Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Absolut. Bardem är riktigt bra.
Vi får väl se om Oscarsakademien går på din linje med hans roll i The Fighter. Jag tror dock han är ganska klar för en Oscar där.
Jodå, Cage är bra i Adaptation, men är bättre i Lord of War :)
855 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
855 inlägg
Jag tror definitivt att han vinner Oscarn för The Fighter. Det verkar vara precis sådana prestationer som de gillar och belönar. Sen har ju filmen blivit väldigt bra mottagen vilket inte direkt försämrar hans chanser.
 
871 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
871 inlägg
Gott nytt år på er också!
Kollat runt de senaste 35 inläggen och i mina ögon dyker samma argument upp hela tiden. En ganska meningslös och tråkig diskussion då :)
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
Överskattad!!
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Collider har lagt upp en riktigt härlig video-intervju med Damon där han mestadels snackar The Adjustment Bureau, men också om Cameron Crowes kommande We Bought a Zoo och Neill Blomkamps Elysium.
Dessutom snackar han en del om några av sina favoritfilmer, Goodfellas och The Godfather Part II. I slutet på intervjun berättar han en story kring produktionen av The Godfather Part II som jag inte hade den blekaste aning om, mycket intressant och riktigt, riktigt roligt. 
http://collider.com/matt-damon-interview-adjustment-bureau-elysium-we-built-a-zoo/78074/
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Han har god smak alltså :) Ska kolla in klippet senare!
Elysium ser jag förresten enormt fram emot.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Förstod att han skulle vara så pass smart att han hade The Godfather part 2 som bästa film ;)
11107 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11107 inlägg
trodde han skulle välja pinnochio, en träskalle uppskattar en annan
673 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
673 inlägg
@Bonk
Varför har du inte pinnochio som favoritfilm då? ;-)
Nu får du allt ändra.
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Haha! Vet att den gode Damon har en annan Coppolafilm som favorit, The Conversation. God smak som sagt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden