Visa första inlägg
3306 inlägg
för i svar på Streetnickes inlägg
3306 inlägg
För ytligt i vanlig ordning. Men är inte så bortskämd vid tanke på hur katastrofalt det har varit. Flera av dom verka ju ha ett intresse för filmerna, vilket inte alltid har varit fallet tragiskt nog. Ganska kul att Viktor Jerner är med också. Så godkänt.
12243 inlägg
för i svar på Marcusss inlägg
12243 inlägg
Anledningen till att det inte finns en live-chatt detta året beror på att vi inte hittade ett tillräckligt bra chattsystem!
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Studion är för kvinnligt korrumperande, "han är snygg", "hon har fina kläder"...
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Det håller jag verkligen med om Anton!
6 inlägg
för
6 inlägg
Såg precis Lion och måste säga att det är bästa bland Arrival och La La Land, Manchester by the..,(dom enda andra filmerna jag sett av de nominerade). Lion har verkligen äkta känslor som inte går att blunda för. Hoppas den vinner några statuetter det är den verkligen värd. Riktigt jäkla bra!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Det kommer nog bli väldigt politiskt inatt!
3306 inlägg
för i svar på Marcusss inlägg
3306 inlägg
Håller med! Kanske kan vinna för manus efter förlaga?
812 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
812 inlägg
Möjligt att den har en chans där. Dev Patel skulle kunna överraska också, om nån har chans att slå Mahershala Ali så är det nog han.
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Tycker inte om att kommentera utseende men: varför har Scarlett slaktat sitt hår?
1680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1680 inlägg
Blir lite trött när Nina i studion inte hoppas att La la land ska vinna för många priser då andra filmer är "viktigare". Så tråkigt när människor som ska sitta och prata om film tycker syftet är viktigare än själva filmen. Men gött, nu börjar Justin sjunga. Sjukt att han och Jessica Biel fotobombade en intervju för några minuter sedan. Inte mycket framförhållning där :-)
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Men mupp-lösning Aftonbladet kör då. Eftersom det "började på riktigt nu" när Justin klev upp på scen så drog jag upp allt i helskärmsläge och givetvis börjar sändningen buffra. Inte haft bild på över en minut. Totalt meningslöst att titta på.
46 inlägg
för
46 inlägg
Va fan....min livesändning startar aldrig... den bara laddar och laddar.... va fan ska ja göra???
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Nähepp. 20 sekunder bild på de senaste 7-8 minuterna. Ska mejla Aftonbladet att detta är baske mig inte okej.

Godnatt. 
46 inlägg
för
46 inlägg
Du får ju iaf lite bild.... Min bara laddar och laddar ej hunnit se nånting av galan än..... Vad ska ja göra???
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Jag tittade via en artikel jag klickat mig till (http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/209529) som bara strular, men går jag via denna http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/nojesbladetlive/oscarlive/ så får jag bild hela tiden. Fick se Alicia Vikander presentera i alla fall, men synd att man missade inledningen.
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Trist att inte Bridges vann... Förstår inte varför Dev Patel är nominerad för bästa biroll?
46 inlägg
för
46 inlägg
Livesändningen funkade inte för mig i Mozilla Firefox men den funkar utmärkt i Internet Explorer.....så nu får ja äntligen se på galan....:)
3306 inlägg
för i svar på mysgrabbens inlägg
3306 inlägg
Tackar så mycket för denna info!
3306 inlägg
för
3306 inlägg
Hade varit kul om Life, animeted tagit hem det...
812 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
812 inlägg
Jag höll på OJ, tyckte den var otroligt bra!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden