Blir Warcraft (2016) en succé?

23 Röster
21 Röster
Rösta
(52%)
Nej!
Rösta
(48%)
Ja!
Visa första inlägg
2566 inlägg
för
2566 inlägg
En andra trailer finns ute. https://www.youtube.com/watch?v=65AjY_nRdqE

Den förra såg bättre ut, och i denna använder man malplacerad musik. Just musiken i World of Warcraft håller världsklass, så det hade känts bra om musiken i filmen höll samma nivå. Men finns inga tecken hittills på att så är fallet.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Ja om den här filmen hade kommit när man var 14, då hade det varit något. Nu tycker jag det ser helt okej ut. Alltid svårt att bedöma efter trailers, håller med om att musiken förstörde mycket.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja, det känns som att man varit mer peppad ifall den kommit för typ ett par år sedan ^^
10 inlägg
för
10 inlägg
ser lovande ut om ni frågar mig i allafall.

https://www.youtube.com/watch?v=WxL3ryE23lo
12243 inlägg
för i svar på Hellscreames inlägg
12243 inlägg
Ja, det ser verkligen lovande ut får hoppas på att filmen blir riktigt bra!
6 inlägg
för
6 inlägg
Tror de började florera rykten redan under TBC/wotlk tiden att det var en warcraft film "på gång". Sisodär 6-7 år senare så har det blivit verklighet! Jag tror dessvärre att filmen inte kommer klara de skyhöga förväntningarna som alla wow-fans har, däremot så tror jag att filmen kommer dra in helt enorma summor och på så vis ses som en början på en ny framgångssaga!
12243 inlägg
för i svar på Karl Björkmans inlägg
12243 inlägg
De flästa filmer som handlar om spel brukar bli ganska usla men man kan ju alltid hoppas på att denna blir bra.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ser mer lovande ut för varje trailer och klipp som släpps tycker jag. Det enda som oroar mig egentligen är speltiden på 123 minuter, känns ganska futtigt för en storslagen fantasyfilm.

Är Glenn Close med i filmen förresten eller ser jag helt fel?
501 inlägg
för
501 inlägg
Har aldrig spelat WoW, men kommer nog att se den för att det ser ut att vara en schysst fantasyrulle.

Ser inte Glenn Close i rollistan.
2566 inlägg
för i svar på stjärnskotts inlägg
2566 inlägg
Ser henne inte heller där. Men reagerade på denna sekvens:

501 inlägg
för i svar på V~s inlägg
501 inlägg
Jovars, det var rätt likt faktiskt.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Ska nog ta och se den här i helgen. Lite intressant då man spelat många av spelen. Tror dock inte att den kommer vara särskilt bra. Brukar inte gilla sådana här filmer, men det finns ju undantag.
656 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
656 inlägg
Spara dina surt förvärvade pengar istället. Eller se en annan film. X-men är bra. Du kan ta vilken film som helst på biorepertoaren och det är bättre än den här vedervärdiga dyngan 😝
2549 inlägg
för i svar på Gomer Pyles inlägg
2549 inlägg
Hehe, men någon gång måste man ju gå på bio! Var längesedan sist och Marvel, X-Men lockar inte så mycket. Läste vad du skrev i den andra tråden och det låter ju inte särskilt lovande.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Director's Cut ska vara 40 minuter längre. En kort speltid var filmens största svaghet, så jag ser oerhört mycket fram emot DC.

http://www.imdb.com/news/ni59888710/
4 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4 inlägg
Som undertiteln Warcraft   "The beginning" antyder är det här tänkt att bli en ny filmserie. Med tanke den svaga starten, och på att dataspelet har tappat i popularitet de senaste åren, känns det högst tveksamt.
726 inlägg
för
726 inlägg
Härligt med lite ryska influenser här på Moviezine. 

"Som namnet antyder Warcraft "Start" innebär, bör detta vara en ny filmserie. Med tanke på den svaga inledningen, och att dataspel har förlorat popularitet under de senaste åren, verkar det mycket tveksamt."

Ovan är Google Translate. Datorspel har alltså förlorat sin popularitet i Ryssland?
4 inlägg
för
4 inlägg
Datoranimeringen är okej, men inte mer.
Jo, detta är Warcraft från början, the beginning. Stridigheterna mellan orcher och människor har ännu inte dragit igång, men kommer förstås att göra det, efter ungefär en timmes speltid. Då blir filmen enformig till max.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden