Visa första inlägg
1569 inlägg
för
1569 inlägg
Tack för att ni fixade buggen! ;)
1678 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
En sak jag stört mig på ända sedan ni lanserade den nya sajten är hur ni listar svar på kommentarer på en film. Svarar man hamnar ens svar nästlat med originalkommentaren. Om fler svarar efteråt så hamnar de dock ovanför mitt svar, då de listas i tidsföljden "nyast först", precis som originalkommentarerna listas. Det hade dock varit bättre att de listades i tidsföljden "äldst först" då det är lättare att följa diskussionen då man kan fortsätta läsa i följd neråt. Istället för att man först måste hoppa längst ner och sedan hoppa upp ett steg, läsa den kommentaren till slutet och hoppa upp ett steg osv.

Dock, om man svarar på ett svar, så nästlas dessa utan att marginalen hoppar in. Så man ser inte att det är nästlat. Inte heller står det att man svarat på ett svar, utan det står att man svarat på originalkommentaren. Inte lätt att förklara, men allt behöver ses över helt enkelt. Använda Disqus kanske?

Sen vore det även trevligt att kunna redigera filmkommentarer. Vill ni verkligen ha dem låsta så vore ett tidsspann på x antal dagar vara okej innan ni låser kommentaren så man kan redigera dem under tiden.

Men överlag, nu börjar sajten verkligen sätta sig. Jag saknar fortfarande den tydlighet som förra sajten hade med vad som skrivs i kommentarer och forumet på startsidan, men man har lärt sig att hitta nya vägar.
1289 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
1289 inlägg
Båda två är "problem" som Mats och Alexander är och har varit medvetna om ett längre tag - de är dessutom problem jag ser som absolut nödvändiga att fixas, så vi får hoppas att de löses snart. 
1678 inlägg
för i svar på Ljusbuss inlägg
1678 inlägg
Ah, så bra.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Eftersom det tar ett tag mellan fixarna på sajten, varför inte skapa en fellogg så att man kan söka i den och se vad som redan är rapporterat? Det blir lite mer lättöverskådligt än att scanna ett forum.

Som ex. denna som lär vara rapporterad redan: Märktaggarna för url, kursiv stil osv. fungerar inte i forumet.
1569 inlägg
för
1569 inlägg
Nu har det gått mer än ett halvår sedan jag tog upp frågan och ännu har inget hänt!
Jag ställer frågan igen:

NÄR SKA MAN FÅ SE SINA BETYGSATTA FILMER I BOKSTAVSORDNING?????????????
3541 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
3541 inlägg
Vad fick du för svar när du tog upp frågan förra gången? Jag menar, fick du bekräftat att man skulle fixa denna funktion eller vad sas? 
1569 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
1569 inlägg
Det är bara och scrolla tillbaka en sida här så ser du min fråga som Mats (dåvarande chef) svarat på! Svaret var att man saknade tekniker på MZ men sedan dess har en del saker gjorts så tekniker måste ju finnas vid det här laget! I en annan tråd som handlar om att förbättra MZ har också frågan lyfts och där var svaret att det låg på prioriteringslistan men inget har hänt! Det har faktiskt gått en tid nu så frågan är åter aktuell! :)
3541 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
3541 inlägg
Ja okej, jag ska skicka vidare alla förslag/önskemål framöver. Jag trycker lite extra på detta när jag skickar :)
1569 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
1569 inlägg
Perfekt! Med dig vet jag att saker och ting blir gjorda! Du borde få jobb på MZ! ;) 
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Någon som har en bild på hur MZ såg ut innan uppdateringen? Har varit medlem i ett halvår kanske så är lite nyfiken hur det såg ut innan :)
2249 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
2249 inlägg
3296 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
3296 inlägg
Nu blev jag nostalgisk. ;(
2249 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
(inlägget har redigerats)
2249 inlägg
Hehe, eller hur. Det var bättre förr. 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
På vilket sätt har den förstört sidan? Vad saknar du?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag ställde bara en fråga och undrar varför du tycker att den nya designen har förstört sidan!? 
1264 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1264 inlägg
Optimistisk snubbe där haha
12243 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
12243 inlägg
haha! Ja, finns sådana också :D
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Jag håller med om att förra sidan var bättre. Speciellt "flöde" sidan som man var inne på hela tiden. Där fick man en bra överblick över vad andra medlemmar gjort, skrivit och betygsatt. Nu är man knappt inne på den sidan alls eftersom man får så dålig överblick.
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Jag skriver upp det! :)

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden