Visa första inlägg
3296 inlägg
för i svar på bonks inlägg
3296 inlägg
Jag vet inte riktigt...
11101 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
11101 inlägg
Inte jag heller, har inte hängt med på den fronten riktigt.
Statham däremot, han fick precis sitt 2a barn läste jag!
1553 inlägg
för
1553 inlägg
Imorgon ska jag för övrigt spela in en vinjett på jobbet med temat ikoniska filmer från filmhistorien. Det blir klassiska filmer som gestaltas av skådespelare utklädda till ikoniska filmkaraktärer. Wish me luck! 😘
26 inlägg
för
26 inlägg
Break a leg!
1553 inlägg
för
1553 inlägg
Tusen tack bäste Greveplast! 🙏🌹 Roligt att du hittade hit!😎
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Hej Dimman. Tänkte bara vara med och ge lite liv till Forum-delen.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Hello from the other side
I must've posted a thousand times
To tell you I'm sorry for everything that I've done
1175 inlägg
för
1175 inlägg
Tänkte skriva ett sista inlägg före jul genom att önska alla forumanvändare, aktiva som icke aktiva, en god jul. Jag dyker nog upp här tidigast under mellandagarna. Annars får jag önska er ett gott nytt år.

Keep the Dream alive Dimman. Må vi bli minst dubbelt så många aktiva användare på detta forum det kommande året. :)
1553 inlägg
för
1553 inlägg
Tack detsamma! God Jul! 🎄🎅🤶🧑‍🎄❄️☃️⛄️Hoppas vi hörs här under mellandagarna! 😉 Drömmen lever vidare och ju fler som gör sin röst hörda här desto större chans att drömmen blir sann! Jag håller med dig och instämmer i kören! 

Må vi bli minst dubbelt så många aktiva användare på detta forum det kommande året! 🙏🌹 
1553 inlägg
för
1553 inlägg
Eftersom det är nyårsafton imorgon och då kanske jag inte är så aktiv här så passar jag på att önska alla på MZ ett Gott Nytt År!! 🥳🥂🍾🎆 Må 2025 bli ett fantastiskt filmår, ett bra år för MZ och ett ljusare år för planeten! 🌹🤘😎
1175 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
1175 inlägg
Gott nytt år. :D
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden