Visa första inlägg
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Nej, dom är inte i helvetet/sjärselden! Blir så trött på alla sånna idéer. Skaparna har själva sagt att så är inte fallet.
Erika (http://www.longlivelocke.blogspot.com) säger det så himla bra på hennes senaste post, att jag inte kunde sagt det bättre själv:
Sometimes I think the writers just want to mess with the hardcore fans who dismissed those theories (because the producers themselves shot them down) back in 2004. Sigh.
Så: Nej, dom är inte i helvetet. Antagligen sa The Man In Black allt det där endast för att manipulera richard för att döda "Djävulen". Däremot verkar den allmänna uppfattningen ute på nätet vara att MIB och Jabob är någon sorts religiösa figurer, men inte Gud/Djävulen (eftersom Jacob inte kunde förlåta någons synder eller bringa liv i någon som redan är död). Och dessutom tycker jag att Jacobs "Kork-teori" verkar rätt intressant :)
18 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
18 inlägg
Sen säsong 1 har jag alltid trott att det är något Utomjordiskt på ön och det var nästan 100% när Lock (Molnet) sa I want to go home.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Nu drar det ihop sig mot avsnitt 11 som jag ser väldigt mycket framimot, och detta är det grymmaste promot hittils:(Om någon kan sången eller om det bara är klassick Skottlands musik så säg till :) ) 
http://www.youtube.com/watch?v=RaWgbRqyMME
Och jag måste bara citera:
"I'm gonna ask you to make a sacrifice"
"The Island isen't done with you yet"
8 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
8 inlägg
5 episoder kvar.... känns jätte lite tid att de ska hinna förklara allt.... men vi får se.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
4 nu!
 
Grymt spännande!
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Den 23:e maj kommervara mitt livs lyckligaste dag, men samtidigt mitt livs sorgligaste. Inget mer Lost. Någosin...
Men fan vad bra Lost är nu! Helt sjukt! :D
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Yeah!
Blir att gå upp på morgonen(24:e) vid 5 när dubbelavsnittet har blivit upplagt och sen se!
Som i ett tidigare promo:
"Live Lost" "Dreams Lost" "Live Lost"
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Nu är det inte långt kvar. Ikväll sänds det näst sista avsnittet i USA och på söndag sänds dubbelavsnitten av finalen. Och hörde även att finalen kommer att bli 30 minuter längre, så vi får en 110 minuters avslutning istället för endast 80! :D
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Grymt!
Ojoj,jag är spänd redan nu!
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
I natt sänds sista avsnittet av Lost i USA. Kommer kännas skumt att bänka sig framför datorn imorgon och och se det allra sista avsnittet av serien som underhållit mig i sex år.
33 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
33 inlägg
Håller med dig Wolfpack. Känner en hel del blandade känslor just nu. Det här kommer att bli TV-historiens största och viktigaste 2 timmar och 30 minuter.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Tror finalen ligger på runt 110min. Om man inte räknar med jänkarnas stora Lost avslutning med tillbaka blickar.
42 + 42 + 30 = 114
Kommer gå upp kl 5 imorgon och se avsnitten.
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Jahopp då har man precis sett finalen och Kimmels special program.
"I guess, Whatever Happened, Happened"
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
Vågar jag säga att seriefinalen var en extrem besvikelse? Inte bra för fem öre. Faktum är att hela sista säsongen har varit sisådär.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Helt fel!
Serie finalen var magnifik,rakt igenom. Det säger jag utan att tveka ett dugg!
26 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
26 inlägg
Man fick en tår i ögat asså... sorligt att en sådan bra serie slutar, men bättre nu än aldrig
85 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
85 inlägg
Lost
85 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
85 inlägg
-är bra, tänkte jag säga - men telefonjävlar bröt meningen... Fuck..
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Det vart vatten i ögonen sista 5 minutrarna.
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Finalen var helt underbar. Visst, vi fick kanske alla dom svar vi ville ha, men det struntar jag i. Det var en värdig avslutning. Satt med gåshud och tårar i ögonen genom hela avsnittet. Inte en tråkig stund på hela tiden. Helt manjefikt.
"What happend, happend." Tack Lost för en underbar tid. I'm now a man of faiht.
Och om ni inte fattar
Visa spoiler
så kolla gärna vad Erica på http://www.longlivelocke.blogspot.com/ säger (kolla kommentarerna där hon "förklarar" vad som verkligen hände).
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden