består av:
Förrätt: Toast skagen
Huvudrätt: Plankstek
Efterrätt: Chokladpudding och den colombianska "Postre de tres leches."  

Hur summerar ni ert år? Och hur ska ni fira och ringa in det nya året?   
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Kollar på samtliga julfilmer som jag haft på listan. Känns så konstigt när julen är över. Men sen ska jag inte se en enda julfilm förrän slutet på detta året! 😂
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Imorgon ska jag spela in mig själv för ett jobb jag tänker söka 😉
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Inspelningen gick bra och nu ska jag bara fila på mitt cv så kan jag skicka in allt imorgon om det vill sig väl! 😉
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Varför är Allentes kundservice så dålig? Alltid långa väntetider innan man får hjälp och oftast vet inte den man pratar med hur den ska hjälpa så då ska man vänta på att de ska lära sig att hjälpa en.
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Denna tråden har snart förvandlats till min lilla dagbok. 😂 Nu ska jag äta chokladpudding och ta fram ett stort glas Trocadero och sedan dunka igång en bra film eller köra ett par avsnitt av en TV serie 😉
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Nattar bebis i skrivande stund efter att ha bytt blöja och bytt till pyjamas. 👶
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Efter tre ölkorvar, en stor sportlunch (chokladen), ett stort glas trocadero och en pizzaslice är min mage nöjd. Men jag är fortfarande lite gottesugen... Så gick det för mitt nyårslöfte 😂
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Om en vecka flyttar jag från landet närmare till stan. 😉
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Nu måste jag gå och bajsa! 💩🤪
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Har inte råd att betala elräkningen för december månad så jag vet inte hur jag ska göra ännu. Jag är förstås inte ensam om att ja en hög elräkning. Men surt är det i alla fall.
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Idag var jag tillbaka på jobbet efter nästan fyra veckors ledighet. Nu väntar det en intensiv vår fylld av massor av projekt på jobbet. 😎
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Jag fortsätter och skriva här i hopp om att få lite aktivitet på forumet igen! 😉
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Imorgon ska jag för övrigt spela in en vinjett på jobbet med temat ikoniska filmer från filmhistorien. Det blir klassiska filmer som gestaltas av skådespelare utklädda till ikoniska filmkaraktärer. Wish me luck! 😘
26 inlägg
för
26 inlägg
Break a leg!
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Tusen tack bäste Greveplast! 🙏🌹 Roligt att du hittade hit!😎
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Idag har jag haft en arbetsdag på 12 timmar. Jäkligt trött har jag spenderat kvällen med att scrolla mest i sociala medier, tidningspapper och MZ. Inte orkat varken se film eller serie.
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Hej Dimman. Tänkte bara vara med och ge lite liv till Forum-delen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden