Visa första inlägg
4 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4 inlägg
Underbart avsnitt igår.
Hela Locke-Sawyer grejen är ju riktigt spännande.
Dessutom är Claire tillbaka. 
[color=#333333=#333333]Om jag minns rätt så lämnade hon Aaron i djungeln och gav sig av med Christian. Jacks pappa. Kate tog därefter Aaron från ön och gav honom till Claires mamma när hon var tvungen att åka tillbaka. Däremot såg jag en promo från nästa veckas avsnitt "Lighthouse" där Claire utbrister "Where is my son?" vilket betyder att hon faktiskt inte vet att han har lämnat ön. Kan detta betyda att det kommer att en konfrontation mellan Kate och Claire kommer att äga rum? Vilket kanske är anledningen till att Kates namn inte stod med i grottan som mörke-Locke och Sawyer var i i slutet av avsnittet "The Substitute".[/color]
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Jag kollade upp..sista avsnittet heter "The Candidate"  vilket vi fick förklarat vad det är i det här avsnittet.
Visa spoiler
16 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
16 inlägg
Jag lämnade den här serien tidigt eftersom de vill att tittarna bara ska hoppas på att det ska finnas någon poäng...
Visa spoiler
4 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4 inlägg
Zebbe - då har du missat något.
För det är fiktion vi snackar om, fiktion i världsklass. Och enligt mig en av de bästa serierna genom tiderna :)
 
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Tycker uppriktigt synd om alla dem som missat storheten med LOST. Det är en av de mest komplexa serierna som någonsin skrivits för TV, och det är skandal att stor del av befolkningen är för lata för att följa detta mästervärk.
Lost har haft en röd tråd igenom hela serien (och inte som serier som Heroes lr Prison Break där de hittar på efter hand och ger efter för publikens åsikter). Bara det faktum att det finns kommentarer från säsong 1 som hänger ihop med scener i säsong 6 är bevis på det.
Tycker Lost är sjukt bra och även om vi inte skulle få svar på alla hemligheter är jag fullkomligt nöjd med det. Till exempel skulle det inte göra mig så mkt om vi aldrig får reda på mer om numren än vad vi fick i The Candidate.
Vill också rekommendera att läsa bloggen http://longlivelocke.blogspot.com/ där hon gör recaps och diskuterar olika teorier i senaste avsnittet.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Avsnittet vi alla LOST fanatiker väntat på kommer nästa vecka!
Se promot och ni förstår själva hur stort det här är:
http://www.youtube.com/watch?v=D8RwsV2mpzw ;D
 
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
OMG OMG OMG PEPP PEPP PEPP!
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
;D ;D ÄNTLIGEN!!
104 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
104 inlägg
Har varit fast på säsong 3 i evigheter nu, känns som att man borde ta tag i serien så att man kommer ikapp och lägga den bakom sig.
22 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
22 inlägg
Följde serien de tre första säsongerna på fyran, sen började den där skräpkanalen sända serien så sent att ajg inte orkade följa den. Köper nog DVD-boxen när alla säsongerna släppts
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Håller med om att Tv4 har förstört Lost för de flesta svenska tittare. De sände de tre lr fyra första säsongerna på bästa sändningstid för att sedan börja sända dom vid kl 11 på kvällen. Tycker tv-kanalerna borde ta sitt ansvar och fortsätta sända serierna och inte lämna tittaren i sticket. Riktgit dåligt av Tv4!!!
Inte konstigt att fildelningen i Sverige ökar...
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Säsong 1 var makalös, bland det bästa som gjorts i serieväg. Men sen tycker jag det har varit väldigt ojämn nivå på resterande säsonger och avsnitt. Ibland fantastiskt men oftare mer intetsägande tyvärr. Men självklart vill man se hur det slutar, så jag kommer följa de sista åtta avsnitten.
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Oj oj oj oj, vilket avsnitt! Helt sjukt bra! Ska bli riktigt intressant att se hur dom knyter ihop säcken, då vi endast har sju (7!) avsnitt av hela Lost kvar.
Säga vad man vill om Lost, men säsong sex har inte haft ett enda svagt avsnitt hittills. Det är detta som är belöningen för all dom som orkat hålla sig kvar genom hela seriens gång trots "intetsägande" avsnitt!
4 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4 inlägg
Utan att avslöja något. Så är det senaste avsnittet "Ab Aeterno" som är Richard-centrerat det bästa avsnittet - alla avsnitt, alla säsonger. 
Nestor i rollen som Richard borde vinna en emmy för det här avsnittet och fortsätter de resterande 7 avsnitten hålla den här kvaliteten så kan det inte bli annat än episkt.
Wow alltså! 
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Ja det var ett oerhört bra avsnitt :)
141 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
141 inlägg
Ett Mycket bra avsnitt med en excellent Nestor Carbonell som den mystiske Richard Alpert. Det drar faktiskt ihop sig till något stort, jag har funderat hit och dit så många gånger och jag gillar skarpt vad jag nu ser. Sen att de kan knyta ihop säcken och räta ut alla frågetecken som jag mer eller mindre som en omöjlighet... men det ser jag som något positivt, ett helt löst mysterium slutar ganska snart att vara intressant.
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Under senaste avsnittet där helvettet var en stor del så började jag tänka om de verkligen faktist var i helvettet och jag försökte lissta ut saker, det började med att the black smoke skulle vara djävulen och att the man in black skulle vara liemannen men sedan visade det sig att the man in black var the black smoke, senare fick jag fram idén att då Jacob klär sig i vitt och the man in black i svart så kanske jacob var gud och the man in black var djävulen, och att de två öarna var delade som himmelen och helvettet, och att de olika bunkrarna var helvettets 9 cirklar. Men det här spanade ut och man vet aldrig var som riktigt kan hända, jävligt spännande hur som.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Så jävla bra tyckte jag inte senaste avsnittet var, snarare helt ok. Men smaken är ju delad.
Inga inlägg
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
En av dom bättre avsnitten genom alla säsonger. Det första rikitgt bra denna säsong som jag måste säga har varit ganska blek fram tills nu.
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Humph!:p
Enda "halvdanna" avsnitte hittils är 03:an : What Kate Does..;)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden