Visa första inlägg
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Skulle också vilja veta varför vi får skit helt plötsligt?
1125 inlägg
för
1125 inlägg
Och när har vi tagit bort ett inlägg "'på känn"?
Några konkreta bevis eller vill du bara göra Bonk nöjd?
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Vad hände med "Make MovieZine Great Again"? 
870 inlägg
för
870 inlägg
Själv undrar jag vad som hände med den där uppdateringen av sidan som utlovades för vad som känns som en evighet sedan. Först blev vi lovade massor av nya efterfrågade funtioner senare så kom det fram fram att det bara skulle bli en mindre uppdatering för att göra sidan mer lättanvänd och sedan dess har vi inte hört ett knyst. Det här börjar påminna om den där sagan om mäster skräddare då plagget bara blir mindre och mindre för att tillslut inte bli någonting kvar alls.
12243 inlägg
för i svar på reeds inlägg
12243 inlägg
De uppdateringen som lovats har endast snabbat upp sidan. När nästa uppdatering kommer vet jag inte. Är det något speciellt du tycker att MZ bör förändra? :)
656 inlägg
för
656 inlägg
Varför tog ni bort användarnas snittbetyg på betygsatta filmer? Det saknar jag. 
1753 inlägg
för i svar på Gomer Pyles inlägg
1753 inlägg
Vet inte riktigt vad du menar. Snittbetygen på alla filmsidor är kvar. 
656 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
656 inlägg
Jag menar snittbetyget på dem filmer som man själv har betygsatt. Gick man in på en användares profil så såg man ju vad denne hade för snittbetyg på sina egna betygsatta filmer. Jag själv är ganska kräsen och vill minnas att jag låg runt 2,3 i snitt. Det togs bort när ni gjorde om sidan. 
549 inlägg
för
549 inlägg
Har också undrat vad den tog vägen. Tyckte det var en intressant "fakta" 
242 inlägg
för
242 inlägg
Hur kan man ta bort sin favoritfilm på sin profilsida (alltså, ändra så att det blir tomt)? #_#
12243 inlägg
för i svar på Orboqs inlägg
12243 inlägg
Jag är inte säker på att man kan det Volestar.
242 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
242 inlägg
Lmao, jag är dömd!

Naah :P
870 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
870 inlägg
Skulle vara nice med ett mer utvecklat betygssystem men det har jag ju tjatat om ett tag nu så jag har inga direkt förväntningar på att något sånt ska hända. 

Tycker egentligen inte om att gnälla (känns som att det är det enda jag gör ibland) men tycker också att det är lite tråkigt att forumet inte prioriteras överhuvudtaget på Moviezine. Man känner ju verkligen av att några av de flitigaste användarna på forumet inte är lika aktiva längre och vissa verkar ha försvunnit helt. Jag vet att jag själv inte precis är någon förebild när det gäller att vara aktiv på forumet och det är något jag absolut kan bli bättre på men samtidigt så blir man inte jättemotiverad att starta diskussioner när man inte får mycket gensvar.

Min fråga till er på Moviezine varför prioriteras inte forumet mer? Ni har ändå lite drygt 60 000 följare på facebook, hade det inte varit en perfekt platform att locka till sig nya användare till forumet genom att tipsa om det på facebooksidan? Jag tyckte att det var bra att ni involverade forumet när ni sökte nomineringar till Moviezine awards, varför inte mer sånt? Kanske mer dödsmatcher där forumanvändarna får nominera filmer/karaktärer till dödsmatcherna.

Med det sagt så måste jag säga att jag gillar Moviezine och är inne här nästan varje dag och läser nyheter och recensioner och betygsätter filmer. Det är bara att det har varit riktigt tråkigt att gå in på forumet på sista tiden. Hoppas att det kan bli bättre och jag ska försöka förbättra mig och vara mer aktiv här, se hur det går ;) 

   
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Det är fler idag som känner till MovieZine idag än förut, men ändå har forumet aldrig varit så dött som nu. 
1680 inlägg
för
1680 inlägg
Det går inte längre att ändra alla inlägg på Forumet. Detta inlägg gick bra att ändra, men inte detta: https://www.moviezine.se/forums/topics/topp-10-ouml-verskattade-filmer/posts/332521/edit

Man kommer istället till en sida som säger "Ojdå, någonting gick tyvärr fel"...
3 inlägg
för
3 inlägg
Går det att flagga en användare?
Just nu finns det en användare "kartika oskar" som skriver reklam på en massa ställen så här:

Hej vän !!! Jag ska dela lite info, om den senaste filmen ... med hög kvalitet, lätt att titta på ......
Här -> WWW.VIDNOWMOVIES.US
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Ja, det ska finnas en knapp vid nedre högra hörnet på varje inlägg.
1680 inlägg
för i svar på Joes inlägg
1680 inlägg
Fast det är ju vårt fel. Det är samma forum som det var vid lanseringen av nya sajten och då var det bra fart på det. Visst, det är extremt underutvecklat, och det finns så oerhört mycket man kunde göra för att få ett livligt forum som är knutet till varje enskild film och samtidigt är livaktigt på egen hand. Men kunde bonk på egen hand hålla igång forumet kan andra göra det med. Det är upp till oss.
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Jag kan inte heller redigera mitt inlägg i forumtråden "Topp-10 överskattade filmer". 
1753 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
1753 inlägg
Tack för att ni säger till. Vår tekniker får kolla på det på måndag. Är det bara i den tråden?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden