Visa första inlägg
11107 inlägg
för
11107 inlägg
flöde har jag nog aldrig varit inne på.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Tack för din feedback, jag för detta vidare!

Men jag blev lite nyfiken, vilken typ av artikel är du intresserad av att läsa? Är detta något som kanske intresserar dig?

Artikel 1

Artikel 2

11107 inlägg
för
11107 inlägg
saknar nyheter om steven seagal, artiklar om hur cobra skapades, hur stallone håller formen, mz följer med dolph lundgren på ett karatepass på söder, mz testar seagals energidryck, vem skulle vinna mellan arnold och stallone i armbrytning osv osv
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Då är det viktigt att man "gillar" artiklarna så redaktionen får veta det :). Kul att du gillade dem :) 
870 inlägg
för
870 inlägg
Vet inte om detta är rätt tråd för detta men märkte idag att mina betygsatta filmer har krympt från 1387 till 1385. Använder Moviezine mycket för att hålla reda på hur många filmer jag har sett och vilka betyg jag har satt på dem så då är det lite irriterande om man inte kan lita på antalet. Är det någon som har någon information om vad detta kan handla om? Vet ju inte specifikt vilka filmer det är som har fallit bort men förhoppningsvis handlar det om rensning av dubbletter eller något sådant. Vore tacksam för svar! :)  
11107 inlägg
för
11107 inlägg
är nog bara några skräpfilmer som ramlat bort typ nyckeln till frihet eller dylikt
1020 inlägg
för i svar på reeds inlägg
1020 inlägg
Databasen har blivit rensad på filmer är det som har hänt. Vi har gjort en megarensning i databasen där några tusen titlar rök. Dvs alla som saknade cast, synopsis, land, IMDB-id och betyg. Filmer som inte var helt uppdaterade helt enkelt. 

Kan inte svara på varför just två filmer du betygsatt försvann eller vilka det var dock. 
870 inlägg
för
870 inlägg
Okej, tack för svar Kevin! Då vet jag hur det ligger till, såg att mina betygsatta krympt ytligare idag men då vet jag varför i alla fall!

Ja, Bonk får väl hoppas att det bara var skräpfilmer som föll bort. Filmer som man helst faktiskt vill glömma bort ;)  Nyckeln till frihet är dock ett mästerverk enligt mig!

 
2549 inlägg
för i svar på Kevin Es inlägg
2549 inlägg
Kevin Eriksson
Databasen har blivit rensad på filmer är det som har hänt. Vi har gjort en megarensning i databasen där några tusen titlar rök. Dvs alla som saknade cast, synopsis, land, IMDB-id och betyg. Filmer som inte var helt uppdaterade helt enkelt. 

Kan inte svara på varför just två filmer du betygsatt försvann eller vilka det var dock. 

Ouch. Men jo det är ju ett vanligt problem här på MZ att betyg faller bort. Har nästan hänt då och då enda sedan jag blev medlem här. 
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Försvann många filmer för dig? 
2549 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2549 inlägg
Det vet jag faktiskt inte. Har inte exakt koll på hur många jag har betygsatt. Men vet att jag ibland har betygsatt filmer som inte har någon information, förutom titel och år och dem har jag då betygsatt. Men det går ju inte göra någonting åt nu.
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Nej det blir svårt att göra något åt det nu, märker du att där finns filmer utan information är du hemsk välkommen att fylla i :)
2549 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2549 inlägg
Jo, det får man göra. Men man kommer ju inte ihåg alla. Hoppas som reed sa att det mest är skräp som åker bort.
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Ja, det hoppas jag också! 
478 inlägg
för
478 inlägg
Mycket underligt tilltag minst sagt. Det största problemet med Moviezine var ju den redan den pinsamt bristfälliga databasen. Jag har faktiskt nämnt förut att ni borde mata in så många titlar som möjligt och sen eventuellt fylla på med övrig information efterhand.

Men nu gör ni alltså tvärtom. Förstår ärligt talat inte vad som var tanken.
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag håller med, känns som att det kunde ha lösts på mycket bättre sätt. Varför inte göra en lista med filmer som saknar information och posta den här på forumet så kan de som vill hjälpas åt att uppdatera filmerna. Men jag har länge tänkt att börja använda letterboxd för att betygsätta filmer så detta blev extra motivering att börja med det. Moviezine är bra på många sätt men när det kommer till detta så är det ju riktigt uselt minst sagt.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Hej! Det raderas som sagt några tusen titlar, mycket "skräp" som hamnat i databasen som inte ens har varit filmer: kanske tv-specialer, specialutgåvor på DVD och liknande. Jag har tittat igenom titlarna på förhand så att inga "riktiga" filmer försvinner, men skulle det ha hänt får ni naturligtvis gärna lägga in dem igen.

Om ni tycker att databasen är "bristfällig" så vet ni förhoppningsvis att vem som helst kan uppdatera och lägga till filmer, info med mera. Betygsätter du en favoritfilm som saknar någon information så lägg till /edit i slutet på URL:en, så kan du lägga in det som saknas. Många av våra medlemmar lägger till filmer och info dagligen, men det är klart att någon kommer alltid sakna något.
870 inlägg
för
870 inlägg
Okey, tack för det Alexander! Då hade jag tydligen betygsatt mycket skräp då! ;) Men vad skönt att det inte var några riktiga filmer som föll bort då i alla fall! Var lite besviken igår men nu känns det bättre! 

Vet att jag har lagt in lite filmer för ett tag sen, får ta tag i det igen. Tycker förövrigt att Moviezine är en riktigt bra sida som jag besöker dagligen så keep up the good work! :)
213 inlägg
för
213 inlägg
Kan tillägga att mycket som raderats har varit gamla massproducerade tecknade kortfilmer, rena porrfilmer, kryptiska dokumentärer om natur, byggnadsprojekt, sport mm. Inga jätteförluster förhoppningsvis.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden