Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jokern styr väl den kriminella världen vid den tidpunkten? Tror nog att man, med såna resurser, kan smuggla in lite oljetunnor på ett par båtar.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:2vrrlhvc]Heath Ledgers fans vill att Jokern får gå i graven tillsammans med sin senaste gestaltare, skriver TT. Ingen kan göra Jokern bättre än just Heath Ledger, tycker fansen. De har nu startat en protestlista där de kräver att filmbolaget Warner tar bort karaktären helt från framtida produktioner.

- Vi tycker att Heath förtjänar den här äran. Han är den ultimata Jokern, säger en av sajtens upphovsmän Fer Barbella till CNN.

Fansen startade i förra veckan nätsajten "The Ultimate Joker", där de uppmanar folk att gå in och skriva under protestlistan. Hittills har över 13 000 underskrifter kommit in, men först när de är fler än 50 000 kommer fansen att lämna över listan till Warner.[/quote:2vrrlhvc]

Här är länken dit: http://www.theultimatejoker.com/sign-up/

2140 inlägg
för
2140 inlägg
Otroligt tråkigt. Hade gärna sett flera olika rolltolkningar med Jokern. T ex Johnny Depp, Daniel Day Lewis och finns säkert flera bra skådespelare.

[spoiler=:1wruy8o0]Hade Jokern dött i The Dark Knight så hade det varit bra men så är ju inte fallet nu...

Jag vill inte att Batmans största fiende skall sitta i ett vadderat rum tills han dör av ålder.[/spoiler:1wruy8o0]

Jag tänker inte skriva under.
775 inlägg
för
775 inlägg
Över 13 000 ser inte längre än näsan räcker. Hahaha.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Fruktansvärt löjligt. Ledgers tolkning av Jokern är mycket bra, men ska andra skådespelare inte få chansen att spela rollfiguren bara för att Ledger var utmärkt? Jokern har ju skildrats på olika sätt i serierna, likaså i filmerna och tv-serierna, varför skulle man förbjuda fortsatta tolkningar nu?

Jag förstår verkligen inte hur en del människor tänker.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag skriver lätt under den TT_Punisher. Detta är så fruktansvärt löjligt så jag nästan nöp mig i armen...

Herregud. 15.000 idioter.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skriver som jag skrev på ett annat forum, man blir ju så jävla trött på alla jävla tomtar som existerar.

Richie sa det bäst.

Samtidigt tycker jag inte att Jokern ska vara med i nästa film, inte ens skymta i en cell på Arkham. Men det är ju en helt annan sak och en annan diskussion.
775 inlägg
för
775 inlägg
Vilken tur att Warner knappast kommer bry sig om en lista underskriven av ett gäng lättlurade idioter.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Njae det är ju inte direkt så att Warner Bros har sagt

[i:yp55ye57]"Kommer ni med 50.000 underskrivna namn så ska vi utesluta Jokern"[/i:yp55ye57]

Tycker folk borde satsa mer på att rösta på Uwe Boll's lilla lista!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
När listan består av 90% av köpmarknaden skulle de nog bli tvungna att hitta på något, men annars lär de titta åt ett annat håll.

Det är väl kul när man engagerar sig, men det får ju inte gå till överdrift. Det handlar om en karaktär som ett flertal skådisar har gestaltat och kommer fortsätta att gestalta.
22 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
22 inlägg
Kan någon förklara varför recensionen av "The Dark Knight" här på MZ inte stämmer överens med den som kom ut för ett halvårsen?? I sommras hade den 4,5 i betyg nu har den bara 4...är det grafikfel eller är det bara oprofitionellt (stavning?) att ändra en redan publicera recension....
855 inlägg
för
855 inlägg
Den har fyra i betyg nu eftersom de tog bort halvbetygssystemet för ett tag sen.
22 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
22 inlägg
[quote="Björksch":e9ycv9ix]Den har fyra i betyg nu eftersom de tog bort halvbetygssystemet för ett tag sen.[/quote:e9ycv9ix]

Ah okej! tack för svaret! Men varför inte ändra till 5a ist? (Min åsikt) =)
2140 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2140 inlägg
Haha! Jo! Man brukar ju avrunda uppåt!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Det var en femma ett tag faktiskt, precis som alla 4.5or till filmer. Men nu ser de ut som de har ändrats till att alla ska ha 4or.
225 inlägg
för
225 inlägg
Bra, det känns mer rättvist!
22 inlägg
för
22 inlägg
Kan hålla med till en viss del. Tycker TDK är mer värd toppbetyg än 4/5, men så har dem ju också gett Prins Caspian en 4,5/5 :S. Om den hade blivit en 5a vore det katastrof, en stabil 3a låter vettigare
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Bellmyr89":2lx9yutl]Kan någon förklara varför recensionen av "The Dark Knight" här på MZ inte stämmer överens med den som kom ut för ett halvårsen?? I sommras hade den 4,5 i betyg nu har den bara 4...är det grafikfel eller är det bara oprofitionellt (stavning?) att ändra en redan publicera recension....[/quote:2lx9yutl]

[quote="Bellmyr89":2lx9yutl][quote="Björksch":2lx9yutl]Den har fyra i betyg nu eftersom de tog bort halvbetygssystemet för ett tag sen.[/quote:2lx9yutl][/quote:2lx9yutl]

Halvbetyget togs aldrig bort. Det har bara helt enkelt inte blivit skapad ännu. Eller jo, det fanns ju den Tyler gjorde tror jag, så det är på G.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Falk":1jx74vzr]Halvbetyget togs aldrig bort. Det har bara helt enkelt inte blivit skapad ännu.[/quote:1jx74vzr]

Har du inte hängt med? Halvorna har helt och hållet försvunnit ur systemet, MZ-staff vill inte ha kvar dem! Det är borta, och kommer inte bli skapat. Inte deras avsikter just nu i alla fall.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Mats":3qarnb0m]Det har vi fått höra i alla år genom alla kommunikationsvägar, däribland mail ja.

Men visst kan jag lägga in halvorna här på forumet, fast tycker ni inte själva att det känns märkligt med att ha ett eget betygssystem här?

Skicka halvorna till mig så ska jag lägga in dem.[/quote:3qarnb0m]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden