Visa första inlägg
855 inlägg
för
855 inlägg
Nej, det kommer bli 24 avsnitt. Det är uppehåll nu, iaf vad jag förstått.

Jaha, avsnittet var väl sådär, börjar bli lite trött på det nu. Varje twist i de senaste avsnitten har varit ganska urusla.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Serien har ju förlorat all verklighetsförankring. Skaparna av serien har verkligen kastat sina karriärer i sjön. Seriöst, twist på twist på twist.
851 inlägg
för
851 inlägg
Läste nyss i den lokala tidningen att Peter Stormare skulle återvända till serien för att spela sin döde karaktärs tvillingbror. Skrattretande.
89 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
89 inlägg
läste nys på wikepedia
att första säsongen hade 12 miljoner titare per avsnit i usa
säsong 4 har 6 miljoner
det villsäga sjukt dåligt för att vara usa
851 inlägg
för
851 inlägg
Då var det bekräftat att säs 4 blir den sista säsongen.
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="tv_anton":202s184b]läste nys på wikepedia
att första säsongen hade 12 miljoner titare per avsnit i usa
säsong 4 har 6 miljoner
det villsäga sjukt dåligt för att vara usa [/quote:202s184b]
Well, det är ju inte sjukt dåligt om man jämför med många andra serier, heroes har haft ca 8 miljoner tittare, och serier på mindre kanaler som t.ex. showtime drar sällan över 1 miljon. Ex. har Dexter ungefär 1,1 miljoner tittare/avsnitt. Så dom har ju inte sjukt dåliga tittarsiffror... Men, för en kanal som Fox är det lagom lågt för att lägga ner en serie, speciellt när man sett hur tittarantalet sjunkit de senaste två säsongerna. Är nog bara en tidsfråga innan Heroes läggs ner också. Tycker att det behövs någon ny spännande serie snart. Ända man orkar följa nu är kommande Lost säsongen och den nya 24 säsongen (förhoppningsvis inte lika dålig som den förra)...

Kommer titta klart på Prison Break säsong 4, men det känns bra att den slutar efter det...
1203 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1203 inlägg
Fan va skönt att skiten tar slut! Säsong 1 in my <3 men resten av skiten var ju bara lame.
855 inlägg
för
855 inlägg
Så var serien igång då. Och vad ska man säga om avsnittet? Ja, samma som vanligt..inte vidare bra och det är skönt att det snart är slut. Och cliffhangern var sämst.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vilken dag i veckan sänds den på?
855 inlägg
för
855 inlägg
Det sänds på fredagar.
855 inlägg
för
855 inlägg
Något bättre avsnitt, nu senaste (s04e19). Märks att det börjar närma sig slutet, och det börjar faktiskt bli lite spännande igen. Tvistarna däremot är riktigt dåliga.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Då har man sett det sista avsnittet av Prison Break. Det var bra men sorgligt avslut på det hela.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt sorgligt, jag höll på att gråta nästan ;/
855 inlägg
för
855 inlägg
Jaha, så var det slut då. Ett värdigt avslut på en serie som har tappat rejält i kvalité sen slutet på andra säsongen.

[spoiler=:1839gni0]Ah, vad jag älskade att Kellermann kom tillbaka. Han är ju sån jävla skön karaktär. Inte speciellt logiskt att han kom tillbaka iofs, men ändå så sjukt bra.

Kändes som ett bra slut på serien förövrigt, T-bag tillbaka till ruta ett och generalen i sitsen som Lincoln hade i första säsongen. Och alla andra fria då.[/spoiler:1839gni0]

För att sammanfatta serien:

[b:1839gni0]Säsong 1[/b:1839gni0]:
Helt jävla underbar, bland de bästa säsongerna av någon serie nånsin.

[b:1839gni0]Säsong 2[/b:1839gni0]:
Håller nästan samma klass som första säsongen, men tappar något rejält de sista fem-sex avsnitten.

[b:1839gni0]Säsong 3[/b:1839gni0]:
Riktigt dålig, en minst sagt onödig säsong. Finns ett avsnitt som håller hög klass, men resten är skit.

[b:1839gni0]Säsong 4[/b:1839gni0]:
Något bättre, rejäl berg-och-dalbana i kvalité men ett riktigt bra avslut iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[spoiler=:3tl2hmzl]AAAAARGH, här har vi en serie som inte har betytt någonting de 2½ senaste säsongerna, man har inte orkat bry sig för att det har varit så förfärligt dåligt skrivet.

Så kommer slutet, och allt du behöver göra är att ta död på Michael för att det ska kännas som att någon stuckit en kniv i hjärtat på dig. Fyfan när Sucre rör vid gravstenen, avsnittet slutade för en kvart sen och jag kämpar fortfarande mot tårarna.

Varför kan det inte bara sluta lyckligt, Sucre och Michael i varsitt hus bredvid varandra som uppfostrar sina barn. DET ÄR JU SÅ DET SKA SLUTA!

Ååååååh, varför var jag tvungen att se hur allt slutade...[/spoiler:3tl2hmzl]
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
Såg "Prison Break: The Final Break" igår. Den var rätt så bra faktiskt. Kul att få se lite från tiden mellan hoppet i slutet av sista avsnittet. Sen måste jag bara säga att William Fichtner är så sjukligt bra som Mahone, han gjorde verkligen fjärde säsongen och så även denna filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker fan att filmen förstörde slutet lite. Filmens handling var så otroligt löjlig.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ööh? Hur fan kan man ens säga något positivt om filmen.

Det var fan bland det sämsta jag sett. Absolut INTE PB känsla nånstans!!

Ingen brydde sig ju när [spoiler=:284tddc4]Michael dog[/spoiler:284tddc4]. Det enda som påminde om riktiga Prison Break var alla ljudeffekter.

Resten kan ta sig i röven! Sämsta skit jag någonsin sett!

Handlingen var urfånig och det gick ju en "aningen" fort fram kanske....?
I vanliga fall hade de gjort en hel säsong av det här, så nej. Detta funkar ingenstans.
Såg dessutom att vara gjord på en dag. Inklusiv redigering.
0/10 får den.
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
[quote="Bala":crjekqax]
I vanliga fall hade de gjort en hel säsong av det här, så nej. Detta funkar ingenstans.
[/quote:crjekqax]

Ja, oj vad bra det hade varit om de gjort en hel säsong på detta. Fyfan, det hade ju inte alls blivit seegt. Hur jag kan säga något positivt om filmen? Den innehåller William Fichtner, det räcker för att jag skall tycka den är okej..saknade Kellerman lite iofs.

Dock kan jag hålla med om att handlingen var löjlig. Men va fan, det var underhållande och det räcker för mig.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden