Visa första inlägg
2575 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2575 inlägg
Trodde det var Stallone som gällde för din del...
11107 inlägg
för i svar på Phips inlägg
11107 inlägg
inte bara! se t ex detta 2 år gamla inlägg:

Statham
Stallone
Schwarzenegger
Seagal

FYRTAL I "S" !!

nej ni har fel.
i crank visar statham bredd, stor humor och bjuder på sig själv.
i blitz är han stenhård.

GÖR ER HEMLÄXA INNAN NI RACKAR NER PÅ JASON FUCKING STATHAM

eller

levererar i film efter film. fan det enda namnet man kan räkna med nuförtiden när det gäller action. då hette dom stallone, seagal och schwarzenegger nu är namnet STATHAM!

2575 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2575 inlägg
Fattar, vad tyckte du om Mad Max Fury Road?
11107 inlägg
för i svar på Phips inlägg
11107 inlägg
inte sett (!)
2575 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2575 inlägg
Okej, vore intressant att höra vad du tycker om den. Det är ju action...
139 inlägg
för
139 inlägg
Nu blir det en återtitt på Gangs of New York.
11107 inlägg
för i svar på Phips inlägg
11107 inlägg
ja jag vet inte riktigt varför jag inte sett den ännu! jag är ju fan av road warrior, eller kanske just därför.
2249 inlägg
för
2249 inlägg
Jag tror inte bonk skulle gilla fury road... kanske en trea på sin höjd. 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Hösten har kommit till Skåne då passar det perfekt med "Nightmare Before Christmas". Kanske lite tidigt då det är en Halloween film ^^
12243 inlägg
för i svar på Lazykixxs inlägg
12243 inlägg
Gillade du den?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
nu har jag sett mechanic 2 med jason statham.

filmen gör mycket rätt, men det räcker inte riktigt.

den här gubben har potential att spela i dom stora ligorna med bourne och bond.

- jason statham är utmärkt, han är en mer trovärdig actionhjälte än dom flesta, ser ut som tagen ur brittiska specialstyrkan.
- precis som bourne och bond utspelar det sig över flertalet exotiska platser, det är snyggt filmat.
- det bjuds på riktigt bra närstridsfighting och en rejäl vapenarsenal, det skjuts med kulspruta som aldrig förr och handgranater is back in style! detta är en åtgång till 80-talet som är mumma!
- det finns scener som är uppe där med dom bästa och mest originella actionscenerna - överhuvudtaget.
- stathams karaktär är nån slags hitman 47-liknande snubbe, en originell tvist är att det inte bara är att ta kål på folk utan han måste se till att det ser ut som olyckshändelser.

det det tappar på är som så många gånger förr - manuset. han ska rädda en brud i nöd, spelad av jessica alba - det håller liksom inte. det. är. för. dåligt.
det andra problemet är hans tomma karaktär det finns ingen humor och roliga oneliners som en arnolds commando, men det finns inte heller nån bakgrundshistoria som jason bourne, det gör att man bara känner marginellt mer för statham än skurkarna han precis mejat ner (och som av och till liknar honom på prickan till utseendet...)

som sagt, potentialen finns, synd bara att det ska vara så jävla svårt för hollywood att få till ett manus... 
139 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
139 inlägg
Kristian Andersson
Gillade du den?

Ja den var lika bra som jag mindes den! (:
12243 inlägg
för i svar på Lazykixxs inlägg
12243 inlägg
Jag tycker att de flesta skådespelarna i filmen är riktigt bra, den skådespelare som jag inte gillar riktigt är Cameron Diaz. Jag vet inte varför!!!
1159 inlägg
för
1159 inlägg
Om inget annat händer så lär jag se Rosemary's Baby. Var ett tag sen jag såg den .
1168 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
1168 inlägg
Den finns nu på Netflix. Kollar du via Netflix?
1159 inlägg
för i svar på Joes inlägg
1159 inlägg
Ja, det är väl också en av anledningarna till att jag ser den just ikväll.

Har lyckas beta av några klassiker som Gone with the Wind och Lawrence of Arabia via Netflix.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ikväll blir det "Lord of War" på FOX. Det är synd att vi inte sett något bra från Nicolas Cages sida på väldigt länge, men vem vet kanske blir hans kommande filmer bra. 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
lord of war är fin den!
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Ja, än så länge tycker jag faktiskt att den är riktigt bra och Nicolas Cage passar perfekt som Yuri Orlov. :)
175 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
175 inlägg
Rosmary's baby blev det för mig också. Den va bra men inte lika bra som första gången ja såg den. Då rös jag av obehag. Nu tycker ja mest den va lite innehålls fattig. Men trots det en klassiker!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden