Visa första inlägg
342 inlägg
för
342 inlägg
Ett axplock.

Assassins Creed: 20%
Doom: 19%
Silent Hill: 29%
Warcraft: 28%
Super Mario Bros: 15%
Max Payne: 16%
Prince of Persia: 36%
Need For Speed: 23%
Lara Craft Tomb Raider 2: The Cradle of Life: 24%
Resident Evil: 34%

Vet inte om det går att på något sätt kalla Assassins Creed för ett toppbetyg. 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
GOD JUL PÅ ER!
12243 inlägg
för i svar på Phips inlägg
12243 inlägg
God Jul Phip! Hoppas att du får en trevlig jul! 😊
11107 inlägg
för
11107 inlägg
god jul på er mina små lamm
12243 inlägg
för
12243 inlägg
God fortsättning allesammans! :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Har funderat  lite på vad skådespelare tjänar när de gör film och kommer många gånger fram till att skådespelare som alla är hyper förtjusta i är Jennifer Lawrence som har ganska feta löner. Visst är hon en bra skådespelare men på sistone har hon gjort många snedsteg. Min fråga är - hur kan hon vara så välbetald och omtyckt? Hon har ju enligt min mening endast gjort en bra film nämligen Silver Linings Playbook. Andra filmer som inte gått så bra  är "Joy" (Lön 15Mkr), The Hunger Games trilogin (26Mkr) Serena (??) och nu ser det  ut som Passengers (20Mkr) blir en till flopp. Så min fråga är helt enkelt hur kan Jennifer Lawrence vara så omtyckt. Hon borde också vara med i listan på de mest överbetalda skådespelarna i världen.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
hunger games är enorma kassasuccéer. dessa med flera har väl gjort henne ett namn som gör att folk köper biljett till passengers som kanske annars inte skulle köpt biljett till passengers, sen kan ju filmen floppa men det kan man knappast lasta henne för.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Ja dem gjorde en rejäl vinst men hennes senare filmer har ju inte lockat en så stor publik.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Det är rätt enkel matematik. Man får ju inte lön för hur bra man levererar eller hur bra filmen går (i de flesta fall som vi sagt tidigare), utan det är som med alla kontrakt; Har man bra agenter som förhandlar åt en och ett känt namn kan man plocka ut fet lön, för det är en affärsöverenskommelse. Oavsett om man levererar eller inte så säljer man sitt namn till en produktion. Ett namn som drar publik. Dessa filmer hade kanske gått ännu sämre utan de kända namnet i rollistan.

Mina egna tankar om Jennifer Lawrence är att hon rivstartade verkligen karriären och har ju redan vunnit en Oscar. Men som många skådisar gjort tidigare har hon inte klarat av att göra lika bra prestationer senare. Men hon är ung, och kommer fortsätta vara att namn i Hollywood så länge hon själv vill. I topp kommer hon dock bara ligga tills någon annan kommer och stjäl tronen ifrån henne. Finns inte jättemånga som hotar än så länge.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Eller har man kanske för höga förväntningar på vissa mer kända namn som sedan drar ner filmen, i mitt fall "Passengers". 

Tyvärr så har vi inte så många kvinnliga toppskådespelare, vi behöver fler av dem! 
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Lite efter men God Yule i efterskott :)
1125 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1125 inlägg
Kalis:
Tror folk gillar henne för att hon är otroligt down to earth.
I de flesta intervjuer så är hon så himla varm och skämtsam,
det är väldigt lätt att älska hennes personlighet.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
lite som jag!
139 inlägg
för
139 inlägg
Ikväll drar jvm äntligen igång..Tur att jag har ledigt så jag kan se Kanada-Ryssland vid 02
11107 inlägg
för
11107 inlägg
jean(claude) van damme?
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Ja, så kanske det är. Personligen så gillar jag henne :) 
139 inlägg
för i svar på bonks inlägg
139 inlägg
Haha precis! Han har börjat spela hockey... ;)
242 inlägg
för
242 inlägg
242 inlägg
för
242 inlägg
har NI någon haiku att bjuda på?
242 inlägg
för
242 inlägg
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden