Visa första inlägg
216 inlägg
för
216 inlägg
Nej det var ingen rolig nyhet, Andrew Sachs var ett komiskt geni.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ny intervju med tim roth

tim roth
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Vad tyckte du om "Arrival" bonk?
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Så, hur gick det med uppdateringen? Den som nämndes för tre månader sen.

1168 inlägg
för
1168 inlägg
Nörden & Jag vann överlägset och är årets bästa podcast inom TV och film.

http://podcastpriset.daytona.se/tv-och-film/resultat
12243 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
(inlägget har redigerats)
12243 inlägg
Hejsan Naqnul! Den nya uppdateringen kommer vi först se efter nyår. Men du bör inte ha så höga förväntningar då uppdateringen endast är en uppdatering av den befintliga sidan som gör att den flyter på snabbare, det kommer alltså inte direkt bli något nytt.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon som redan vet vilken kanal som har förhandlat sig till Oscarsgalan? Förra året var det Aftonbladet och det blev riktigt bra! :) 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
aftonbladet i år igen.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Fan va bra! Tack bonk :) 
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Guess who's back, back again.
12243 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
12243 inlägg
Riktigt kul att du är tbx Marcus!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
var fan är oscarsläckorna? brukar komma vid den här tiden
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Assassin's Creed-filmen totalsågas, inte förvånande, av kritiker på Metacritic-sajten i alla fall.


478 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
478 inlägg
Totalsågas vet jag väl inte. Ett betyg precis under medel. För att vara en film baserad på ett TV-spel så har den faktiskt fått något av ett toppbetyg.
186 inlägg
för
186 inlägg
Wes Andersons nya.

https://www.youtube.com/watch?v=Mi7WURbBoPg
12243 inlägg
för i svar på barton finks inlägg
12243 inlägg
Riktigt kul att du delade med dig av länken evert! Jag trodde att Wes Anderson skulle göra en uppföljare på "Fantastic Mr. Fox" men jag blev verkligen glatt överraskad att det blir något nytt. Isle of Dogs låter minst sagt som ett spännande projekt
186 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
186 inlägg
Om den är ens i närheten av Fantastic Mr Fox, så har vi någonting att se fram emot!
12243 inlägg
för i svar på barton finks inlägg
12243 inlägg
Ja det tycker jag också, men det blir säkert en film i samma stuk skulle jag tro.
1680 inlägg
för i svar på 91s inlägg
(inlägget har redigerats)
1680 inlägg
I skrivande stund 36/100 på Metacritic. Så jo, det är totalsågning... Som jämförelse kan sägas att Sharknado 4: The 4th Awakens har 35/100.
478 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
478 inlägg
Visst är det en sågning, och visst var det väntat - eftersom det är en film baserad på ett TV-spel. Samtliga filmer som någonsin gjorts inom denna genre har blivit sågade av kritikerna.

För att få en rättvis bild får man jämföra hur betyget står sig jämfört med andra filmer inom samma genre.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden