Visa första inlägg
1678 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
1678 inlägg
Det verkar så. Är säkert något strul med trådnamnet.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Ni ägnar åt att skriva en meningslös detalj ur Jurassic Park men ingen artikel om detta:
http://collider.com/paul-greengrass-ness-brian-helgeland-torso/
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Oj, här var det annorlunda! Inga små förändringar ni gjorde precis. Toppmenyn tycker jag är ett lyft men reklamytorna märks mer nu. Jag får se hur jag känner med övriga delar. Spontant får jag känslan av att denna design inte känns lika modern som den tidigare, men det kan jag leva med om strukturen blivit bättre. Vi får se om några dagar när känslan satt sig.
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Jag som nyss vant mig vid det nya... Forum-delen är ännu mer gömd, i nästa ändring finns det väl inget forum mer...
549 inlägg
för
549 inlägg
Har ni tagit bort funktionen att kunna se vad för betyg de jag "följer" har gett på en film? kan se genomsnittsbetyget nu men inte vad de gett individuellt.
2 inlägg
för
2 inlägg
Mitt andra inlägg i forumet, så då får ju man passa på att berömma er för en bra sida och ert jobb med att fräscha upp den! Keep it up
989 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
989 inlägg
AntonKane
Jag som nyss vant mig vid det nya... Forum-delen är ännu mer gömd, i nästa ändring finns det väl inget forum mer...

Väldigt tråkigt! Schysst design annars. 
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Fast nu har de ju en annan slags kolumnstruktur, kanske de skulle kunna ha ett fält i högerkolumnen med senaste trådarna i Forumet? Så som de hade på förr-förra siten. Hade jag gillat.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Den stora frågan är väl vad Blaster tycker om detta?
1168 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
1168 inlägg
Haha, exakt det jag tänkte på.
1159 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
1159 inlägg
Nä. Den stora frågan är väl vad bonk tycker om detta?
1678 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
1678 inlägg
Bonk är ju inte kvar på forumet sen några månader.
896 inlägg
för
896 inlägg
Kan man inte se betyget andra gett som man följer längre? 
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Man kan inte se kommentarsfältet på skådespelare och regissörer. 
1159 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
1159 inlägg
Men Blaster är väl inte heller kvar?
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Varför avvecklar ni sidan istället för att utveckla den, väldigt irriterande när ni tar bort saker. Måste tyvärr vara negativ, likt som förra gången. Var jag inte konservativ innan så blir jag det sannerligen nu.
896 inlägg
för
896 inlägg
Ja det blir mindre och mindre en filmsida för varje gång, för att inte tala om en sida som vägrar ta avstamp i någon form av filmhistoria. 
Mer och mer superhjältar, spel och direktlänkar till youtube. 
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Jävla skit att ni skriver om spel, lägg ner med det omedelbart!
Låt filmvetare skriva artiklar som rör film istället.
-195 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
-195 inlägg
Kommer man kunna sortera sina betygsatta titlar efter årtal/årtionde?
Visst har ni tagit bort val av klipp på sin sida?
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Det poppar upp reklam på ett fullständigt vulgärt viss. Till och med PB har subtilare reklam än er...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden