Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Galan visas ikväll på SVT kl 20.00 ifall någon har missat det
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
FY FAAAN VAD GALAN ÄGDE!!!!!! ROBERT GUSTAFSSON OCH TOMAS ALFREDSSON!!!!! YEEAAAAAAAAH!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Välförtjänt tycker jag, den filmen är så jäkla bra. Synd att inte Pollack och company fick någon bagge
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför var det så jävla synd? Pollack har gått ut i Pressen och babblat om att han ska vinna allt från Guldbaggegalan till Oscarsgalan. FUCK HIM.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
för det är han väll värd en guldbagge iaf
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Yes masjävlar blev bästa film det var jädrigt skönt o roligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tyckte om den filmen. Men jag tyckte att fyra nyanser av brunt skulle ha fått den.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
1. Vad skulle de fått?
2. Masjävlar var inte alls så bra som alla skriver och säger, det ända man fick var en massa ångest.
3. Tror att denna tråd är ganska inaktuell...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag menar att den borde få bästa film.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
fattar inte omröstningsfrågan!

tycker guldbaggegalan sög...

programledaren (VAD FAN HETER HAN NU IGEN!?!?!?!??!) var skittråkig och inghen skrattade efter hans skämt. då sa han "nehepp..." och DÅ skrattade alla...

och så var det ju bara 3 JÄVLA FILMER NOMINERADE!!!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Du kunde ha läst det här som jag skrev.Som du ser så blev det en med en massa olika galor på.

[quote="sa":14k2yp3m]Jag undrar om det är nåra här som tycker att vi borde ha ett forum som oscarsgalan fast med guldbaggen.Tycker att det skulle va kul,eller så kan man göra en med massor av galor som Cannes tex,den kan ju va med där.Så va tycker ni? Rösta och skriv på. [/quote:14k2yp3m]
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jaså...

jag fattdae aldrig, men nu gör jag!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den filmen är väl dansk?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, bara dansk regissör...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men Dag och natt fick ju inte heller ställa upp i Guldbaggegalan(tror jag i alla fall) för att det var en dansk regissör och då ansåg man att det var en dansk film (osäker)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, det var en av orsakerna. Man samlar lixom poäng, för att se om filmen är svensk, Dag och Natt saknade 2 p. Men denna gång kanske det är svenska finasiärer?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Liten kul detalj för alla som bryr sig (antagligen ingen) så spelade dom in Bang Bang Orangutang i mitt "hood" var och tittade lite på inspelningen i vintras.....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
kan nån förklara vad det är för skillnad på guld baggen och oscar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
guldbaggen är ett svensk filmpris som bara delas ut till svenska filmer medan oscarn kan delas ut till filmer från hela världen, det är den största skillnaden.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
trodde alla kände till det
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden