Visa första inlägg
188 inlägg
för i svar på Saras inlägg
188 inlägg
Westworld!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
svår fråga

efter att jersey shore lagts ner så har jag befunnit mig i en slags vakuum, hittar ingenting att titta på!

1521 inlägg
för
1521 inlägg
Där åkte Marco Polo ner i graven också!
726 inlägg
för i svar på Filmputtes inlägg
726 inlägg
Ingen större förlust enligt mig.
175 inlägg
för i svar på JonFs inlägg
175 inlägg
Hehe tänkte att folk säkert skulle skriva det. Får väl ge de en chans då :) verkar i och för sig bra!
175 inlägg
för i svar på bonks inlägg
175 inlägg
Haha Tror inte ja skulle klara 5 min av den serien :p
5248 inlägg
för i svar på Filmputtes inlägg
5248 inlägg
Japp, Netflix måste ju finansiera deras superhjälteträsk som sväljer allt i sin väg. Snart produceras bara superhjälteserier av den där kanalen, ja och några billiga sitcoms. Har tröttnat och
sagt upp mitt abonnemang. Tacka vet jag Amazon och Hulu, streamingkanaler som satsar på annat än bara barnprogram. Är så less på den här utvecklingen att jag fan saknar ord. Nu var inte Marco Polo deras bästa serie, men bara ytterligare en i den stora mängden som lagts ned sedan de började med sitt Disney/Marvel-larv.
726 inlägg
för
726 inlägg
Golden Globe-nomineringarna kom ut i veckan. Tankar kring det? Själv är jag överraskad över att Billions inte fick en endaste nominering. Paul Giamatti och Damian Lewis var ju grymma och förtjänade iaf en nominering tycker jag.

Men den mest givna nomineringen (och kommande Golden Globe-vinnare enligt mig) är Courtney B. Vances, tolkning av Johnnie Cochran i American Crime Story. Han var ruggigt bra, även om serien inte riktigt lyfte som jag hade hoppats på.
1521 inlägg
för
1521 inlägg
Sett klart både The Wire och The Killing. 

The Wire var en bra serie men otroligt seg på sina ställen. Trots att det höll en hög rang så ville jag gilla den mer än vad jag egentligen gjorde. Bästa säsongen enligt mig var helt klart säsong 4, tätt följt av s5. Men trots det så landar betyget på en stark trea, kan höjas efter en omtitt i framtiden. Favorit karaktär: Omar & Bubbles

The Killing var däremot helt fantastisk. Alla säsonger fastnade jag för och jag var tvungen att sluta mellan säsongerna för att jag ville inte att det skulle ta slut. Minus var väl Sarah Linden karaktären som jag störde mig på mellan varven men betyget blir en solklar fyra.
Favorit karaktär: Holder
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Wow såg en serie som var riktigt bra. Vet inte om ni har hört talas om den men den heter The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst.

Okej, slut på tramset. Såg ifatt denna nu, var väl 2 år sedan alla snackade om den. Tyckte den var riktigt bra, spännande och intressant. Extra intressant är ju att Robert Durst finns tillgänglig att intervjua vilket gör det hela lite smått surrealistiskt när han kommer och går med filmskaparna, men intressant att få hans synvinkel presenterad också.

Vad är näst, Making a Murderer?
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Rollistan för tredje säsongen av Fargo bara växer.

http://collider.com/fargo-season-3-cast-david-thewlis-scoot-mcnairy/#images
1125 inlägg
för i svar på Filmputtes inlägg
1125 inlägg
The Killing är så jäkla bra! 
Första säsongen var dock bättre än andra tycker jag, men helt klart en serie värd att se på om man ej har gjort det!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Själv har jag börjat på serien "The Crown". Den börjar ganska mediokert men vi får väl se längre fram om den blir bättre.
406 inlägg
för
406 inlägg
Betade av Animal Kingdom igår och vilken höjdarserie! Härliga karaktärer och bra skådespelare, säsongen slutade på topp så man vill ha säsong två ungefär nyss.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu har jag sett tre avsnitt av "The Crown" och den är betydligt bättre nu! 

Är det någon annan mer än jag som sett serien?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
bara du i hela världen! vilket gör mig tveksam till om det blir nån fortsättning på the crown!!!!!!
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
hehe! Ja det kanske bara är jag i hela världen men den är faktiskt är riktigt bra :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu har jag kollat klart på "The Crown" en fantastisk serie gjord av Netflix som fått väldigt bra betyg på IMDB. Det tog ett litet tag att sätta sig in i serien men efter lite drygt tre avsnitt så har man fastnatt och vill bara se mer. Serien slutar på ett sådant sätt att där bara måste komma fler säsonger och det är något jag hoppas på! 

The Crown får en fyra i betyg.

Har någon ett nytt förslag på en ny serie som liknar kostymdrama, jag har redan sett "War & Peace och Downton Abby"
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu blir det tv-serien "Victoria" har har fastnat för kostymdrama ^^
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Efter att ha sett ett avsnitt så insåg jag att jag redan sett serien tidigare. Men det gör inget! Är nu på avsnitt 5 :) 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden