Visa första inlägg
101 inlägg
för
101 inlägg
Någon som vet en bra sida som streamar Golden Globes? Jag kan dessvärre inte komma in på SvtFlow, då jag är i Norge..
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ojojoj! NU är vi peppade! röda mattan! galan! priserna! glamouren! stjärnorna!
ryktas om att den som inte kollar ikväll kommer bli RADERAD från mz?! kanske lite överdrivet men inte helt orimligt, jag stödjer det iaf!
3541 inlägg
för i svar på Rrobins inlägg
3541 inlägg
Det brukar alltid dyka upp massa streamar när det börjar närma sig. Googla eller sök runt lite på Twitter om du använder det, brukar inte vara några problem att hitta.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
haha! du är galen bonk!
11107 inlägg
för
11107 inlägg
sådärja nu har jag ordnat med proviant för ikväll det blir MONSTER ASSAULT och chips och lite annat smått och gott
11107 inlägg
för
11107 inlägg
Golden Globe-galan visas kl. 02.00 i SVT Flow natten till måndag den 12 januari 2015. Röda mattan-minglet startar redan klockan 01.00. 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
moviezine chatten krånglar så jag har satt upp en temporär chat för ikväll!

https://www.mibbit.com/

klicka på "Launch Mibbit Client"
 
sen skriver ni bara in ert namn i rutan för Nick och så skriver ni in #mz i rutan för Channel.
 
sen trycker ni på Connect. Då kommer chatten finnas i en liten GRÖN flik som det står Mibbit på. Klicka på den.

101 inlägg
för
101 inlägg
Jag hittade en sida som heter watchgoldenglobes2015.com. Får se om den ger något bra kvalité runt 01 när mattan drar igång. Jag googlar annars för fullt, twitter är inte min grej. :P
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ja hitta streams kan ju vara lite knepigt bästa är väl att leta runt när det börjar närma sig kanske streamar siter som normalt visar fotboll och sånt även galan
475 inlägg
för
475 inlägg
Läste att den finns kvar på SVT flow i sju dagar, göttigt, slipper jag sitta uppe med blodsprängda ögon i natt/morgon hehe, är alldeles för trött, men ni får ha det så trevligt! :)
174 inlägg
för
174 inlägg
Missar galan inatt.. Heartbreaking men.. fan va gött om SVT flow har det kvar i några dar. Ska bara försöka undvika att bli spoilad ett par timmar imorgon = Mission Impossible. Men that's the situation! 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ojojojoj nu dryga 3 timmar kvar till röda fucking mattan
12243 inlägg
för
12243 inlägg
ja, nu är det inte långt kvar :)
11107 inlägg
för
11107 inlägg
så jävla nervös!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Du kanske redan har fått i dig för många Monster assault! :P
11107 inlägg
för
11107 inlägg
ja 1 liter hittils och en halvliter kvar
kommer studsa upp occh ner
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
haha! Ja men det får man göra när det är Golden globe! :D
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Nu är det bara 1h 18min kvar!!! pepp!
1569 inlägg
för
1569 inlägg
Jag vågar inte tippa då jag ännu sett för lite men tror att Foxcatcher, Boyhood och Birdman är favoriterna bland filmerna! True Detective, Game of Thrones och Fargo bland TV-serierna! Om Grand Budapest Hotel ska ha en chans på att vinna en Oscar så bör den vinna ikväll annars är det kört för den! Förutsatt att den är framröstad bland Oscarsnomineringarna, men nån nominering har den säkert fått! :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag håller tummarna för Boyhood! 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden