Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag undrar om det är nåra här som tycker att vi borde ha ett forum som oscarsgalan fast med guldbaggen.Tycker att det skulle va kul,eller så kan man göra en med massor av galor som Cannes tex,den kan ju va med där.Så va tycker ni? Rösta och skriv på.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Gillar inte svenska filmer (för det mesta) och jag gillar ännu mindre guldbaggen så själv tycker jag att de skall göra sig av med det priset, men vad ska man göra
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Har adlrig varit så mycket för Filmgalan... Gillar Academy Awards bättre men jag gillar Björn Kjellman och han ska ju vara värd
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det skulle vara väldigt kul att ha något sånt. Bra idé Sa! Där Sa du något.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det är asfel att säga: "Jag gillar inte svensk film" för då dömer man ut allt och alla inom detta område. Menar ni alltså att Alexander Mobergs "Mongolpiparen" och Lukas Moodyssons "Lilja 4ever" har samma värde för karaktärerna i filmen pratar ett speciellt (och samma) språk? Man ska dömma ut film efter film, inte filmnation efter filmnation. Om man gör det, hur ska man då någonsin kunna se en bra film från detta land om man pissar på allt som kommer för alla pratar svenska och filmen är gjord på svenska kronor. Sådana där: "Jag gillar inte (lands namn) film" är fan i mej bland det dummaste argument jag vet, tycker jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han har väl rätt till en egen åsikt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tack Venom för att du tyckte att det var en bra ide.Bra att folk håller med.Sen tycker jag att det är konstigt att ROTK inte gillar svensk film eller ser på dom så mycket.Trodde att man såg dom ganska mycket om man bor i Sverige men men.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Man kan inte undgå svenska filmer om man bor i Sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tycker det också,lite konstigt eller...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han kanske är anti-patriotisk...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Skulle tro det.Nej slut snackat om det,det börjar bli lite här.Så tillbaka till ämnet,vilka tycker att vi ska ha det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ich.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Eftersom "Guldbaggen" är en sådan lite marknand och oftast pratar man om den i en sådan väldigt kort tid så är jag tveksam... en Oscarsgala kan man prata om hela året, minst...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja men jag skulle vilja ha ett forum med bara galor på.Vad tycker du om det Shadowman?
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Vadå, galor i allmänhet då eller?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja Cannes och många andra. Du kan ju rösta på det också.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
mmm... Ja det låter bättre
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nå, är du för eller emot?
4488 inlägg
för
4488 inlägg
jae okej då...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är bra det.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden