Visa första inlägg
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Håller med om att de hade varit kul om sidan hade fokuserat mer på film och klassiker än spel och clickbait.

Hur lågt har man kommit när det finns en artikel som heter "25 bilder med Mr Bean i andra filmer". Mmm...

Tycker sidan funkar lite halvtaskigt på mobilen, laggar och man kommer ingenstans. Sen blev det kaos för mig när jag tryckte på fler trådar i forumet.
896 inlägg
för
896 inlägg
Helt värdelöst att man inte kan se betyget ifrån de man följer på de filmer de sett. Vad bryr jag mig om ett snittbetyg om tex medelåldern här inne är 14-20 år.  
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Saknar att man inte kan se betyget på de man följer!
478 inlägg
för
478 inlägg
Håller med de två föregående. Den funktionen får ni återställa snarast.
23 inlägg
för
23 inlägg
Det var en väldigt tråkig design ni har på sajten nu. Och var hittar jag min sida nånstans?
1197 inlägg
för i svar på Andy Hexagons inlägg
1197 inlägg
Klicka på din bild längst upp till höger så kommer du till din sida.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Saknar också funktionen att man kan se vad andra har satt för betyg.
1753 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
1753 inlägg
Ja, hoppas du gillar den! Uppskattar också kommentarerna vi fick från dig angående designen.
1753 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
1753 inlägg
Vi har många idéer på hur vi ska få mer liv i forumet under året. Det är kanske lite mer gömt just nu, men vi tittar på förslag att t.ex länka mer från artiklar och filmsidor in i forumet.
1753 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
1753 inlägg
Ingen dum idé alls, det borde ju få plats på förstasidan. Vi ska titta på det!
1753 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
1753 inlägg
Vad är det du saknar som är borttaget? Ett par funktioner kommer snart tillbaka (de hamnade på paus av designskäl), och sedan är planen att fortsätta utveckla MovieZine ännu mer framöver.
1753 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
1753 inlägg
Dimitri Latorre
Saknar att man inte kan se betyget på de man följer!

Det kommer tillbaks nu under veckan. Vi var tvungna att tillfälligt ta bort det vid lanseringen.
1753 inlägg
för i svar på Phips inlägg
1753 inlägg
Phip
Håller med om att de hade varit kul om sidan hade fokuserat mer på film och klassiker än spel och clickbait.

Hur lågt har man kommit när det finns en artikel som heter "25 bilder med Mr Bean i andra filmer".

Det ena utesluter inte det andra. Det är de bredare, populära artiklarna som gör att vi överhuvudtaget kan skriva om film och klassiker. Du behöver inte läsa om "Mr Bean" men det är den typen av mer lättsamt innehåll som får MZ att gå runt. Vi har fått mycket bra och inspirerande feedback i vår senaste läsarenkät, och kommer utifrån den att utveckla vår filmbevakning 2017 och framåt. Med bl.a. mer fokus på smalare, udda filmer och filmskapare som vi tycker förtjänar att lyftas fram, mer av de topplistor som vi ser uppskattas, och mer klassiker och filmhistoria.
1753 inlägg
för i svar på kennypowerss inlägg
1753 inlägg
John Doe
Kommer man kunna sortera sina betygsatta titlar efter årtal/årtionde?
Visst har ni tagit bort val av klipp på sin sida?

Svar ja. Planen är att satsa på communityt i nästa steg, och några av de medlemsfunktioner som efterfrågats länge. Klipp är borta från MZ nu i den här versionen.
3296 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
3296 inlägg
Att man ser vad dom man följer har för betyg då, även att kunna se notifikationer när man fått svar i forum. Samt att jag inte kan se kommentarer på skådespelare och regissörer Finner det märkligt att ta bort saker överhuvudtaget när man uppdaterar. I övrigt tycker jag sidan blir allt mer kommersiell och opersonlig, reklam som poppar upp ger en väldigt oseriös känsla. Sådant jag uppskattar med sidan får bara mindre roll, så som forum och att betygsätta filmer, där man sätter betyg ligger nu nere i ett hörn, istället för att synas tydligt högst upp på en films sida.
Men tack för att du uppdaterar oss och ger lite hopp om sidan
726 inlägg
för
726 inlägg
Kul med en uppdatering, jag gillar den nya layouten. Men som många säger så känns det tråkigt att forumet känns undangömt. Jag ser inte heller något större syfte med kalendern, då den endast visar kommande biosläpp, vilket du även kan se i kategorin "Biotoppen" i kolumnen till höger (fast utan datum). Varför inte ha kalendern inne i "Biotoppen" istället för "Kommande premiärer" och ge mer plats till forumet i toppmenyn?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Det är en bra idé du kommer med Willimon! Jag ser till att de ansvariga läser det. 
-195 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
-195 inlägg
Har hittat en bugg.
Om jag följer något och sedan raderar det från min aktivitet, så raderas det helt.
12243 inlägg
för i svar på kennypowerss inlägg
12243 inlägg
Vi är inte riktigt säkra på vad du menar.
501 inlägg
för
501 inlägg
Har inte fått några notiser sedan uppdateringen...

Nya looken är väl okej, Men är själv inte jätteförtjust i ljusa bakgrunder ("vitt på vitt"). Gillar "Streamingtips" men tycker vägen till forumet är för gömt. Speciellt om man ha igång communityn. Känns overkill att enskilda nyheter, när man klickar in, ska ha en enorm bild i headern.

Känns omständligt att behöva stänga drop-down menyn för "Mer", den borde stänga sig själv när man klickar på omgivningen. Gäller även den till profilen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden