Visa första inlägg
2249 inlägg
för
2249 inlägg
Jag var med i chatten ett tag, men tillslut blev galan mig övermäktig och jag fick erkänna mig besegrad. (Jag somna.)
12243 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
12243 inlägg
Jag tror inte att du var ensam om det :P 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ja den är i längsta laget med 3-4 minuters pauser och sånt och alla jävla kategorier. men det går rätt fint att snabbspola igenom svtflow idag 
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Ja, det var jäkligt störigt att dom körde reklam så sjukt mycket! 
475 inlägg
för
475 inlägg
Det var verkligen galet mycket reklam. I övrigt, trist att Boyhood tog hem det finaste priset. 
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Såg inte galan, men: https://www.youtube.com/watch?v=8hYuE2Y2y6A! Var det några reaktioner på det eller? 
1020 inlägg
för i svar på Ljusbuss inlägg
1020 inlägg
Nja, folk skrattade väl till lite under galan bara. Inget märkvärdigt direkt. Om det kommit massa snack på nätet om det i nyheter nu vet jag dock inte. 

Tyckte Jeremy kändes ganska nervös när han presenterade dock. 
1559 inlägg
för
1559 inlägg
Reklampauserna var riktigt dryga, men så är det Amerika! Vi som klagar på att våra kanaler har så mkt reklam, att det visas en massa trailers innan biofilmen osv är ändå relativt skonade från hur andra länder har det! I USA och ja hela Amerika är det sanslöst mkt reklam och en viss dos av den varan fick man erfara igår! 

Jag var tvungen att lägga mig då jag hade ett jobb att gå till idag, men såg det jag missade i efterhand idag! Tycker det var en spridd gala. Det var inga direkt givna storslamvinnare även om de finaste priserna gick till två filmer som bekant. Ingen Globe för Sverige och denna gången var det Ryssland och inte Polen som tog den så Oscarschanserna ser rätt små ut för den, men jag hoppas ännu på att Sverige ska få en revansch! 

Tycker värdparet skötte det bra men att vinnarnas tal var generellt rätt tråkiga, inget som direkt stack ut!      
102 inlägg
för
102 inlägg
Jag tycker årets GG var förhållandevis blek. Väldigt straightforward. Varken några prisutdelare eller tacktal som var särskilt minnesvärda. Nah, hoppas på mer röj på Academy Awards.
128 inlägg
för
128 inlägg
Mycket upp och ner måste jag säga, skrev ihop lite tankar om den här!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
en sak till, hur fan kan george clooney vinna life achievement award? det är ju skämskudde fram när man ser dom sammanfatta filmerna han spelat i... 
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Ja, det kan jag faktiskt hålla med om!
2249 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2249 inlägg
Det värsta var att de tog med Tomorrowland, en film som inte ens fått premiär än. Give me a breaaaakkkkkkk.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Billy Bob Thorntons tal var fan i mig klockrent! Något i stil med: Man kan inte säga någonting utan att hamna i trubbel nuförtiden så jag säger bara tack.

Word!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Ja Billy Bobs tal var det bästa på år och dag!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
skittal. säg nåt och hamna i trubbel istället så blir det roligare.
tänk om ricky gervais hade den inställningen "nej folk blir upprörda vad man än säger så jag säger ingenting i år"
vad är det för jävla larv.
983 inlägg
för
983 inlägg
Ja jag håller med Bonk här. Om han nu vill angripa maktstrukturerna så är det väl kontraproduktivt att erkänna sig besegrad.  
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag tyckte att det var en klockren känga till PK-samhället som bara blir värre och värre.

Typ så här tråkigt blir det om vi inte slutar att leta med ljus och lykta efter saker att bli kränkta av. Till slut blir det bara ett "tack" kvar.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden