Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Självklart har man sett Macgyver! Växte också upp med den serien, han är ju riktigt cool. Var tyvärr väldigt längesen man såg något avsnitt. Macgyver serien är inte som alla andra action serier det är de som gör den så unik. Som ni tidigare sagt så är Macgyver serien mycket uppfinningsrik, bra och lite komisk. Håller verkligen med.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
ja precis... vad jag vill minnas så gick MacGyver på femman... någon som kommer ihåg vilken tid? jag tror att det var runt 18:15 snåret... eller var det 18:05?....
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Det gick på SVT först
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
MacGyver ska tydligen bli film, också Fast jag undrar det... bara om Richard Dean Anderson är med, tillsammans med den hockyfrilla som man vant sig så vid. Annars kan det väl ändå inte bli bra?

Hjälten som kunde göra en bomb utav en apelsin + en penna typ
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Marcus":3ol895f4]ja precis... vad jag vill minnas så gick MacGyver på femman... någon som kommer ihåg vilken tid? jag tror att det var runt 18:15 snåret... eller var det 18:05?....[/quote:3ol895f4]

Aa femman det stämmer, mellan 18 - 19 gick det iaf. Tror att det var 18.15 men inte helt 100. Egentligen borde man ju skaffa sig en box med MacGyver. Kommer aldrig att glömma intromusik, satan vad man diggade den. Skulle säkert tycka om den fortfarande men var riktigt längesen jag hörde den finns kanske att ladda ner? Ja MacGyver det var hjälten som alltid kom på nya saker och det mest otippade.

"MacGyver ska tydligen bli film, också"
Vart har du hört eller läst det?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Macgyver är ju bara för underbart =)
Så spännande ;D o att han kan göra saker utav allt han hittar det är bara för bra ;P
Men det finns redan en Macgyver film =) har jag för mig..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="atomos":1u5iu15r]Macgyver är ju bara för underbart =)
Så spännande ;D o att han kan göra saker utav allt han hittar det är bara för bra ;P
Men det finns redan en Macgyver film =) har jag för mig..[/quote:1u5iu15r]

Jopp det finns två macgyver filmer faktiskt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
det är ju ganska kul att se en ung teri hatcher som penny parker som virrar omkring
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag kommer så väl ihåg när man hade borrat sej ner i fåtöljen för att se McGyver (stavning?) med godis Kommer också ihåg Murdoc snubben som aldrig dog och kom tillbaks lite då och då. Dessutom har jag lyckats ladda ner alla säsonger. dududududuuuu du du duuuuuuu
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Batman":6rbh6vrs][quote="ZimtraX":6rbh6vrs]Jag kommer så väl ihåg när man hade borrat sej ner i fåtöljen för att se McGyver (stavning?) med godis Kommer också ihåg Murdoc snubben som aldrig dog och kom tillbaks lite då och då. Dessutom har jag lyckats ladda ner alla säsonger. dududududuuuu du du duuuuuuu [/quote:6rbh6vrs]

bara en lite stavning han heter MacGyver[/quote:6rbh6vrs]

Batman du ska inte säga något. "Bara en lite stavning han heter MacGyver".. det fattas en bokstav i ordet liten.
btw tar bort ditt onödiga inlägg.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
[quote="ZimtraX":39ur8k9t]Jag kommer så väl ihåg när man hade borrat sej ner i fåtöljen för att se McGyver (stavning?) med godis Kommer också ihåg Murdoc snubben som aldrig dog och kom tillbaks lite då och då. Dessutom har jag lyckats ladda ner alla säsonger. dududududuuuu du du duuuuuuu [/quote:39ur8k9t]

Ja Murdoc, ja... vilken bad guy det var...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Jonapp86":2asr44xx][quote="Batman":2asr44xx][quote="ZimtraX":2asr44xx]Jag kommer så väl ihåg när man hade borrat sej ner i fåtöljen för att se McGyver (stavning?) med godis Kommer också ihåg Murdoc snubben som aldrig dog och kom tillbaks lite då och då. Dessutom har jag lyckats ladda ner alla säsonger. dududududuuuu du du duuuuuuu [/quote:2asr44xx]

bara en lite stavning han heter MacGyver[/quote:2asr44xx]

Batman du ska inte säga något. "Bara en lite stavning han heter MacGyver".. det fattas en bokstav i ordet liten.
btw tar bort ditt onödiga inlägg.[/quote:2asr44xx]

Hahaha, det där var bara för bra...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Är det någon här som har sett alla avsnitten?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Inte jag iaf Men väldigt många har jag allt sett Vet inte direkt hur många avsnitt de finns, kanske någon annan som har bättre koll?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Flipper":2i26r0pt]Inte jag iaf Men väldigt många har jag allt sett Vet inte direkt hur många avsnitt de finns, kanske någon annan som har bättre koll?[/quote:2i26r0pt]

det är väl 6 säsonger och runt tjugo i alla. 130 - 140 skulle jag gissa.. (om d nu är 6 säsonger)
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Det är Sju säsonger...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Marcus":2266cppc]Det är Sju säsonger... [/quote:2266cppc]
jaha men då skulle jag gissa på 150 -160. kan det stämma?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det stämmer, har nog sett alla faktiskt.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Ohhh...måste köpa säsong 1 dvd-boxen...måste...jag bara måste . Macgyver var min barndomsidol. Riktig nostalgi.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag såg denna serien. Gillade verkligen intrott till filmen, det var nästan bara det som fick mig att sitta kvar. I övrigt är det en ganska töntig serie som kan gemföras med Baywath. Men det var en kul serie att titta på...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden