Visa första inlägg
1071 inlägg
för
1071 inlägg
Tar tillfället och önskar Moviezine och forumet, aktiva som mindre aktiva (för jag vet att ni läser det här) en God Jul. Hoppas ni har en trevlig långhelg och kanske även får chansen att se några filmklassiker som ni inte hunnit med ännu i år.
14 inlägg
för
14 inlägg
Tänkte slå två flugor i en smäll. Först att presentera mig själv lite. Jag har varit medlem ett tag på movirzine men inte betygsatt eller skrivit speciellt mycket. Men nu har jag betygsatt några filmer jag sett här och har även tänkt försöka vara lite aktiv forumet och under kommentarer på artiklar som intresserar mig. Mina största intressen är film, serier, spel, träning och kost.

Det andra är att jag vill önska er alla ett Gott Nytt År :D
1071 inlägg
för i svar på SwePeoZs inlägg
1071 inlägg
Alltid kul med fler på forumet. 

Gott nytt år SwePeoZ. :)
3391 inlägg
3391 inlägg
Välkommen SwePeoZ!
1167 inlägg
för
1167 inlägg
Välkommen in i gänget SwePeoZ. 
2906 inlägg
2906 inlägg
Välkommen. Hoppas vi kan skapa mer liv här på forumet 2018.
14 inlägg
för
14 inlägg
Det hoppas jag också! Och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli så :D
1029 inlägg
för
1029 inlägg
Vila i frid Reg E Cathey!
2553 inlägg
för
2553 inlägg
Alltid like underhållande att läsa THRs "Brutally honest Oscar Ballot". Kul att höra hur folk resonerar. Ofta är ju alla så himla puckade.

https://www.hollywoodreporter.com/lists/brutally-honest-oscar-ballot-call-me-by-your-name-is-wrong-post-got-spielberg-ized-1088406

https://www.hollywoodreporter.com/lists/brutally-honest-oscar-ballot-get-filmmakers-played-race-card-just-sick-meryl-streep-1090440

2553 inlägg
för
2553 inlägg
Roligast var ju ändå kvinnan som snackade om The Square - "I then eliminated The Square — the lead actor in it was fantastic, but it kind of bothered me that he would ruin his whole career because he lost a cell phone. Can’t he just buy another cell phone and just hire a detective to search for the first one? It didn’t work for me."
2906 inlägg
för
2906 inlägg
Hur ska moviezines forum räddas? Kan moviezines forum räddas?
244 inlägg
för
244 inlägg
Det går inte. Det kommer inte att ske. 

Vi är överlevarna. Våra liv tynar bort, våra blickar bleknar. I detta öde land... bland dessa krossade drömmar... allt som finns kvar är minnen. Minnen från en tid innan. Men mest av allt minnen om The Forum Warrior, mannen som kallades "bonk". För att förstå vem han var måste vi gå tillbaka till en annan tid. När världen var annorlunda, inte denna öken vi vandrar igenom idag. Av skäl som länge blivit bortglömda försvann den världen. De vrålande maskiner som närde denna värld vid sin barm dog under spasmiska och fruktansvärda dödsryckningar. Deras ledare pratade och pratade och pratade, men ingenting kunde hejda lavinen. Deras värld smulades sönder. Forumet utplånades. En virvelvind av konton som föll ner i inaktivitet svepte fram. Användare vändes mot användare. En mardröm utan dess like. Bara de brutala nog överlevde. Vanliga användare dukade under för pressen. 

Så småningom, när forumet föll helt, gick vi alla, på våra egna sätt, sönder. Det är svårt att veta vem som är mest vansinnig... jag?... eller alla andra. 
2906 inlägg
för i svar på Mr Cools inlägg
2906 inlägg
Det kan inte vara så!
577 inlägg
för
577 inlägg
:(
792 inlägg
för
792 inlägg
Fin tanke, halvdan text. Men fortsätt...En dag kommer Bonken tillbaka.
244 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
244 inlägg
Du får skicka eventuella klagobrev till George Miller, texten är från Road Warrior//Fury Road. :))
792 inlägg
för i svar på Mr Cools inlägg
792 inlägg
Jag visste att jag kände igen ifrån någonstans. George Miller får inga klagobrev, Han har för snygga
glasögon för det. Men samma sak där, Fury Road, förbannat halvdan film, som känns som om den 
nästan blir sämre med tiden. 
244 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
244 inlägg
Mad Max Fury Road är ett mästerverk. 
82 inlägg
för
82 inlägg
Finner ni fortfarande glädje i era liv?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden