Visa första inlägg
1521 inlägg
för
1521 inlägg
Vila i frid Reg E Cathey!
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Alltid like underhållande att läsa THRs "Brutally honest Oscar Ballot". Kul att höra hur folk resonerar. Ofta är ju alla så himla puckade.

https://www.hollywoodreporter.com/lists/brutally-honest-oscar-ballot-call-me-by-your-name-is-wrong-post-got-spielberg-ized-1088406

https://www.hollywoodreporter.com/lists/brutally-honest-oscar-ballot-get-filmmakers-played-race-card-just-sick-meryl-streep-1090440

2549 inlägg
för
2549 inlägg
Roligast var ju ändå kvinnan som snackade om The Square - "I then eliminated The Square — the lead actor in it was fantastic, but it kind of bothered me that he would ruin his whole career because he lost a cell phone. Can’t he just buy another cell phone and just hire a detective to search for the first one? It didn’t work for me."
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Hur ska moviezines forum räddas? Kan moviezines forum räddas?
342 inlägg
för
342 inlägg
Det går inte. Det kommer inte att ske. 

Vi är överlevarna. Våra liv tynar bort, våra blickar bleknar. I detta öde land... bland dessa krossade drömmar... allt som finns kvar är minnen. Minnen från en tid innan. Men mest av allt minnen om The Forum Warrior, mannen som kallades "bonk". För att förstå vem han var måste vi gå tillbaka till en annan tid. När världen var annorlunda, inte denna öken vi vandrar igenom idag. Av skäl som länge blivit bortglömda försvann den världen. De vrålande maskiner som närde denna värld vid sin barm dog under spasmiska och fruktansvärda dödsryckningar. Deras ledare pratade och pratade och pratade, men ingenting kunde hejda lavinen. Deras värld smulades sönder. Forumet utplånades. En virvelvind av konton som föll ner i inaktivitet svepte fram. Användare vändes mot användare. En mardröm utan dess like. Bara de brutala nog överlevde. Vanliga användare dukade under för pressen. 

 Så småningom, när forumet föll helt, gick vi alla, på våra egna sätt, sönder. Det är svårt att veta vem som är mest vansinnig... jag?... eller alla andra. 
3296 inlägg
för i svar på it was ya boy (long time ago) s inlägg
3296 inlägg
Det kan inte vara så!
725 inlägg
för
725 inlägg
:(
896 inlägg
för
896 inlägg
Fin tanke, halvdan text. Men fortsätt...En dag kommer Bonken tillbaka.
342 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
342 inlägg
Du får skicka eventuella klagobrev till George Miller, texten är från Road Warrior//Fury Road. :))
896 inlägg
för i svar på it was ya boy (long time ago) s inlägg
896 inlägg
Jag visste att jag kände igen ifrån någonstans. George Miller får inga klagobrev, Han har för snygga
glasögon för det. Men samma sak där, Fury Road, förbannat halvdan film, som känns som om den 
nästan blir sämre med tiden. 
896 inlägg
för
896 inlägg
Som Bonk skulle uttryckt det - "Mina fnysningar överröstades fullständigt av deras idiotiska livsglädje" 
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Väcker liv i denna tråd med en liten kortfilm från Adam Sandler som spelades in samtidigt som Uncut Gems. Handlar om två street performers som tävlar om uppmärksamheten:
https://vimeo.com/382811408

Sandler är på gång!
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Årets låt
11107 inlägg
för
11107 inlägg
va fan hände med Kalis ? han har inte skrivit på 3 år!
är han i hollywood nu eller? ser framför mig hur han springer omkring och hämtar kaffe på nån jävla filminspelning!
2 inlägg
för
2 inlägg
@pleasure
21 inlägg
för
21 inlägg
Folk som har varit medlem i MovieZine kanske kommer ihåg mig som DarthKathyGrint.

Tyvärr lever jag fortfarande, fast under nytt alias. 

Hur mår allihopa? 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
Hej på er mina små kokosbollar.
3296 inlägg
för i svar på bonks inlägg
3296 inlägg
Bonk, vad händer? Vi får hoppas att Seagal återhämtar sig.
520 inlägg
för i svar på bonks inlägg
520 inlägg
HEJ BONK
11107 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
11107 inlägg
Seagal själv eller hans "karriär" ?
Hej spazztik1!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden