Visa första inlägg
478 inlägg
för
478 inlägg
Måste vara svårt att röra sig på internet överhuvudtaget om man är över-PK-fierad.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Flödet är en bra men gravt underutvecklad funktion. De borde för övrigt vara integrerade i startsidan som borde vara 5 ggr längre än idag. Men funktioner som TV-tablå, Topplistor, Kalender och Webbklipp klickar jag aldrig på. Inte trailers heller då jag avskyr hur sidan automatiskt hoppar vidare så fort man försöker kommentera en trailer. Gillar bättre att kolla trailers på Youtube.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Vem fan var det som ändrade min, Phip, Luca canali och Kalis avatar i den här artikeln?!

https://www.moviezine.se/nyheter/7-filmer-som-far-din-hjarna-att-jobba-lite-extra

Nu är det ju ändrat tillbaka, men var det någon på MZ som gjorde detta eller? Hur som så är jag er på spåren. 
552 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
552 inlägg
haha det var säkert skribenterna från helvetet som hämnades för elaka kommentarer!!
min korta misstänktalista toppas av upprorsledaren själv ;D

men taskigt av dom att dra in snälle kalis i det hela! :)
870 inlägg
för
870 inlägg
Så det blev alltså ingen uppdatering? Vi blev ju lovade massa nya funktioner, väntar fortfarande på möjligheten att sortera mina betyg efter bokstavsordning, realeaseår, etc.  
11107 inlägg
för
11107 inlägg
uppdateringen fungerar bara för folk som har 2000 inlägg på forumet eller mer. en slags belöning för aktivitet.
1753 inlägg
för i svar på reeds inlägg
1753 inlägg
Vi bygger för fullt på den nya sajten. Vilka funktioner som kommer vara med där är lite för tidigt att säga än.
2549 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
2549 inlägg
Blir det en helt ny sajt? Trodde det bara var en ny uppdatering som gällde?
1753 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
1753 inlägg
Det är en ganska stor uppdatering dock, en makeover på stora delar av sajten. Men jag tror man kommer känna igen sig. :)
725 inlägg
för
725 inlägg
Om MZ återgick till sin tidigare look skulle jag få en permanent varm känsla i magen. Men jag vågar inte drömma. 
725 inlägg
för
725 inlägg
Moviezine är en fulländad meme vid det här laget. 
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Försöker betygsätta filmen "Bob le flambeur" men det dyker inte upp några stjärnor uppe i högerkanten. Hjälp.
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Nu är det fixat Moviemaster, så nu ska du kunna betygsätta! :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag tycker du ska sluta trakassera i forumet, du gör bara MZ en otjänst genom att ha denna tråkiga attityd!
2549 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2549 inlägg
Tack så mycket Kalis!
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Inga problem! Säg bara till om du stöter på något annat problem :) 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
its nice to be important but its more important to be nice!!!
2249 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2249 inlägg
Bry dig inte om Blaster/Avon, Kalis. Tänk vilken sorglig individ det måste vara som sitter bakom skärmen. Ägna så mycket energi åt att sprida negativitet på ett forum han själv påstår sig hata. Det måste vara en ensam stackare vars enda sätt att få någon form av mänsklig kontakt är att provocera fram den på ett internetforum. Sad. 

Det är såklart exakt sådan här reaktioner han är ute efter, men skitsam. Han är varken rolig eller provocerande, bara tröttsam och mer och mer löjlig för varje inlägg han skriver.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Det Anton sa.
725 inlägg
för
725 inlägg
Nyckeln ligger i en symbios av sött och salt tror jag.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden