Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
När jag gick ut från premiären av Konungens återkomst, som inte på något sätt är lik De två tornen, så var jag enormt nöjd, nästan lite tårögd, men när jag gick ut från King Kong vart jag inte lika nöjd! Jag kan hålla med dig där Kadhammar, att filmen är helbra rakt igenom, en av årets två bästa för att få göra min mening hörd. Musiken är ju det bästa som producerats på väldigt länge, att stycket som var med i versionen från 1933 är med i Jacks version, dock med en liten uppiffning från orginalet, hur mäktigt som helst...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ingen film är bättre än King Kong
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
King Kong är en genombra film, men den e absolut inte bäst, finns hur många filmer som helst som e så mycket bättre...men det beror ju helt och hållet på vad för filmer man gillar och hur bred ens vyer är...
Det här året är den som sagt en av de två bästa, tillsammans med Crash...
Men Kong version 05 är ett gicet dvd köp i alla dess fomer den kommmer att komma ut i!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vadå Crash !!!!!!!!! det är King kong och En Geishas Memoarer
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Pust":13b8g569]Ganska kritisk till denna version av King Kong. Efter halva filmen undrade jag om jag hade råkat gå o se Jurassic Park 4.[/quote:13b8g569]

Haha.

Jag tyckte att filmen var riktigt dålig. Riktigt snygg och riktigt dålig. Det är FÖR mycket. Jätteapa, jättedinosaurier, jättekackerlackor, liksom, enough is enough med en apa som huvudperson. Jag har väldigt svårt att förbise att handlingen helt enkelt är för ointressant och tunn för att det ska bli en bra film av. En jätteapa som åker in till city. Jaha?? Det mesta i filmen känns som utfyllnad. Dessutom är Jack Black nästan pinsamt dålig.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du är själv dålig på filmen !!!!!!! " King kong" är inte absolut dålig !!!!!!! 3 timmar med spänning !!!!!!!! den filmen har allt som : action , fantasy , drama , sci-fiction , komedi , skräck , rysare , spänning , äventyr , lite thriller !!!!! vi börjar med ACTION : 3 jätte t-rexar , olika dinosaurerna , spindlar , kackerlakor , 40 fotarna , orchierna och action med båt , action med flygplaner , action med bilar !!!!!!! action i ön , action i staden allt !!!!!! FANTASY : mycket mycket fint gjort film !!!!! DRAMA ett drama som berör man bara gråter och gråter !!!!! sorligt!!!!!! SCI-FICTION : det fanns scenerna som rakt går till dem bästa och dyraste scenerna nånsin i historien !!!!!!! KOMEDI : ooooo det finns faktiskt komedi i filmen man kanska 25 gånger skratar !!! det fanns en hel del med skratt !!!!!!!! SKRÄCK : orcherna är verkligen läskiga och kackerlakorna också !!!!!! vidrig och läskig !!!!! RYSARE : det är 2005 julens mest skrämande rysare film kan man säga mycket meycket läskigt till barn !!!!!!!!! THRILLER : dem scenerna när orcherna äter människor !!!!!!!!!!!!! var jätte läskigt
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Jag förstår att det kan bli lite för mycket för en del men att man ger den en 1:a kan jag inte riktigt förstå, men jag respekterar din åsikt.

Sen vill jag inte vara någon svidig språkpolis men [b:rwihr9jk]alexander 10[/b:rwihr9jk] du får gärna skriva lite mer strukturerat och förståeligt. Jag klararade inte av att läsa ditt senaste inlägg...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu då förstöt ????????????????????
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Okej om du ska skriva i detta forum så skriv så att man förstår...

Blir svårt och reflektera dina åsikter om man inte vet vad som skrivs...

...tack...
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
[quote="Queen":18n45c3d]

Haha.

Jag tyckte att filmen var riktigt dålig. Riktigt snygg och riktigt dålig. Det är FÖR mycket. Jätteapa, jättedinosaurier, jättekackerlackor, liksom, enough is enough med en apa som huvudperson. Jag har väldigt svårt att förbise att handlingen helt enkelt är för ointressant och tunn för att det ska bli en bra film av. En jätteapa som åker in till city. Jaha?? Det mesta i filmen känns som utfyllnad. Dessutom är Jack Black nästan pinsamt dålig.

[/quote:18n45c3d]

Håller med dig till en del, men så kass var den inte. Minst en , om inte mer.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
alexander10, ett namn som kanske reflekterar din ålder!!! Alla får ha en åsikt om en film, vi har förståt att du tycker att King Kong är en väldigt bra film, men man är inte "dåligt på film" eller va du nu menade med ditt lilla raseriutbrott...
Man får tyvärr huvudvärk av det du printat ned, kanske skulle titta på tangenterna när du skriver, brukar bli bra då!!!
Har du förresten sett Crash, om inte, så ta och gör det...bra skådisar, bra manus, bra film...
King har sina brister, ingen film är enligt mig felfri...men om fallet skulle vara så, hur kul skulle det då vara att dela meningar om den?!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har sett Crash !!!!! men den var riktigt dålig !!!!!!! tråkigt !!!!!!! och oföstorligt
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Håller med Clansman, det är väldigt jobbigt att läsa dina inlägg, i en del använder du inte ens punkt så då blir det som en hel mening. Sen så kan du väll snälla sluta skriva så många utropstecken i ett inlägg, du skrev c:a 100 stycken i din King Kong recension.

Koll ner på tangenterna oftare som Clansman, så vi ska kanske återgå till ämnet nu så att vi inte börjar snacka om Crash.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="alexander 10":2aj48ij0]Du är själv dålig på filmen !!!!!!! " King kong" är inte absolut dålig !!!!!!! 3 timmar med spänning !!!!!!!! den filmen har allt som : action , fantasy , drama , sci-fiction , komedi , skräck , rysare , spänning , äventyr , lite thriller !!!!! vi börjar med ACTION : 3 jätte t-rexar , olika dinosaurerna , spindlar , kackerlakor , 40 fotarna , orchierna och action med båt , action med flygplaner , action med bilar !!!!!!! action i ön , action i staden allt !!!!!! FANTASY : mycket mycket fint gjort film !!!!! DRAMA ett drama som berör man bara gråter och gråter !!!!! sorligt!!!!!! SCI-FICTION : det fanns scenerna som rakt går till dem bästa och dyraste scenerna nånsin i historien !!!!!!! KOMEDI : ooooo det finns faktiskt komedi i filmen man kanska 25 gånger skratar !!! det fanns en hel del med skratt !!!!!!!! SKRÄCK : orcherna är verkligen läskiga och kackerlakorna också !!!!!! vidrig och läskig !!!!! RYSARE : det är 2005 julens mest skrämande rysare film kan man säga mycket meycket läskigt till barn !!!!!!!!! THRILLER : dem scenerna när orcherna äter människor !!!!!!!!!!!!! var jätte läskigt[/quote:2aj48ij0]

Skräck? Rysare? THRILLER? SCI-FICTION????!! Va??? Var snäll och berätta för mig var i den här filmen du hittar Science Fiction.

Är jag dålig på filmen?? Ursäkta, men att säga att King Kong innehåller Science fiction är som att säga att att Saw är en romantisk komedi.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ooo det fanns några scenerna som är sci-fiction som : när båten ramlar och när king kong krossar allt !!!!! och skräck : orchierna........... rysare: ooo man blir faktiskt skrämd när king kong skriker och den är jätte läskigt till barn som är 13 år eller lite mindre , thriller : orchierna.....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur är det Science fiction att en båt ramlar??
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja... Och var ser du de läskiga orcherna ?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tror att han pratar om Sagan om ringen....
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Så han börjar prata om LOTR mitt i sitt inlägg? Jag blir förvirrad
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Han har väl troligtvis fått för sig att "infödingarna" på Skull Island är orcher...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden