Visa första inlägg
1678 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1678 inlägg
Känns tyvärr som att alla komiker i Hollywood mer eller mindre använder droger. Om inte knark så alkohol i större mängder än normalt. Komiker är deprimerade oftare än vanliga människor och kraven från Hollywood lär väl vara högre än någonstans i världen att leverera. Lätt att halka dit. Men om jag får spekulera lite tror jag inte det är knarket som fått Carreys karriär på fall, utan hans på senare år struliga privatliv. Hans dotter är vuxen så han behöver inte vara så redig längre och strular man lite för mycket så orkar man nog inte med några svårare roller. Får se om han har några nya mästerverk kvar i sig eller om han nöjer sig med att hanka runt i b-thrillers och b-komedier i framtiden.
1678 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Såå bra, Jamie Costa gör en imitation av hur andra människor hade spelat Jokern.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Carrey har skitit i filmen och gått och skapat en tv-serie istället, lika bra det, bättre ;)

Han ska dock inte spela i den, det ska däremot bland andra Melissa Leo, Alfred Molina och Robert Forster.

En dramakomedi, 70-tal, kabel (Showtime), Im Dying Up Here heter den, baseras på romanen med samma titel.

Har nog premiär till vårsäsongen.

Så var det med det.
12243 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
12243 inlägg
Ja du kanske har rätt magiul, de missbrukar oftast något. En komiker har ju alltid kravet på sig att vara roliga vilket sätter oerhört mycket press på komikerna, enda sättet att slappna av är med hjälp av alkohol eller droger. Men vi ska ju också veta det att många gånger är det mediciner som missbrukas och som skrivs ut av läkare. 

Ja Carrey har haft ganska turbulenta förhållanden men han har bara varit gift två gånger tidigare, han kanske har haft många flickvänner? Hans dotter är som du säger vuxen så han behöver inte ta hand om någon längre.

Jag tror absolut på det du skriver att kluddar man lite för mycket så är risken stor att man faller dit. Just nu sysslar han nästan bara med b filmer men vi får hoppas att han orkar ta sig an svårare roller snart igen. 
11107 inlägg
för
11107 inlägg
jim carrey kommer börja göra actionrullar som liam neeson! sanna mina ord!

jim "hitman" carrey in the hitman series

så har ni aldrig sett jimmy förut.

som iskall lönnmördare
12243 inlägg
för
12243 inlägg
haha! Det hade varit hur coolt som helst ser vi honom kanske i nästa "The Expendables"? :P. 
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Ja, det som talar emot att han skulle börja medverka i fler actionfilmer är hans avståndstagande till filmen Kick Ass 2 efter en skottlossning i USA. 

Det som däremot talar för är att han bestämde sig för att behålla de pengarna han fick för att medverka i Kick Ass 2.  
1168 inlägg
för
1168 inlägg
En svensk politisk expert som har fler anhängare på Facebook än Håkan Hellström och Veronica Maggio.

Vilken superstar.

https://www.facebook.com/marcus.oscarsson.7/videos/946379218802054/?pnref=story
1130 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
1130 inlägg
Har inte sett den än men jag tycker du ska se Dallas Buyers Club om du inte sett den
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Vi måste prata om järnrörsskandalen.
Sa Järnet Jackson.
139 inlägg
för
139 inlägg
Finns det någon liknande sida som flixfilmer till hbo? Eller är utbudet av filmer man ser när man bläddrar allt som dem har?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Sjuk sexskandal av Donald Trump! Ska han verkligen få lov att bli president?

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Man får hoppas att det blir slutet för honom som presidentkandidat, men det skulle inte förvåna mig om han rentav får ökat stöd efter detta. Så har det åtminstone sett ut här i Sverige med ett visst parti som mest bara får fler röster efter sina många dylika skandaler och dumheter.
552 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
552 inlägg
vodeville är en bra sajt för att jämföra streamingsajter.  de listar 564 filmer för hbo nordic.
klicka på jämför abonnemang.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon som kommer följa presidentvalet på måndag morgon?
552 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
552 inlägg
nej det blir du nog ensam om i hela världen
552 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
552 inlägg
eller förresten... vad är det för presidentskap vi snackar om?
om det t.ex gäller vem som ska basa över kennelklubben i östra-ljungby så
kan jag nog tänka mig att offra nattsömnen ;)
12243 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
12243 inlägg
Det tror jag inte. Ska du se det?
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Jaha, vad gör man nu då...
12243 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
12243 inlägg
HAHA! Kannelklubben i östra-ljungby! Det låter spännande:D
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden