Visa första inlägg
10 inlägg
för
10 inlägg
fan om inte grand budapest hotel vinner något! den va ju bättre än leif loket olsson och skivat bröd.. men med tanke på att den hade premiär så tidigt så minskar chanserna på ett pris då va? känns som att man är mest inriktad på alla nya filmer :'(
11107 inlägg
för
11107 inlägg
NU KÖR VI
ALLA IN I CHATTEN
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Bland sångerna så var jag övertygad om att Katniss sång från Mockingjay var nominerad men det var en annan låt den som Lorde sjunger! För mig är det en av de skönaste sångerna jag hört 2014 i en film! 
1565 inlägg
för i svar på Stocken (ej sexuellt relaterat)s inlägg
1565 inlägg
Den är nominerad dock vilket jag personligen inte trodde så den har fortfarande chans att vinna och i och med att den blev nominerad på Golden Globe så är det större chans att den även fått Oscarsnominering! ;)
10 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
10 inlägg
jaså? de visste jag inte. då håller jag tummarna för hotellet! birdman verkar vara en favorit bland er här? har inte sett den, retweet if u cried 3
1565 inlägg
för i svar på Stocken (ej sexuellt relaterat)s inlägg
1565 inlägg
Du kan se alla nominerade om du kollar på första sidan i denna tråden! ;)

Birdman ser jag på bio på onsdag så på torsdag kan jag ge mitt uttalande om den! Men själv har jag hittills älskat mexikanen Iñarritus filmer så det känns på förhand som att jag kommer att gilla den! Fast jag försöker och inte ha för många förhoppningar! 

Stilig Emma Stone var på röda mattan! :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja det var hon verkligen 
10 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
10 inlägg
fint som snus!
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Spontana tankar: Fet skägg han har Matthew! Vad gör Salma Hayek på Golden Globe? Vem är hon där med? Skönt att se Kevin Spacey och Bill Murray! Gillar de herrarna! Har jag missat Amy Adams eller har hon ännu inte anlänt? 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja skägget va ju inte nådigt! 
1565 inlägg
för
1565 inlägg
Där fick jag svar på Amy Adams!! Varje gång jag ser henne förvandlas jag till en tonåring igen! Mitt hjärta smälter för denna underbara aktris och vackra kvinna! Nu är det snart dags för gala och jag som måste upp om några timmar!! Får se hur mkt jag hinner se av den, men om inte annat så tänker jag hålla mig undan mz och inte läsa några nyheter förrän jag sett färdigt den imorgon/senare idag iaf! :) 
1565 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1565 inlägg
Han påminde om de gamla skådisarna och regissörerna från galorna på 70-talet! :) 
12243 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
12243 inlägg
haha! ja det gör han faktiskt! :P  
1565 inlägg
för
1565 inlägg
NU BÖRJAR DET!!!! :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Riktigt nice! 
4 inlägg
för
4 inlägg
Gött med J.K. Simmons!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
bra gala! hoppas chatten funkade. jag blev kvar på krogen och när jag kom var jag inte i skick för att chatta :D
12243 inlägg
för
12243 inlägg
haha! Ja så kan det bli ibland! 
1197 inlägg
för i svar på bonks inlägg
1197 inlägg
Jo den funkade bra..Ok det var där du hamnade, vi undrade var du blev av.
12243 inlägg
för i svar på PerHs inlägg
12243 inlägg
Har du sett det du missade av galan? 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden