Visa första inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag tycker att den har varit förvånansvärt bra!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Var Andrew Lesnie inte med i In Memoriam eller missade jag honom?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jaa! Äntligen vinner Leo en Oscar!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Skönt att den där jävla ras-galan var över, snacka om att älta i det oändliga, enda som sa något riktigt vettigt och tänkvärt var väl Leo. Gör vi inte något åt miljön är det slut för alla hudfärger och djurarter. Punkt.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
leo åker världen runt med sina jetplan och fotomodeller och snackar om miljön, fan ett av dom värsta tal jag hört
11107 inlägg
för
11107 inlägg
det enda positiva med den här galan var att jag vann på att jag tippade bondlåten som vinnare för 5 gånger pengarna, det tar jag med mig! i övrigt är det tummen ner!
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Hahaha! Så jäkla skönt att man inte såg den här galan. Spotlight vinner över The Revenant. Verkligen en ny Cabaret istället för Gudfadern, Shakespeare in Love istället för Tunna Röda Linjen/Saving Private Ryan.
2249 inlägg
för
2249 inlägg
Så jävla gött att The Revenant inte vann. 
726 inlägg
för
726 inlägg
Riktigt kul med Alicia! Tycker hon var grym i The Danish girl. Välförtjänt!
2549 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
2549 inlägg
Om 2 år kommer ingen komma ihåg Spotlight. Folk kommer fortfarande prata om The Revenant. 

Man blev ju inte förvånad att Spotlight vann med tanke på vilka som röstar. Men man kan bara skratta åt det.
2249 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
2249 inlägg
Om två år kommer folk prata om MAD MAX: FURY ROAD. The Revenant kommer vara lika bortglömd som Spotlight. MEDIOCRE! 
1678 inlägg
för i svar på bonks inlägg
1678 inlägg
bonk: Ha ha, ja att fotomodeller är dåligt för miljön är ju ett välkänt fenomen.

Han reser nog inte mer än andra skådisar. Om bara de som lever så absolut miljövänligt som man kan får yttra sig i frågan så skulle det bli väldigt tyst i debatten. Tur att det inte är det.
11107 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
11107 inlägg
det handlar om att han är känd som en pengaslösande playboymiljadär snarare än nån miljöaktivist.

“Sting – he wants to save the seals, he wants to save the rain forests . . . how about saving your hair, OK, pal?” - denis leary

726 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
726 inlägg
Jag tycker att Mad Max var riktigt dålig! Jag kan köpa att den var snygg och att den kunde vinna någon Oscar för specialeffekter. Men storyn var ju helt kass! Vi åker en timma åt ena hållet, sen vänder vi och åker tillbaka samma väg. Vi åker i en gammal lastbil som är helt omöjlig att köra ikapp. Otroligt enformig film! Att den var nominerad till bästa film tycker jag är helt sjukt!
2249 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
2249 inlägg
Du beskriver inte story, du beskriver plot ;) Den tråkigaste aspekten av en film. Nä inte alltid kanske, men ofta. 
726 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
726 inlägg
Haha, skitsamma! Filmen var inte mycket roligare än så :)
2549 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
2549 inlägg
Nej, The Revenant kommer inte vara bortglömd och det vet du. Men jag håller med om Mad Max, den kommer givetvis heller inte glömmas bort. Däremot den där jävla Spotlight. Man blir så förbannad att den där juryn inte kan sätta rätt film någon gång. När det väl kommer en film som The Revenant som är episk och awesome så måste den ju bara vinna! Men icke. Man blir påmind varje år varför man inte ser skiten.

Sen håller jag med Willimon lite om Mad Max. Tycker den är lite svagare efter ytterligare en titt, fortfarande riktigt bra. Men den är lite enformig.

2249 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
2249 inlägg
Haha, se inte om The Revenant i så fall om du inte vill förstöra den. Mer enformig film får man leta efter. 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ett ord - oscarscirkus!

oscarsgalan är nere på samma nivå som mtv movie awards i seriositet.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
vad klagar ni över ang mad max? vilken oscar var den oförtjänt av som den fick?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden