Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Gårdagens avsnitt var riktigt spännande.Jädra grym han Locke var då.Han tittade rakt in i ögat på monstret och började inte springa.Sen kan man ju undra vad det är för person Jack ser.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Kortfattat om denna serien: I´m loving it! Den har ju allt som kan få mig att strunta i läxorna...Den är helt otrolig!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Lost är verkligen bra och det blir bara bättre och bättre för varje avsnitt!

Längtar tills man får veta mer om de andra personerna..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror inte att locke dödade vildsvinet utan tog det efter det stora monstret hade dödat det... tyckte jag hörde en skrik av vildsvinet när det stora monstret va i buskarna......
2 inlägg
för
2 inlägg
Jag tror att det Locke mötte i skogen tog hans kropp i besittning.. Så Locke har nu något ont inom sig, som styr honom..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:1ai78ivt]Jag tror att det Locke mötte i skogen tog hans kropp i besittning.. Så Locke har nu något ont inom sig, som styr honom..[/quote:1ai78ivt]

Varför tror du detta ?? Det är väl inget osm visar att han är ond eller nåt.Visst han är lite mysko ibland men det betyder ju ingenting..

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag fattar fortfarande inte hur ni kan tycka att serien är "riktigt bra", exakt vad är det som är jättebra, ni kan ju inte påstå att det är särskilt händelserikt...
2 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2 inlägg
[quote="Hero":3ak9is4k][quote:3ak9is4k]Jag tror att det Locke mötte i skogen tog hans kropp i besittning.. Så Locke har nu något ont inom sig, som styr honom..[/quote:3ak9is4k]

Varför tror du detta ?? Det är väl inget osm visar att han är ond eller nåt.Visst han är lite mysko ibland men det betyder ju ingenting [/quote:3ak9is4k]

Nä det är inget som direkt tyder på det.. Det har jag inte heller påstått, det är bara en teori.
Av vilken anledning berättade inte Locke för de andra vad han såg? För han måste ju ha sett det... Därför tänkte jag att nåt sånt hände där ute i skogen, nånting lär ju ha hänt som han inte berättar om iaf..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ikväll är det dags igen. Är ni beredda?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
mm, ett ganska bra avsnitt faktiskt.
Lite scary med pappan...
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
Ja, fast jag förstår inte varför Jack måste sköta allt! Ingen gör nånting själv utan alla bara skriker på honom. Som när de skulle rädda den här tjejen i förra avsnittet. Nån annan måste ju vara någorlunda simkunnig. Men nej då. Alla bara stod och glodde på stranden....
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag håller med, det är konstigt att Jack ska vara den som gör allt! Någon av de andra borde ha kunnat simma ut och hjälpa till. Men, inget att göra åt.
Avsnittet var iaf bra, som sagt lite scary med pappan, med det var spännande tycker jag.
Och jag ser som vanligt fram emot nästa vecka.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, man blir en aning irriterad på handlingshandikappade människor, och det verkar de ju vara hela högen, kanske inte alla, men flertalet!

Denna veckans avsnitt gav lite förhoppningar inför nästa vecka!
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Diggar lost som F*N så jäkla spännande. Abrahams har lyckats med serien. Lite för många avsnitt bara(22st liksom) man kommer att missa nått och det vill man inte. rekommenderar alla som inte ser Lost se det
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
Tror tyvärr att det kommer ta tid innan man för se monstret.
Men det är en av dom knep som Abrahams använder för att hålla kvar tittarna. Blir sur att alla är så hemlighets fulla. Locke berättade inte vad monstret var för nått eller såg ut som(man fattar ju att han såg det). Och vad Kate hade begått för brott.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker att serien är ganska bra, men jag hoppas att det bara blir denna säsong och inte fler! Om de inte kommer ifrån ön denna säsongen kan serien bli väldigt utdragen, och det vore synd för ¨då försvinner lite av spänningen och intresset. Jag har hängt upp på isbjörnen som var med i 2 avsnittet, var kommer den ifrån? En isbjörna kan ju inte leva i det klimatat som är på ön... eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, man får verkligen hoppas att det inte blir fler säsonger, då sjunker serien avsevärt i mina ögon. Tycker det känns som att 22 avsnitt är för mycket.
551 inlägg
för
551 inlägg
Jo, det kan jag absolut hålla med om. En 8 eller kanske 10 avsnitt hade räckt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:1cy1hojk]Jag har hängt upp på isbjörnen som var med i 2 avsnittet, var kommer den ifrån? En isbjörna kan ju inte leva i det klimatat som är på ön... eller?[/quote:1cy1hojk] Jo, en isbjörn där är konstigt..men det tyckte ju också karaktärerna när de såg den..Det är väl antagligen det mystiska folket på ön som tagit ditt den!!

Håller, med...En säsong räcker, annars blir det för utdraget!!!
781 inlägg
för
781 inlägg
Själv har jag sett 13 avsnitt redan,man bkir inte lutråkad på det alls,riktigt bra faktist. Men det där med en till säsong kan vi nog nästan vänta oss,för serien har haft otroliga framgångar,tror inte skaparna av serien nöjer sig med en säsong,men man vet ju aldrig
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden