1 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1 inlägg
Det slog mig precis att Emmygalan hålls inatt vid 02:00. Någon som har koll på någon bra sida som streamar showen?
16 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
16 inlägg
Jag letar jag också! Såg att kanalen "E" sänder Röda mattan iallafall, vid 00.00 till 02.00. Men vem fan har "E"?
 
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Blev speciellt glad över James Crowells vinst, annars tuffade det väl på ungefär som vanligt. Fast det var ändå lite mer överraskningar i år än vad det varit de senaste åren tycker. Mycket gick dock i politikens tecken (politiska serier brukar ha en fördel) såsom "Homeland", "Veep", "House of Cards" och "The Newsroom". Kul att "Breaking Bad" tog hem storpriset som bästa dramaserie i alla fall, men det var väl nästan dukat för det då den nu avslutas om en vecka. Ja och den håller ju uppenbarligen måttet efter vad man hört :) Ska ta mig an de sista säsongerna av den jag med framöver.
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Michael Douglas tal <3
1020 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1020 inlägg
Jag tyckte både "Breaking Bad" och "Modern Family" var ganska väntade vinster. Trodde dock inte att Jeff Daniels skulle vinna med "The Newsroom" som Best Actor in a Drama, Även kul att Julia Louie-Dreyfus fick sin fjärde Emmy! Både hennes tal och Michael Douglas tal, som Viktor var inne på, var ju störtsköna! 
117 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
117 inlägg
Vänta?.. vann Jeff Daniels för the Newsroom? Don't get me wrong, snubben gör rollen bra men inte bättre än Bryan Cranston.
Tycker det är bra att Breaking Bad vann drama serie, Game of Thrones är en grym serie men lite överhype:ad.
Vad som inte är överhypat det är avsnittet Rains of Castemere, som jag tycker borde vunnit över Q & A.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden