58 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
58 inlägg
Officiellt! Rollistan till David Ayers (Fury) Suicide Squad:
Will Smith (The Pursuit of Happyness, Ali)... Deadshot
Tom Hardy (The Dark Knight Rises, Mad Max: Fury Road)... Rick Flagg
Margot Robbie (The Wolf of Wall Street, Focus)... Harley Quinn
Jared Leto (Dallas Buyers Club, Alexander)... Jokern
Jai Courtney (Divergent, Terminator Genisys)... Boomerang
Cara Delevingne (Anna Karenina, Pan)... Enchantress
464 inlägg
för
464 inlägg
Leto som Jokern känns riktigt spännande. Tror det blir bra
11107 inlägg
för
11107 inlägg
kul med en superhjältefilm!
102 inlägg
för
102 inlägg
Kalla mig torr men jag tycker detta är oerhört ointressant och rent ut sagt slöseri med talang. Undrar om det är skådespelarmässig konstnärlighet eller stålarna som tilltalar dem att ställa upp på ett dylikt projekt? Syftar framför allt på Leto som hittills, vad det verkat, bara åtagit sig hjärteprojekt.

Jag lär dock se filmen ändå, då Margot Robbie kan komma att vara VRÅLSEXIG som Harley Quinn (Y)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Ja...apropå självmord...var la jag pistolen?
1565 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
1565 inlägg
Förlåt mig jag lånade den för att skjuta mig själv! Ber någon skicka den med posten! ;)
1113 inlägg
för i svar på bonks inlägg
1113 inlägg
Haha bra där
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Det räcker med namnen på karaktärerna för att jag ska bli full i skratt. Haha! Det här är jag inte intresserad av.
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Trailern gjorde mig först inte så exalterad men sen när Jokern dök upp..wow.
Jared Leto ser helt grym ut och hans prestation kan bli hur bra som helst. 

Andras tankar?
16 inlägg
för
16 inlägg
Första intrycket är positivt, men jag är samtidigt lite orolig för att David Ayer kan göra den för våldsam, som han gjorde med Schwarzenegger-filmen Sabotage.
Jag tänker speciellt på scenen med Jokern. Där finns, tyvärr, risk för att det kan bli för våldsam och grotesk tortyr som går över gränsen för vad jag har lust att se.
1264 inlägg
för i svar på jeje007s inlägg
1264 inlägg
Kommer aldrig bli för våldsamt med en PG-13 raring.
16 inlägg
för
16 inlägg
Bra. Så ställer jag mig på den positiva sidan och känner mig förhoppningsfull.
616 inlägg
för
616 inlägg
Fast en PG-13 rating är väl inte bekräftad...eller?
330 inlägg
för
330 inlägg
Är det bara jag som tycker att Will Smith är ett uruselt casting-beslut? Inte för att de andra känns helgjutna i rollerna än så länge, men Smith känns för mig helt malplacerad i en film som denna.
16 inlägg
för i svar på Hagevalls inlägg
16 inlägg
Så länge som Will Smith håller sig i gruppen och inte kräver för mycket plats, tycker jag inte det gör något med hans roll i filmen.
166 inlägg
för
166 inlägg
Peppen på den här filmen är hos mig stendöd. Att sätta en PG-13 stämpel på den här filmen är lite som att göra Hannibal till vegan, ta bort svordomarna och blodet från Deadpool och ta bort "med rätt att döda" av James Bond osv. Känns så fel på något sätt att göra en barnfilm utav ett gäng brutala psykopater, bovar, mördare osv. 
870 inlägg
för
870 inlägg
Ca en och en halv vecka kvar till premiären och jag måste säga att jag ändå är ganska så pepp. Ja PG-13 stämpeln stör lite men det betyder ju absolut inte att det blir en dålig film för det. Dark knight var ju bekant PG-13 och det anses ju vara en av de bästa superhjältefilmerna genom tiderna. 

Har försökt undvika allt för många trailerns och klipp som släpps nu för att ha någon överraskning kvar tills jag sitter i biosalongen. Känns som att det händer ofta nu för tiden, ju närmare premiär vi kommer desto mer klipp dyker upp och med de följer de oftast med några spoilers som hade varit 100 gånger bättre när man ser själva filmen. Antar att man får leva med det, hur som helst så har ju det jag har sett från denna film sätt riktigt bra ut och inte avslöjat för mycket om handlingen så det är ju positivt! 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
pg-13 har väl alla bourne-filmerna haft, har inte uppfattat dom som särskilt barnsliga eller känt att dom är blodfattiga
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag håller med om att PG-13 stämpeln stör ganska mycket! Har svårt att tro att filmen blir dålig, vi får helt enkelt vänta och se.
812 inlägg
för
812 inlägg
Av det man har fått se är jag väldigt hoppfull! Känns ju som en väldigt annorlunda "superhjälte"-film, och det kan ju vara intressant i dessa tider när det pumpas ut filmer i den genren på löpande band!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden