Visa första inlägg
242 inlägg
för
242 inlägg
"ta det lugnt" borde det stå på fler skyltar lol
242 inlägg
för
242 inlägg
intressant att jämföra det här med 4-AcO-DMT. känner mig inte alltför 'påverkad' men känner lite bubblande i magen
242 inlägg
för
242 inlägg
det jag säger nu har liksom inte samma flytande känsla som kanske (väldigt) spontana marijuana-uppenbarelser à la "peace on earth, ma(y)n(e)"
242 inlägg
för
242 inlägg
fin dag förövrigt, jag tar en promenad
725 inlägg
för
725 inlägg
"Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.” 

Hoppas det går bra!
242 inlägg
för
242 inlägg
Jag skrattade högt!

Nu ska jag ut och köpa nya kängor.
242 inlägg
för
242 inlägg
är det inte lite av en paradox att någonting så genuint lugnt (och då menar jag liksom, hygge eller typ någon skandinavisk form att ataraxia) kan ge en sån intensiv upplevelse ;o
242 inlägg
för
242 inlägg
paradoxer och paradoxer... @.@
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Är själv deprimerad och vilsen i mitt liv.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
satans jävla röv-existens säger jag bara....
242 inlägg
för
242 inlägg
Jag laddar upp en mixskiva med det jag spelade under promenaden (det blev inga kängor - fanns inte inne på lager - men det blev torrostade jordnötter från Coop!)
242 inlägg
för i svar på Wugllabangs inlägg
242 inlägg
Måste ändå tillägga att det där är ett väldigt 'väldigt' budskap, allt det där innan bytet till väderleksrapporten.
725 inlägg
för i svar på Orboqs inlägg
725 inlägg
Ja det är jävligt vackert formulerat helt klart, speciellt när man befinner i ett psykedeliskt tillstånd. Ladda gärna upp musiken du lyssnade på!
242 inlägg
för
242 inlägg
Det blir en mixskiva, helt enkelt!
725 inlägg
för
725 inlägg
Naice
242 inlägg
för
242 inlägg
Jag vill varna för att det blir lite mer än naice :~P
242 inlägg
för
242 inlägg
Länk till mixskivan

:~] Trevlig kväll på er allihopa!
242 inlägg
för i svar på Wugllabangs inlägg
242 inlägg
Hoppas den gillades :~)
725 inlägg
för i svar på Orboqs inlägg
725 inlägg
Hmm.. det blir unknown error när jag ska ladda ner grejen, går det att lägga ut i annat format, eller är det bara jag som gör nåt fel? Vore verkligen sweet att höra men min mjukvara verkar befinna sig på fel sida av spektrumet så att säga. 
242 inlägg
för i svar på Wugllabangs inlägg
242 inlägg
Testa att ladda ner i en annan webbläsare, det kanske funkar ;~0
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden