Visa första inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon mer än jag som spelar Battlefield? :)
12243 inlägg
för i svar på V~s inlägg
12243 inlägg
Jag tycker det är ganska underhållande :D
12243 inlägg
för
12243 inlägg

Är det någon mer än jag som ser fram emot Battlefeld 1, som släpps i oktober?
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Nån som spelar Star Wars Battlefront?
12243 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
12243 inlägg
Tjenare Marcus! Det var länge sedan man såg dig på forumet! :)

Nej, jag spelar inte Star Wars Battlefront :)
570 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
570 inlägg
Du menar den nya versionen eller hur? Tyvärr inte. Men jag har spelat de gamla Battlefront-spelen.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon som testat på Battlefield-betan? Riktigt awesome spel! 
1678 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1678 inlägg
Det tråkiga med GTAV är ju bara att det är så himla tråkigt i multiplayer. Spelet dör i princip när kampanjen är slut. Nu för tiden spelar jag mest Overcooked med mina barn faktiskt. Kul, men svårt spel som kräver både tålamod och taktik.

Men jag har massor spel som väntar som jag inte orkat börja på än:

ThiefWitcher 3Halo 4Mirrors Edge: CatalystRory McElroy Golf
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Overcooked har jag inte hört talas om! Vad handlar spelet om?

Du har en jäkla massa spel som väntar på dig, har hört att Mirrors Edge ska vara riktigt roligt :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon mer än jag som spelar Battlefield 1?

1678 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Overcooked är ett supersimpelt, men kul, co-op spel för upp till fyra personer. Sjukt stressigt! Första timmarna blir alla arga och tappar humöret på varandra hela tiden. Mina barn började gråta för de blev så stressade, men de älskar det nu när de kommit över första pressen! Men rätt svårt så man spelar inte jättemycket.

Jag fastnade för Far Cry 3 istället för några veckor sedan nu när jag skaffat fett grafikkort och 4K-monitor. Supersnyggt fortfarande. Mirrors Edge: Catalyst är ett spel jag borde gilla då jag gillade originalet till PC, men dumt nog skaffade jag detta till Xbox One, och jag hatar kontrollerna gentemot PC. Så ska testa att streama det till Windows 10.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
nu är det bara ps4 pro som gäller. 
12243 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
12243 inlägg
Jag kollade en trailer på "Overcrooked" och det verkade faktiskt ganska kul! Speciellt om man är ett par stycken som spelar. hehe! jag förstår att dina barn blev uppstressade och ledsna, men det gick väl över när de började förstå spelet och därav också blev bättre?

Själv har jag inte fastnat för "Far Cry", har spelat de tidigare versionerna. Men kanske borde ta och göra ett nytt försök på "Far Cry" det kanske har blivit bättre med tiden.

Nu spelar jag bara Battlefield 1 som släpptes för en vecka sedan, fantastiskt roligt spel speciellt som multiplayer :)

Vad har du för komponenter i din dator magiul? eller du har köpt av en tillverkare?  
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Far Cry var ju banbrytande, Far Cry 2 tekniskt imponerande men med dålig spelmekanik. Far Cry 3 har usel story, men är i övrigt ett riktigt bra spel med fantastiska miljöer och roliga uppdrag. Spelets vapenarsenal är dock inte så balanserad, för pilbågen är för tongivande. Ska plöja Far Cry 4 nästa år tror jag och Far Cry: Primal kanske jag införskaffar till Xbox One så småningom.

Jag har inte köpt en färdig dator sedan 1998 då jag köpte ett bygg-själv-paket från JME Data. Har uppgraderat befintlig i omgångar sedan dess och har nu:

Dator: MSI P67A-C45 B3, Intel Core i5 2500K @ 3,3 Ghz, 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz, MSI GTX 970 Gaming 4G, Samsung 850 EVO Series 500GB SSD, 4TB Seagate SATA2, Windows 10. Chassi: Define XL R2 Black Pearl. Monitors: Samsung 28" 4K LED U28E570D + Philips Brilliance 23" TFT Wide.
188 inlägg
för
188 inlägg
Nu har man beställt en NES classic (som släpps den 11e). Gjorde en första beställning redan i somras men makulerade den vilket visat sig vara ett misstag. Detta då den första laddningen av konsoler är slutsåld (förbokad) sedan länge och jag lär få vänta ett par månader på leverans. Hursomhelst ser jag verkligen fram emot konsolen. Någon annan som skall köpa?
11107 inlägg
för
11107 inlägg
nope har ju redan en nes.
12243 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
12243 inlägg
Jag tror det var när Far Cry 2 släpptes som jag testade spelet, minns ändå att det var ganska populärt bland mina kamrater. Men spelet kan ju vara grymt roligt även fast storyn suger. Ska du köpa Far Cry till Xbox!? Trodde du föredrog PC.

Jobbar du med datorer eller något i den stilen? Själv köpte jag en HP vilket jag idag ångrar, vet inte riktigt om man kan uppgradera systemet om HP gjort datorn! Vet du om man kan byta t.ex grafikkort?

i5 4460-3,2GHz
8gb RAM
Radeon r9 270 2gb
SSHD 1 terrabyte

Denna datorn har jag

Vet inte riktigt vart jag ska börja då jag vill uppgradera den!
188 inlägg
för i svar på bonks inlägg
188 inlägg
Ah, önskar att jag hade kvar min också. Hur funkar det att lira en gammal enhet på en modern tv (jag antar att det är scart) förresten? En fördel  med Classic borde vara att den har HDMI vilket bör fungera bättre i dagsläget. Antar hursomhelst att det lär dyka upp jämförelser mellan gamla enheter och classic. Skall bli intressant att se hur stor skillnaden är.
1678 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Jo, jag föredrar PC för alla spel där mus är en fördel. Men Xboxet spelar jag ju på projektor :-P Alltid kul.

Jag är webdesigner, så datorn har varit mitt verktyg i snart 20 år. Klart man lär sig att pilla lite i burken då. Varför skulle man inte kunna uppgradera en HP? Har du bara en PCI-Express port så ska det inte vara några problem så länge grafikkortet får plats. De är stora kort ju.
1678 inlägg
för i svar på JonFs inlägg
1678 inlägg
SCART, vad är det för nymoderniteter? Så länge man har en antenningång fungerar ju de flesta gamla konsoller.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden