Visa första inlägg
188 inlägg
för i svar på Cheechoos inlägg
188 inlägg
Okej men inte mer (har dock bara sett de två första avsnitten). Om det beror på att serien har blivit sämre eller att jag börjat tröttna på konceptet vet jag inte. Själv?

188 inlägg
för
188 inlägg
Är det förresten någon som följer Shooter (Netflix)? 

Själv har jag sett de tio första avsnittet och är positivt överraskad. Piloten var medioker (påminde för mycket om filmen) men därefter har serien tagit sig för varje avsnitt. Visserligen en hel del brister i manus, men detta stör förvånansvärt nog inte överdrivet mycket. Actionscenerna tillhör de bästa jag sett i en serie och Ryan Phillipe funkar bra i huvudrollen. 
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Gillade första säsongen med O.J. Simpson rättegången väldigt mycket och är otroligt taggad inför de kommande säsongerna av American Crime Story.

Konceptet är genialt.

http://collider.com/american-crime-story-monica-lewinsky-ryan-murphy/
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Det är bekräftat att Vilde kommer vara huvudperson i säsong 4 av SKAM :3
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Härligt att höra, jag ser fram emot fler avsnitt! :)
90 inlägg
för i svar på JonFs inlägg
90 inlägg
Jag tycker serien är grym! Gillade dom två första avsnitten av denna säsong, speciellt det andra :)
812 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
812 inlägg
Om du syftar på att Ulrikke Falch, som spelar Vilde, ska ha publicerat det på Instagram så har hon gått ut och dementerat det. Uppenbarligen hade någon redigerat texten till hennes bild. Det var det senaste jag hörde. Så tror huvudpersonen för säsong 4 fortfarande är ett mysterium! 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja jag läste något om det innan. Det är fortfarande oklart vem som ska ha huvudrollen.
1125 inlägg
för i svar på Streetnickes inlägg
1125 inlägg
Men vafan då, läste det på en norsk tidning haha.

Ännu hetare: Torsten Flinck ska förmodligen vara med i Let's Dance xD
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Men det hade väl läkt ut i någon Norsk tidning som sedan fick revidera det?

haha! Det ser vi fram emot :D 
1125 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1125 inlägg
Ah så kan det vara ^-^
Då går jag tillbaks på att hoppas att det blir Sana.
Eller om vi tänker såhär; dom kanske bara säger att det är en falsk bild?
För att få oss att tro att det är det, men så var bilden egentligen sanningen :o#Mindblown hehee
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Jag hoppas nästan på att det är sanning :D 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Någon som ser Taboo? Tycker inte det bränner till av spänning direkt.
12243 inlägg
för i svar på Phips inlägg
12243 inlägg
Serien verkar riktigt nice när jag kollade upp klipp på youtube, men den kanske inte är så bra!?
2575 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2575 inlägg
Har gått tre avsnitt, har inte riktigt fastnat ännu och speciellt inte för några karaktärer. Vi får se hur det utvecklar sig.
277 inlägg
för
277 inlägg
tror taboo kommer bli riktigt bra!
inte tagit sig riktigt men det lyser klass tycker jag och tror mycket på denna.
hoppas på lika bra som peaky blinders men det blir såklart nästan omojligt uppdrag )
318 inlägg
för
318 inlägg
Historien i Taboo verkar riktigt intressant men tyvär så verkar karaktärerna sakna komplexitet. Hardy går bara runt och ser butter och arg ut, systern ser bara plågad ut, hrnnes man ser ut och beter sig som en arg unge. 
Men men kanske ändå kan ta sig. 
2575 inlägg
för i svar på Jakob Hälls inlägg
2575 inlägg
Spot on.
139 inlägg
för
139 inlägg
Någon som hunnit med piloten av Six än? Betyg? x)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ska själv kolla SKAM, har fortfarande sista säsongen kvar :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden