Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nä det e väl lagom att dom börjar nu
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har nån läst boke, en av dom bästa i serien, ser verkligen fram emot den här delen, e de klart att trion fortsätter?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja det e klart att trion fortsätter
3198 inlägg
för
3198 inlägg
jag hoppas att de fortsätter resten av serien. tycker att dem skulle ha skrivit kontrakt för alla sju redan när dem började första filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="hempo22":12w1xkle]jag hoppas att de fortsätter resten av serien. tycker att dem skulle ha skrivit kontrakt för alla sju redan när dem började första filmen.[/quote:12w1xkle]
jag hoppas också att de fortsätter och jag tycker samma sak att skulle skrivit kontrakt för alla sju direkt.
Utan original trion så e det ju inte HP, dom går liksom inte att byta ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det hade blivit väldigt fel om de bytte skådespelare till de två sista filmerna eller nåt i den stilen. Det hade inte funkat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med. Men samtidigt går det ju inte om de är 25 år (överdrift). Men samtidigt så finns det ju många filmer där de byter huvudrollsperson. Ta bara Batman...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Return of the King":17m4wg1u]Håller med. Men samtidigt går det ju inte om de är 25 år (överdrift). Men samtidigt så finns det ju många filmer där de byter huvudrollsperson. Ta bara Batman...[/quote:17m4wg1u]

Nja, det är en annan sak. Jag har inga problem med att de bytt Batman, han använder ändå dräkten såpass mycket. Har svårt att tro att de kunde byta ut skådespelarna utan att man skulle störa sig på det, nu har man ändå vant sig vid det. 5:e filmen är redan på gång. Att spela in 5 delar av serien och sedan byta skådespelare hade bara varit irriterande.
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
bond är ju ett annat exempel. hur många har det funnits egentligen?
hoppas bara att alla stannar. tycker att de ska göra som i lotr-triologin. de spelade in alla tre på 1.5 år och sedan kom de tillbaka och gjorde kompleteringar. tycker att de kan göra det nu med OotF och HBP.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":1bt9a7dy]Det är dags att producenterna slutar fjanta runt och spela in fenixorden o halvblodsprinsen samtidigt, och jk att skriva färdigt sista boken[/quote:1bt9a7dy]

Håller me om de du säger här, det har alltid stört mig varför man inte har spelat in några av dom samtidigt för att spara tid, man hade verkligen tjänat på de i mitt tycke.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":34g6le74]Det är dags att producenterna slutar fjanta runt och spela in fenixorden o halvblodsprinsen samtidigt, och jk att skriva färdigt sista boken[/quote:34g6le74]
Jag håller helt med
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tror faktikst att "trion" kommer att stanna
har lite svårt att tro att dom skulle dra sig ur,
har fattat det som att dom har rätt roligt i hop.

Slogs för övrigt av en hemsk tanke
Umbridgeär ju med i Fenixorden!

Fy vad hemsk hon kommer vara (hoppas jag)
Skräcktanten!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Ninnin":3tsvj6uj]Tror faktikst att "trion" kommer att stanna
har lite svårt att tro att dom skulle dra sig ur,
har fattat det som att dom har rätt roligt i hop.
[/quote:3tsvj6uj]

Vad jag har hört är det inte bara upp till dem att bestämma. Var det inte något tjafs om de såg för gamla ut och därför skulle de inte kunna fortsätta?
Jag tror inte att det bara är upp till dem och med tanke på hur mycket pengar de får för varje film så hoppar dem nog inte av självmant.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="epiphany":3374u6hh][quote="Ninnin":3374u6hh]Tror faktikst att "trion" kommer att stanna
har lite svårt att tro att dom skulle dra sig ur,
har fattat det som att dom har rätt roligt i hop.
[/quote:3374u6hh]

Vad jag har hört är det inte bara upp till dem att bestämma. Var det inte något tjafs om de såg för gamla ut och därför skulle de inte kunna fortsätta?
Jag tror inte att det bara är upp till dem och med tanke på hur mycket pengar de får för varje film så hoppar dem nog inte av självmant.[/quote:3374u6hh]

Precis. Även om de vill stanna är det inte säkert att det är deras beslut. Frågan är om de ser för gammla ut eller ej, inte om hur roligt dem har ihop.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":1aqkn3rn]men det borde inte spela så stor roll om dom är för gammla, om man ser i andra tv serier och så, så är det typ 26 årningar som spelar 16 åringar hellre för gamla än nya tycker då jag[/quote:1aqkn3rn]

Håller med. Hellre behålla dem gamla som är några år äldre än vad de spelar än att de byter ut dem i de två sista filmerna. Hade bara blivit förvirrande och irriterande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller helt och fullkomligt med.
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
jag fattar inte varför warner säger så, egentligen. man kan ju få folk att se yngre ut. Ex: Den där Mary. Hade jag inte vetat hur gamla Stiller och Diaz var där så hade jag lätt tagit dem för 16-åringar i början av filmen. och vad spelar det för roll, det är många som äldre ut än vad de är (jag är ett exempel: när jag var 14 undrade morsans jobbarkompisar vilket program på gymnasiet man gick!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo man kan undra varför dom säger så
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sedan tycker inte jag att de ser så mycket äldre ut än vad de spelar, inte så att man lägger märke till det i alla fall. Daniel måste väl vara 18-19, eller? I Goblet of Fire spelar han 14. Från vad jag har sett i trailers, andra klipp och på bilder så läger jag knappt märke till det.
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
radcliffe är född '89, så han är sexton nu. men vem bryr sig?
i beverly hills var hela bunten 26 när de skulle föreställa 18-19.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden