Visa första inlägg
188 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
188 inlägg
Okej, min referens är VHS spelaren. Längre bak än så sträcker sig inte mitt minne :)

12243 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
12243 inlägg
Har man jobbat med datorer i 20år så besitter man antagligen på ganska mycket kunskap, själv har jag inte vågat pilla med datorer då jag är rädd att ta i sönder dem. Där är ganska gott om plats i burken, men alltså kan man då sätta dit nya komponenter även fast det är en HP-maskin!? Har varit i kontakt med HP men dem vill ogärna svara på om vissa nya komponenter passar datorerna eller rättare sagt de känner inte till sina maskiner och kan därför inte svara på mina frågor. 
12243 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
12243 inlägg
Riktigt coolt att jobba som Webdesigner! Tänk om jag själv var så händig :P
1678 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Sätta dit ett grafikkort klarar dock de flesta. Köp ett prestandakort från förra generationen begagnat på Sweclockers sälj eller Blocket (det gör alltid jag) och ett ESD-armband på nätet, så har du allt som behövs. Bara att ta ut det gamla och trycka in det nya. Din processor är ju fortfarande rätt fräsch, så klart att ett nytt grafikkort ger lite mer tryck under galoscherna!
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Jahopp, nu har man spelat Destiny till förbannelse.
Har gjort allt i spelet, så vad fan ska man spela då?

Villl inte sluta spela Destiny, :(
1678 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
1678 inlägg
Skapa en ny profil och göra allt en gång till?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
För tillfället spelar jag Battlefield 1, riktigt kul!
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Nej fyfan, det pallar jag verkligen inte. Har ju spelat det både på xboxone och PS4.
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Hittade ett nytt spel: Overwatch!
Jävlar så roligt :D
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Jag har hört mycket gott om det spelet typ alla mina kompisar spelar det :)
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Om någon spelar SimCity Buildit på mobilen så kan ni adda mig. Och saknar ni klubb så kan ni joina min klubb och vara med och kriga lite. 😎

Spelar ni Pokemon Go så får ni gärna adda mig också. 😉
1565 inlägg
för
1565 inlägg
På sistone har det blivit en del Fall Guys med sonen på XBox. Någon annan som spelar det eller har spelat det?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden