Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Gör de en säsong till tror jag att de gräver sin egen grav.
I alla fall i mina ögon.
Till exempel serien 24 kollade jag på första säsongen, men har inte haft lust att kolla på varken säsong 2 eller 3. Tycker att det kan räcka med en säsong istället för att tragga om samma sak i hur mänga säsonger som helst.
191 inlägg
för
191 inlägg
Lost är serie som passar för en säsnong, inte flera! 24, däremot är en serie som passar för flera säsonger eftersom handlingen i 24 inte är lika "låst" som i Lost.
684 inlägg
för
684 inlägg
Skulle gärna se en säsong till men enbart isåfall om det skulle vara så att foket inte blir räddade under säsong 1 utan äventyret fortsätter i säsong 2. Ja skulle inte vilja se en till säsong om dom nu skulle komma bort från ön då serien känns allt för "låst" som ngn så bra uttryckte det.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tycker inte att 24 heller skulle ha gjorts i fler säsonger, okej, det är inte samma koncept i den serien som i lost, men det blir ändå uttjatat, då det hela tiden handlar om att Jack Bauer ska rädda världen.
Dessutom i 24 avsnitt...
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
Ja, fast 24 fungerar utmärkt i flera säsonger. Jag följer dem slaviskt!
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
Jag håller med Jeppe, jag har sett varenda avsnitt av 24

Och ikväll är det LOST igen...
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
Ja, det ska bli kul att se hur historien utvecklar sig ikväll!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Absolut, det ska bli intressant att se om det händer ngt ikväll som kan trappa upp spänningen ytterligare.
Inte för att jag tycker att det behövs, jag gillar den smygande stämning som omger serien för tillfället.
551 inlägg
för
551 inlägg
Jo, fast en av anledningarna till att spänningen är smygande är nog för att det ska räcka till alla avsnitten också;)
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, visst är det så, men jag gillar stämningen i alla fall.

Gårdagens avsnitt var för övrigt ganska bra tycker jag, eller vad säger ni?
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
Jo, visst är det bra med den stämningen! Gårdagens avsnitt tyckte jag också var bra! Lite kul att de inriktar sig på en eller möjligen två karaktärer per avsnitt som man får se lite mer av. Det utvecklar historien! Fast jag vill veta vad Kate hade gjort eftersom hon skulle eskorteras tll USA.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jaa, jag vill också veta vad kate har gjort varje gång sitter man och villatt hon ska berätta
men jag tropr inte man kommer få veta det, eller så kommer det framstå senare av nånsting hon gör.... eftersom hon redan har haft sin lilla "histora" under ett avsnitt... om ni förstår hur jag menar
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Onsdagens avsnitt var grymt bra.Den där koreanen är ju lite knäpp. Todde faktiskt att Kate skulle följa med till grotterna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men jag är inte säker på om jag skulle följt med till grotterna, tänk om det kommer en båt när de är borta:o
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jag tror inte att det kommer något båt... det skulle vara alldeles för enkelt...

Jag tror att de som lever på denna ö egentligen dog i flygplans kraschen... mysko
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jaa, det tror jag också.. jag tror att det kommer vara en enkel förklaring till medelandet
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
eller... så kanske det finns kvar folk från en annan olycka på ön och det är dom som hela tiden försöker skrämma bort folk fråm djungeln.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa så kanske det kan vara.. att dom vill ha ön för sig själva eller nått..men det skulle vara lite tråkigt tycker jag..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Return of the King":39x0ktw2]Men jag är inte säker på om jag skulle följt med till grotterna, tänk om det kommer en båt när de är borta:o[/quote:39x0ktw2]

Ja fast jag tror inte att dom är så själviska så att dom låter dom sitta kvar igrottan medans dom åker iväg med båten om det var så du menade?
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
Lost = bäst.
Bästa TV-serien någonsin!
om man inte räknar The Simpsons
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden