Visa första inlägg
11107 inlägg
för
11107 inlägg
island!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
hoppas ni satte en slant på island annars får ni en ny chans mot frankrike med likvärdiga odds.
216 inlägg
för
216 inlägg
Ragnar Sigurdsson ägde ju hela matchen, vilken kille alltså! 

Kör bara på nu Island och besegra fransmännen(smått osannolikt men ändå!)
11107 inlägg
för
11107 inlägg
så länge island håller sig borta från tyskland har dom inget att frukta.
216 inlägg
för
216 inlägg
Ja Tyskland är ju ingen lätt match, det lag som jag tror vinner EM. I nuläget vore ju  ändå Drömmen en final mellan Island och Tyskland
812 inlägg
för
812 inlägg
Jag satte pengar på Italien och Island igår så det var en bra kväll för mig! 300 kr rikare! :D
726 inlägg
för i svar på adamovitchs inlägg
726 inlägg
Island och Tyskland är på samma sida av trädet så dom kan omöjligt mötas i en final. 

Blev ruskigt imponerad av Italien igår. Tror faktiskt att dom kommer att slå Tyskland. Men jag har å andra sidan tippat väldigt dåligt på slutet..
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Satte 300 kr på vinst för Frankrike, Belgien, Tyskland och Island. Vann 7 600 kr.
11107 inlägg
för i svar på Phips inlägg
11107 inlägg
damn, grattis!
216 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
216 inlägg
Just det, glömde:(
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Grattis, hoppas att det blir många filmer! :) 
2575 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2575 inlägg
Tackar tackar.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Vilket bolag brukar ni använda för att satsa?
2575 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2575 inlägg
Själv använder jag Unibet och Svenskaspel.
2549 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2549 inlägg
Gillar bet365, upptäckte att man kan stänga ett bet innan det klart, en funktion de andra spelsidorna inte har. Om man spelat på Island mot Frankrike och Island leder så kan man stänga betet och få delar av pengarna innan matchen är klar. Tyckte det var en finurlig funktion.
870 inlägg
för
870 inlägg
Så jäkla härligt av Island! Man blir ju så glad av sånt här, hoppas att dom ger Frankrike en rejäl match nu! Om jag ska ge mig på en chansning på finallagen så tror jag att det blir Tyskland mot Belgien med Tyskland som slutgiltiga vinnare!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja, det gör så att man inte förlorar allt för mycket :)
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Portugal har inte vunnit en enda match under 90 minuter i detta EM, men är i semifinal iallafall.
870 inlägg
för
870 inlägg
Wales vidare alltså! Sjukt imponerad av deras insats idag. Vågar man hoppas på en final mellan de båda skrällagen Wales och Island nu? Tror absolut att Wales kan besegra Portugal, Island får det tuffare dock. Men omöjligt är det inte ;)
94 inlägg
för i svar på reeds inlägg
94 inlägg
Wales och Portugal känns väldigt öppen. Känns tuffare för Island med Frankrike, Tyskland och Italien som motståndare. De tre känns som final lag alla. Ingenting är omöjligt, hoppas dock att Lagerbäck och Island fixar det. 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden