Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Inte så värst förvånad när jag såg att det inte fanns någon tråd om Macgyver, många är väl för unga kanske?

I alla fall, jag är uppväxt med macgyver och har börjat se det igen. Serien håller fortfarande och är mycket bättre än många skräpserier som går på tv idag.

Bra jämnvikt i serien, action, komedi(en aning), drama, bra story.. inte massa komplicerade kärleksrelationer hit o dit som man ser allt för ofta på tv idag

Någon annan som delar min åsikt eller som har en helt annan?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
vad handlar den om? jag känner igen namnet men kan inte placera det.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte sett ett enda helt avsnitt av serien, knappt ett halvt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Deppa: shame on you

"MacGyver was a former Special Forces agent now working for the Phoenix Foundation, a "think tank" dedicated to righting wrongs and defeating bad guys around the world. A clever fellow, he often slipped past the enemy's defenses and undermined their foul plans with ingenuity rather than brute force, using tidbits of scientific knowledge and ordinary items that happened to be laying around; for example, the paper clip might be used to short-circuit a nuclear missile, the candy bar to stop an acid leak, or a cold capsule to ignite a makeshift bomb, all just in the nick of time. MacGyver could work wonders with the contents of a lady's handbag! His assignments came from Peter Thornton, the Director of Field Operations for the Foundation."
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Va har ni inte sett MacGyver!?... (inget illa menat)

Mannen som kan göra en svets med ett gem och ett sugrör...

en av åttiotalets tuffaste serier... såg mycket på den när jag var mindre...

Se dom, dom är kultförklarade
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Marcus":2l02bo0n]Va har ni inte sett MacGyver!?... (inget illa menat)

Mannen som kan göra en svets med ett gem och ett sugrör...

en av åttiotalets tuffaste serier... såg mycket på den när jag var mindre...

Se dom, dom är kultförklarade [/quote:2l02bo0n]

Slutet av 80talet o början på 90talets tuffaste serier (fortfarande tuffaste serien)

Har sett alla eps säkert 3-4ggr
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det skulle vara intressant att se några avsnitt, fast det är väl inte troligt att dom börjar visa serien på tv igen. (SVT eller TV4 för mig alltså)
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="thopet410":1sawhzhc]det skulle vara intressant att se några avsnitt, fast det är väl inte troligt att dom börjar visa serien igen på tv. (SVT eller TV4 för mig alltså)[/quote:1sawhzhc]

det lär dom inte göra, tanka nått bara... jag rekomenderar s01 e18
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
MacGyver är as cool såg altid på det när jag var liten och ska köpa sammlingsboxen^^
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Macgyver var min idol när jag var en liten knatte Älskade honom då, nu var det länge sedan jag såg något avsnitt, men kul att se skådespelaren i Stargate.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Focus":2omsmpk9]Macgyver var min idol när jag var en liten knatte Älskade honom då, nu var det länge sedan jag såg något avsnitt, men kul att se skådespelaren i Stargate.[/quote:2omsmpk9]

Amen to that
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Håller också med Focus, förutom att jag faktiskt inte sett Stargate serien.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Richard Dean Anderson
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Stargate serien var okej men inte lika bra som MacGyver
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
MuppGyver ,,brukar ja o nåra polare kalla honom
4488 inlägg
för
4488 inlägg
av vilken anledning om jag får fråga?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":gxt32j15]han verkade så otroligt töntig som kunde tillverka en atombomb av ett bilbatteri och en vägstrut,,lurade alltid skurkarna på nåt finurligt sätt .
i verkligheten skulle han fått ett skott i pannan bara han visade sig[/quote:gxt32j15]

Ser du alla andra serier på det sättet? MacGyver tycker jag är en rätt så kul serie, uppfinningsrik.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Ja och så revolutionerande... första riktiga hjälten som vägrar att använda vapen... ...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Marcus":2z0of7qm]Ja och så revolutionerande... första riktiga hjälten som vägrar att använda vapen... ...[/quote:2z0of7qm]

haha aa men han är grym utan vapen:D
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
mmm, han ska anända sitt sugrör och sitt gem... då är det Macgyver
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden