Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Lost är serien som börjar på tv4 nu på onsdag 2 februari men har smygpremiär på måndag.Serien handlar om ett par överlevare efter en flygplans krasch och som nui finner sig borttappade på en tropisk ö långt borta.Det är 48 överlevare och bland dom finns Jack(Matthew Fox),Charlie(Dominick Monaghan),Kate(Evangeline Lillymiddle) o Shannon(Maggie Grace).Den här serien har jag väldigt stora förhoppningar på.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, den här serien kan nog bli riktigt intressant. Jag hoppas det iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja den verkar ju va bra.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Längtar verkligen tills Lost börjar! Verkar jätte bra!

Dessutom har jag sett mågra minuter från första avsnittet redan och jag kan säga att det var väldigt bra och spännande!
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Det verkar var lite Jurassic Park 3 inspirerande story.. .Flygplankraschar på en tropisk ö med unerliga vareleser som ända invånare
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hehe, ja kanske det. Men jag tror knappast det finns dinosaurier där. Fast det hade iofs varit ganska coolt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den kommer förmodligen att vara värsta super rip offen på gilligan's island.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
verkar så.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Låter jädrigt bra.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den ska jag absolut inte missa! Verkar väldigt bra.. Och så är jag lite av ett Dominic Monaghan fan också
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom vissar lite av första vasnittet tror jag.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ikväll visas det första avsnittet, samma avsnitt som kommer visas på onsdag då det är riktiga premiären. Så ni kommer inte missa något om ni inte kollar ikväll. Själv ska man lugnt sitta bänkad framför tv:n ikväll. Inget tvivel om saken!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nån som såg det? Vad tyckte ni? Själv tyckte jag att det verkar väldigt spännande
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tyckte också det var väldigt spännande och jag tror det blir ännu mer spännande och bättre nästa avsnitt! Längtar redan!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
En av mina kompisar tyckte att serien var dålig när jag sen frågade varför han tyckte det så fick jag vänta ett tag sen så sa han att det var för att den var ovärklig.Finns det någon mer här som tycker att det är ett minus. Inte jag.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jo fast det tror jag inte.Det är ju något stort hoppas bara att det inte är dinosaurier för då kännse det lite hermat.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag kan hålla med om att det är lite overkligt men vilka serier är inte overkliga? Förresten gillar jag lite overkliga serier
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo min kompis gillar serier som alias och den serien är ju ganska overklig
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":ecc9iz6w]Jag tycker inte det är ett minus och för övrigt tyckte jag inte avsnittet var så overkligt eftersom vi inte vet vad som döljer sig i skogarna än. Kan ju helt enkelt vara några riktigt aggressiva apor eller nåt. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. [/quote:ecc9iz6w]

Jag som skrev det är och jag var ganska trött då, för det var faktiskt lite overkligt. Men som sagt inte är det något minus, men jag hade faktiskt trott det skulle vara en väldigt realistisk serie.. utan övernaturliga saker.
Ska iaf vara spännande och se vad som döljer sig i skogen, vad tror ni? (inga spoilers här för då..!)
4488 inlägg
för
4488 inlägg
tänkte på det med förut... jäklgit likt... fast då är Far Cry mer lik "The Island of Dr. Moreau" från 1996 med bla Val Kilmer och Marlon Brando... Väldigt lik
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden