Visa första inlägg
142 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
142 inlägg
Hoppas de inte gör den för "sentimental". Tycker att den första av JJ Star Trek filmer hade klarat sig bättre utan att gamla Spock skulle dras in i det.
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Det här besvarar nog din fråga: http://www.moviezine.se/artikel/12324
 
58 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
58 inlägg
[size=12=12]George Lucas Says Hamill, Fisher and Ford are Pretty Much Signed for Star Wars[/size]
[size=10=10]http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=101254[/size][size=10=10] [/size]
[size=10=10]http://www.businessweek.com/articles/2013-03-07/how-disney-bought-lucasfilm-and-its-plans-for-star-wars#p1[/size]
58 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
58 inlägg
BREAKING NEWS: Chiwetel  Ejiofor (12 Years A Slave) cast in Episode VII
The official casting announcement is expected to hit sometime tomorrow.
http://www.jedinews.co.uk/news/news.aspx?newsID=14172

193 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
193 inlägg
Spännande det ska bli att se hur resten av the cast kommer att se ut. Kul att Chiwetel är med, en väldigt bra skådis :)
47 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
47 inlägg
Adam Driver blir villian i nya Star Wars, åtminstonde en av dem. Vet inte riktigt vem denne man är men måste ta en noga titt!
Åsikter på detta?
Min dröm är för övrigt en Benedict Cumberbatch som Sith, hoppet lever fortfarande inom mig.
58 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
58 inlägg
Bevis att Peter Mayhew återvänder som Chewie i Episode VII:
"We regret to announce that Peter Mayhew is canceling his appearance at Comicpalooza this year due to filming."
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=116550
Star Wars 7 börjar filma som bekant i maj samma månad som Comicpalooza hålls! Härlig start på helgen! Chewbacca kommer tillbaka och lär inte dröja länge till innan det är officiellt att även Hamill, Fisher & Ford är med :)
1569 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1569 inlägg
Till Marcus: 

:D 
Tror inte Andy skulle sänka sig så lågt dock! ;)
3541 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3541 inlägg
Hahaha! Nej, de skulle aldrig vara så dumma att ta tillbaka en Binks-figur. Oroa dig inte :)
454 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
454 inlägg
Det är man ser sådana bilder som man mår bra :)
1569 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1569 inlägg
Hahaha, nä det tror jag inte heller! Abrams är tillräckligt vass för att låta skiten stanna i toan! ;) Men när man tänker Andy Serkis i motion capture så var det den första figuren som dök upp i mitt huvud! :) Ska bli kul att se vad han får för figur och hur manuset kommer att te sig! Sist slutade det med Dödstjärnans utplåning och med endast Luke som ensam Jedi i galaxen så det blir iaf inte en massa Jedis med kung-fu konster och en Samuel L. Jackson med lila ljussabel! Och bara det är befriande... ja och Jar-Jar Binks förstås! :)
454 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
454 inlägg
Fast Jar-Jars ande kanske dyker upp i 7an! Nä jag skojar bara, han lär ju vara död när den nya trilogin utspelar sig. Fast i special edition versionen av Return of the jedi när man får se korta bilder på planeter som firar över att imperiet och dödsstjärnar har störtat så kan man höra hans röst i bakgrunden på Naboo. fast det var ju något som George Lucas la till och JJ Abrams är inte som Lucas.
203 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
203 inlägg
Det skulle
47 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
47 inlägg
Folk verkar glömma att Serkis spelade kocken som blev dödad av jättemaskarna i King Kong.
47 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
47 inlägg
Har aldrig varit så pepp inför en film i hela mitt liv, tänker på den varje dag!
Längtar så sjukt mycket efter lite bilder bara. Inte för att det kommer stilla mitt behov utan troligtvis endast få mig att längta mer men ändå...
454 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
454 inlägg
@ At the movies. Lite spoilvervarning där kanske?
47 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
47 inlägg
Ursäkta, skulle aldrig ha skrivit det.
203 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
203 inlägg
Senast fick jag inte skriva klart min mening. Jag gör ett försök till. Skulle det inte vara lite oväntat och coolt om Disney bestämmer sig för att "laga" Jar-Jar? Att de gör honom (lever hur länge?), eller en annan av släktet till en skitcool karaktär som spöar badguys på löpande band.
Utanför ämnet: Hur länge ska spoiler-embargot för en film gälla? King Kong-filmen som "at the movies" syftar på är närmare tio år gammal. Det blir jäkligt torftigt på ett filmforum där minsta lilla spoiler ska undvikas för allas trevnad. För mig personligen brukar jag undvika spoilers i upp till två år efter premiären (ungefär), har man inte sett filmen då så får man nästan skylla sig själv.
1569 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1569 inlägg
Om du vill så kan jag berätta för dig hur alla klassiker som du inte har sett slutar så besparar jag dig all det filmtittandet! Vill du det? Det är ju ett snabbare sätt att få reda på hur till exempel 1900, Moderna Tider och andra klassiker du ännu inte sett slutar! Eller ännu bättre några av de filmerna som du peppat från 2012 då de är två år gamla (ungefär) och passerat din gräns för spoilers. Då slipper du se Call Girl, Kon-Tiki och Moonrise Kingdom!! Vill du det? Det fixar jag så kan du gå in och betygsätta dem direkt!
Nä jag undviker att spoila såväl nya som äldre filmer! En film ska kunna upplevas första gången man ser den som just första gången man ser den oavsett hur gammal den är! Det finns ingen anledning att spoila filmer! Antingen förvarnar man stort om spoilers (vilket man kan dölja på forumet här) eller så lär man sig att skriva på ett sätt som inte spoilar! Tänk om alla recensioner på Moviezine skulle spoila vad tråkigt det skulle bli att ens läsa dem! Så det finns inga undanflykter för det där! Inga spoilers säger jag oavsett om det är en stumfilm från 1919 eller en action från 2014!  
54 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
54 inlägg
Håller med Latorre, the king of the gypsies. 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden