Visa första inlägg
11107 inlägg
för
11107 inlägg
som en påse gott och blandat
725 inlägg
för i svar på bonks inlägg
725 inlägg
Exakt!
12243 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
(inlägget har redigerats)
12243 inlägg
Jag ska försöka att inte bry mig, tycker bara det är synd att man har denna attityd det skrämmer bort medlemmar som vill skriva i forumet. Tycker också det är konstigt att han vill vara på ett forum som han själv har sagt att han hatar! Vi får hoppas att han skärper upp sig, man vill ju inte banna medlemmar. 

870 inlägg
för i svar på Alexander Kardelos inlägg
870 inlägg
Okey, då förstår jag. Bara att fortsätta vänta och hålla tummarna då alltså! ;)
12243 inlägg
för i svar på reeds inlägg
12243 inlägg
Förvänta inte dig allt för mycket Reed, den nya uppdateringen kommer bara snabba upp hemsidan samt att de designar om den så det blir lättare att hitta vad man söker. Men vi har en önskelista där vi skriver upp saker som medlemmarna vill se på sajten så bara önska på! :)
616 inlägg
för
616 inlägg
@kalis
Fast alltså... Bonk har ju trollat runt på denna sida i c:a 6-7 år eller ngt och då har inte en jävel brytt sig när han har rullat runt och skapat trådar som är mer troll än tråden Avon skapade.

Att Avon skulle skrämma bort andra medlemmar tvivlar jag på. Om folk är så lättskrämda så borde de fan inte ens använda internet.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
mz:

ni kan ju för i helvete inte ha reklambanners som startar av sig själv, med rullande bild och ljud som man varken kan stänga ner, pausa eller ta bort ljudet från? nån jävla måtta får det väl för fan vara på vansinnet om ni inte vill döda forumet helt och hållet.

med reservation att det kan vara ett misstag för nån av er fått en fyrverkeripjäs i huvudet och det påverkat era beslut på sistone.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Jag har hört det tidigare bonk. Men det är konstigt eftersom jag kan klicka bort reklamen.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
det är inte konstigt alls.

det finns två slags programmerare:

1. nån lågbetald indier som mz betalar 50 öre i timmen för som testar på sin egen dator och säger यह काम कर रहा है (det fungerar) och sen skickar iväg till mz i sthlm.

2. en duktig programmare, som ser till att det fungerar oavsett plattform och webbläsare.

11107 inlägg
för
11107 inlägg
ser jag den där jävla bannern med helena bergström dyka upp igen så skiter jag i det här.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Jag skriver det till de ansvariga på MZ så får vi hoppas att det gör något åt det. Du får ha lite tålamod bonk!
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Bonk, kan du skicka en skärmdump när det händer igen till info@movizine.se? Vi måste reda ut detta!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
nej. dom skiter i forumet. dom går nästan aldrig in här. trots att dom som gör mest för siten, oavlönat, hänger här. det är vi som nästan ensamma lagt in varenda film i databasen osv.
ändå så läser dom inte här, skriver inte här, bryr sig inte ett skit. dom flesta på mz har inte ett enda inlägg på forumet. INTE ETT ENDA.
men att dra reklambanners här är jävlgit viktigt. gäller att minera varenda liten yta av mz, ingen ska slippa undan.

11107 inlägg
för
11107 inlägg
å där dök den upp igen.

2549 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2549 inlägg
Hade samma problem att ljudet inte gick att ta bort på annonsen, men det verkar vara fixat. Nu är det inget ljud för mig längre.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Skicka skärmdumpen till info@moviezine.se och berätta vad som händer. Man ska ju kunna få bort reklamen.
1125 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
1125 inlägg
Fortfarande ljud för mig, när jag lyssnar på musik kommer helt plötsligt "Tror du på Jesus" eller vad han säger haha, men jag kan mute:a i fliken.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag har stött på dessa banners en gång och då kunde jag muta fliken :) 
12 inlägg
för
12 inlägg
Det är kanske bara mig det är fel på, men tycker inte ni att rubrikerna på MZ kan vara för avslöjande ibland? Jag tänker på typ recapsen av olika serier där man innan man har hunnit se avsnittet, kan genom rubriken bli miiiini-spoilad? Kanske är bara jag som är överkänslig....

Annars tycker jag att MZ är en toppensida!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Som sagt, jag märker inte av all reklam på sidan men jag har adblock om det kanske gör så att reklamen tas bort!

På vilket sätt tycker du Cojo405 att MZ behandlar medlemmarna som skit och varför är moderatorerna under all kritik?

Vi tar bort väldigt lite men där finns saker som vi på MZ inte accepterar bland annat påhopp, porr, och spammermeddelanden.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden