Visa första inlägg
11107 inlägg
för
11107 inlägg
jag kollar på solsidan.

ja skratta ni bara.

svår att fatta varför den är så hyllad. jag slipper ju reklamen som jag antar gjorde avsnitten nära dubbelt så långa när den gick på tv4, måste vara helt outhärdligt.

enormt förutsägbar serie. varenda scen kan man räkna ut innan det sker. gravid träningsovillig kvinna hamnar på gymet - fastnar under bänkpressen. osv

men skit i det, ge den fyra av fem bara! på mz! en dag ska jag ta reda på vad fan folk går på för droger.
983 inlägg
för
983 inlägg
Någon som har sett The OA? Är lite sugen på att ge den chansen, men samtidigt verkar den halvt spårad. 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu har jag sett klart "Viktoria" hela serien, försoffad i 8 timmar, nu får det bli en promenad innan man ska sova ^^

Imorgon tänkte jag påbörja "Westworld" som jag hört mycket gott om :)
1521 inlägg
för i svar på JVFs inlägg
1521 inlägg
Lite spårad och flummig är den alltid men jag tyckte den var spännande och intressant. Helt klart värd en titt!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon här som sett "Westworld", är den något att se?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
tror ingen sett den tyvärr
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Den som fått så bra betyg på IMDb! :) 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
The OA är ju efterbliven, ungefär lika efterbliven som Stranger Things. Om inte värre. Way to go Netflix...

Ärligt talat orkade jag inte ens se klart på tramset, men efter vad jag hört så ska den ju bli än sämre mot slutet, så jag gjorde nog rätt.

Karaktärerna vill man ju bara hälla ned i en köttkvarn, manuset (mumbo-jumbot) i en dokumentförstörare och själva idén överhuvudtaget? Ja lägg
den i en låda full med sten och dumpa den i marianergraven.
8 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
8 inlägg
Har sätt alla avsnitt av Westworld. Relativt bra serie med mycket överraskningar och djup handling. Anthony Hopkins är en strålande skådespelare som ger lyft till serien.
12243 inlägg
för i svar på movie-lov3rs inlägg
12243 inlägg
Ja, den har verkligen börjat bra har typ sett tre avsnitt :) 
870 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
870 inlägg
Skrev för någon sida sen vad jag tyckte om Westworlds första säsong. Riktigt grym serie med strålande skådespelarinsatser från samtliga inblandade. Min personliga favorit är Ed Harris som verkligen äger varje scen han är med i enligt mig. Skulle säga som enda nackdel att den kan ha lite långsamt tempo emellanåt men det är inget som stör helhetsintrycket. Om du redan gillar den efter tre avsnitt så kan jag nästan garantera att du kommer gilla resten av serien också! :)    
12243 inlägg
för i svar på reeds inlägg
12243 inlägg
Jag håller tummarna dock tycker jag att den kan bli lite dryg ibland :) Men efter att ha sett tre avsnitt så vill jag bara se mer.
896 inlägg
för i svar på Saras inlägg
896 inlägg
Goliath...
983 inlägg
för
983 inlägg
Hahah. Har sett fyra avsnitt nu iallafall och är väl inte helt övertygad, men lär se klart säsongen. Gillar stämningen och den är ju åtminstone oförutsägbar.

Har också missat The Night Manager, The Girlfriend Experience och Atlanta. Är dessa något att ha?
983 inlägg
för i svar på JVFs inlägg
983 inlägg
Oj skulle vara svar till Putte
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Mindhunter och säsong 3 av Fargo är det man ser mest framemot under 2017. 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
night manager såg jag ett halvt avsnitt av. lät bra på pappret men föll mig inte i smaken, vill ju se nåt med hugh laurie men då är det ju bättre att hoppa på chance.
atlanta lockar inte alls, svarta som kämpar i hooden. då nöjer jag mig med att se om do the right thing. räcker så.
girlfriend experience lockar inte ett smack på pappret eller ens särskilt mkt i trailern MEN det känns som serien kan räddas av elvis barnbarn riley keough (golden globe nominerad) som spelar huvudrollen.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Har du sett "The Crown"? eller du avfärdade den direkt då det är ett kostymdrama? :) 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
jag ska kolla trailern nu
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ser rätt bra ut. kul att se lithgow. kan tänka mig ge the crown en chans.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden