Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Fan vilken äcklig känsla jag fick i kroppen när :
Visa spoiler

Bra avsnitt, börjar verkligen hända saker nu.
Också gott att
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Vet inte om det är lämpligt att fråga något sånt här, men vilket avsnitt är det senaste att tanka (A)?

För jag såg det senaste avsnittet som fanns ute förrförra Torsdagen, va utomlands i 10 dagar o kom hem i Lördags, har det kommit ut något nytt sen dess?

Skulle itne fråga detta om jag själv mindes numret på avsnittet jag såg sist
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kom ett nytt igår.
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
De två senaste avsnitten har varit bra, serien fortsätter i samma klass som tidigare i säsongen.

Någon som vet om dom kommer köra hela säsongen, i sträck, eller ha uppehåll snart?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det senaste tycker jag bara var ett stort steg tillbaka till samma gamla skit, allt som "kan hända" men som man vet inte händer...
Visa spoiler


En annan sak...
Visa spoiler


Sist men inte minst...
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med dig Tyler, och allt var verkligen förutsägbart. Sämsta avsnittet på säsong 4.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Varför fortsätter ni att titta när det är så pass dåligt? Jag kan villigt erkänna att jag har inte sett ett avsnitt av fjärde säsongen och vet inte om jag tänker göra det heller. Intresset är svalt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vill se hur det slutar. Och det duger som tidsfördriv.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med Tyler, har man sett igenom 3 säsonger känns det meningslöst att sluta titta, man vill ändå se om allt kommer att lösa sig. Särskilt nu när det känns som att en upplösning kommer närmare och närmare, ingen jättebra säsong men tycker vissa delar är rätt underhållande så det funkar att titta liksom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Måste säga att säsong 4 lyft upp sig efter dom två senaste avsnitten, det händer äntligen lite saker.
855 inlägg
för
855 inlägg
s4e12 va det bästa avsnittet på mycket jävla länge när det gäller Prison Break. Iallafall fram till de sista minuterna. Nej, men nu är ju iallafall säsong 4 mer intressant än nånsin. Fast det känns som att det kommer bli svårt att avsluta det på fyra(?) avsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kan nog avslutas på 4 avsnitt utan problem känner jag. Känns som serien är så utvattnad så det faktiskt inte går att göra en till säsong hur mycket dom än vill.
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
[quote="021h":zvuohn32]Kan nog avslutas på 4 avsnitt utan problem känner jag. Känns som serien är så utvattnad så det faktiskt inte går att göra en till säsong hur mycket dom än vill.[/quote:zvuohn32]

Efter att ha läst lite plots för kommande avsnitt så tror jag också det. Blev bara lite orolig, då det hade varit riktigt illa om det blivit en säsong till.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Avsluta på fyra avsnitt?

Har jag fattat fel? Jag trodde det skulle bli två extra avsnitt denna säsong - Alltså 24 avsnitt.
855 inlägg
för
855 inlägg
Well, jag hade inte så bra koll på det. Gick bara efter Imdb och där stod det att det skulle vara 16 avsnitt på säsongen. Men det verkar bli 24 avsnitt som du säger, ja.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Så trött på serien efter sett avsnitt 12. Seriöst ge er nu det räcker sen ska det vara 12 avsnitt till på detta? Yikes!
989 inlägg
för
989 inlägg
Det var den mest dåliga twisten på jävligt länge.
855 inlägg
för
855 inlägg
Håller med. Tyckte verkligen inte om det, och jag tycker inte att det blivit bättre med de senaste avsnitten. Senaste var okej, spännande men inte mer.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja vad ska man säga om senaste avsnittet, tycker allt börjar bli väldigt rörigt just nu.

[spoiler=:2xlvaamf]Nu ska tydligen The Company verka för något bra, Linc verkar börja tappa det lite och Michael känns lite vek. Tråkigt att Sucre stack gillade deras samarbete. Hoppas nu bara att Linc kan få ge Gretchen rejält med spö nån gång. Gillar verkligen inte henne. När man börjar tänka tillbaka på första säsongen så börjar jag undra varför the company var med och satte dit Linc för "mordet" vad hade dem att vinna på det? Minns inte riktigt.[/spoiler:2xlvaamf] Ah ja inte så många avsnitt kvar nu, hoppas verkligen på ett slut så man kan lämna den här serien bakom sig.

[spoiler=:2xlvaamf]Bästa scenen i senaste avsnittet var när Linc gick bananas på T-bag, mer sånt.[/spoiler:2xlvaamf]
855 inlägg
för
855 inlägg
Ofattbart tröttsamt avsnitt. Gillade verkligen inte twisten.

[spoiler=:37cok3u7]Enda som va bra med avsnittet va att Mahone klarade sig.
Däremot att The Company skulle kämpa för något gott gillade jag verkligen inte, känns som det förstör hela serien på något sätt, men om man tänkter efter så känns en hel del ganska logiskt nu.[/spoiler:37cok3u7]

Skönt att det inte är så många avsnitt kvar, hoppas att dom kan knyta ihop säcken på ett hyfsat sätt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden