Visa första inlägg
242 inlägg
för
242 inlägg
Det är troligtvis någonting snett från din sida, då flera andra har laddat ner filen (som är ett .rar arkiv)

(~.~)
725 inlägg
för i svar på Orboqs inlägg
725 inlägg
Yea nu funkar det, hade inte winzip eller vad fan det heter. Men yeah en riktigt finstämd jävla mix måste jag säga, framförallt Dead Kennedys inkludering gjorde mig glad. En sådan excentrisk kombo av olika musikgenrer måste resulterat i ett squeaky fucking clean t3rd eye. Även all drum n bass musik var en delight. Fint komponerad mix helt klart!  
242 inlägg
för i svar på Wugllabangs inlägg
242 inlägg
Tackar :] Den är givetvis menad att upplevas i ett svep, längden är liksom naturlig ='D
242 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
242 inlägg
Jag vill säga någonting till Kalis och Vinterblod, och kanske resten av MovieZine.

Jag ber verkligen om ursäkt för mitt taskiga och oartiga beteende. Jag märker liksom att Kalis faktiskt hänger här ganska mycket av skälet att skapa samtal med användare (nya som gamla), vilket gynnar communityn bra. Jag har betett mig 'trolligt' kanske för att jag känt en viss ångest eller emotionell tomhet (diverse saker man genomlevt, ni vet - det mänskliga tillståndet). Men jag vill berätta för er att jag innerst inne bara kan uppskatta er roll som representanter/ ambassadörer för MovieZines forum. Ni vill få användare att berätta om deras åsikter och filmrelaterade upplevelser, vilket i sin tur kanske får dem att känna sig sedda eller uppmärksammade (vem vet vad de upplever i 'verkliga livet', kanske de söker till internet för att lätta på det sociala trycket). Så jag vill säga att jag verkligen uppskattar er positiva inställning till användarna på MovieZine, och att ert engagemang faktiskt kan få folk att känna sig behövda eller älskade.

Tack så mycket. Det kanske låter lite märkligt, men jag älskar faktiskt er.
242 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
242 inlägg
Jag kan kanske förklara lite om mina upplevelser i livet också, bara för att sätta det jag menar i ett lite tydligare perspektiv.

När jag var liten så var min familj väldigt nära varandra, vi spelade monopol, åkte utomlands, bjöd in till fest och levde ett liv i relativ lyx. Men sedan skedde saker och ting hos mina föräldrar - saker och ting som liksom är bortom min förståelse eller vetskap då jag var väldigt ung då - och de började bråka. Ibland fick jag hålla för öronen i mitt rum för att de bråkade, och sen kom mamma in i mitt rum och sa att 'allting är okej'. Men vem vet att 'allting' är okej? Till slut, efter många år av bråk och tårar, så skiljde de sig. Pappa skaffade en ny familj, och mamma fick nu mindre verbala anfall från pappa, men även kanske en större ensamhet. Det har fått mig att undra vad som får folk som min mamma och pappa att bli tillsammans - om det är rädslan för kärlek eller rädslan för ensamhet. Problemet är att om man inte älskar varandra så är man ändå ensam. Jag vill berätta för er att jag älskar er, och att det på sätt och vis - om vi talar om någonting jag kallar "emotionell ekonomi" - blir en trevligare värld om vi alla ler mot varandra, hjälper varandra, och älskar varandra. Och att aldrig vara rädd att berätta för folk att de har sin plats här på jorden av en anledning: att vara så full av kärlek att kärleken till slut sprider sig till hela människorasen så att vi alla i princip kan sitta tillsammans vid ett bord och sjunga fina visor, och kanske till och med spela lite monopol :p Eller varför inte se en film tillsammans! :D

Jag kan säga er alla att jag älskar varenda en av er, och att om ni vill prata om någonting eller känna er behövda så finns jag här för er.

När jag blir äldre och förälskar mig i någon, så ska jag vara öppen med mina känslor och visa uppskattning varje dag till min älskling.

Om någon av er känner någon dysterhet över er familj eller någonting, tveka inte att prata med folk (med mig kan du vara säker!!) om det, med vänner blir livet lite lättare. :)
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Tack för att du delar med dina känslor och du är en intressant figur.

Hoppas du hänger kvar här.
242 inlägg
för i svar på Joes inlägg
242 inlägg
Då får jag väl hoppas att du hänger kvar här också, Maestro :D
12243 inlägg
för i svar på Orboqs inlägg
12243 inlägg
Vi blir givetvis mycket glada av att du tycker att MovieZine fungerar bra. Jag tycker det är väldigt kul att du också vill engagera dig och skriva i forumet och kanske så småningom starta egna diskussioner. Vi på MZ vill att så många som möjligt vågar och vill skriva i forumet.
242 inlägg
för
242 inlägg
För den som kan tänka sig ta en vilostund och lyssna: här har jag en ny liten mix! :~p
1130 inlägg
för
1130 inlägg
God kväll alla!
242 inlägg
för i svar på HeartacheEveryMoments inlägg
242 inlägg
God dag alla, och dig Sandra :~]
242 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
242 inlägg
Angående min andra mixskiva ("Den lilla elefantens magiska dröm") så glömde jag inkludera Saint Etienne på omslagets medverkande-förteckning! De skulle nämnas precis efter 7-Hurtz! :-)

Edit: Oj jag glömde visst nämna de i info .txt-filen också! Låten är "This Is Radio Etienne".

Med misstag kommer utveckling, så varför ängslas när man ändå fortfarande är vid liv? :]
1130 inlägg
för i svar på Orboqs inlägg
1130 inlägg
Jaså mitt namn hade du koll på :p allt bra?
1130 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1130 inlägg
Hej Kalis :) va ett tag sen.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Lustigt hur Trump kallar allt som inte passar hans världsbild för "fake news", men hämtar samtidigt sin info ifrån Fox News, som inte kunde bli mer fejk.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/okand-bildt-pa-fox-news/
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Det är inte ett Trump-fenomen, det är ett fenomen i samhället, kunskap är blott ett medel för makt.
1168 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1168 inlägg
Man måste vara rejält blåst i huvudet om man föredrar Paradise hotel framför House of Cards.

Då har man en efterbliven smak.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Om ni gillar läsk så rekommenderar jag Soda Nation på Söder. Mängder av olika sorters läsk importerade från USA.

https://www.sodanation.se/
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Om ni gillar läsk så rekommenderar jag Soda Nation på Söder. Mängder av olika sorters läsk importerade från USA.

https://www.sodanation.se/
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden