Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hahaha...

Jag vill inte se några mer såna där inlägg som bara är till för att parodisera andra invändare.

EDIT: Det var såklart inte Ville jag syftade på.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Que?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Thomas":287c4coz]Hahaha...

Jag vill inte se några mer såna där inlägg som bara är till för att parodisera andra invändare.

EDIT: Det var såklart inte Ville jag syftade på.[/quote:287c4coz]
Vad du är känslig för allt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Fredrik":2gyu9y4r][quote="Thomas":2gyu9y4r]Hahaha...

Jag vill inte se några mer såna där inlägg som bara är till för att parodisera andra invändare.

EDIT: Det var såklart inte Ville jag syftade på.[/quote:2gyu9y4r]
Vad du är känslig för allt.[/quote:2gyu9y4r]

Varför tycker du det? Om en användare gör ett personligt påhopp på en annan person så är det självklart att han kommer få höra av oss moderatorer att han ska sluta med det.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Thomas":15doicpt][quote="Fredrik":15doicpt][quote="Thomas":15doicpt]Hahaha...

Jag vill inte se några mer såna där inlägg som bara är till för att parodisera andra invändare.

EDIT: Det var såklart inte Ville jag syftade på.[/quote:15doicpt]
Vad du är känslig för allt.[/quote:15doicpt]

Varför tycker du det? Om en användare gör ett personligt påhopp på en annan person så är det självklart att han kommer få höra av oss moderatorer att han ska sluta med det.[/quote:15doicpt]

håller med dig där thomas oj nu blev det lite men denna film ska jag undvika eftersom 1an sög så hårt
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Skulle Ådi vara animerad skulle det bli betydligt bättre resultat. Nu blir han ju så begränsad och då förlorar allt deras kiv som är halva serien.
213 inlägg
för
213 inlägg
Jag gick och såg den och det var inget större fel på den. Tycker själv att den till och med var bättre än ettan. Visst den är inte den bästa filmen som någonsin visats, men jag tyckte den var rolig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ettan var hästlängder bättre men denna var bra
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den var rolig!
Men ettan äger fortfarande.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
aa, tyckte på nåt sätt tvåan var roligare än ettan.. men samtidigt mycket mer överdriven än det hade behövts.!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
I Like it början var små roligt och spännande men efter 20 minuter så tappar man spänningen, den blir inte så roligt längre utan tråkigt och barnsligt. Tyckte om scenen där
Visa spoiler
lite roligt och lite mysigt fast för barnsligt ( fast andra filmen är lite seriösare än första ) och tråkigt ibland men den passar bäst till barn från 4 år till 13
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden