Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Gustaf 2 kommer !! en uppföljare till , filmen kommer att ha premier den 4 augusti 2006
Regi:
Tim Hill
Manus:
vet inte
Medverkande:
Bill Murray (röst) (rykte)
Originaltitel:
Garfield's A Tale of Two Kitties
Produktionsår:
2006
Land:
USA
Produktionsfas:
Under utveckling
Produktionsbolag:
20th Century Fox [us]
Distributör:
Foxfilm

jag faktiskt längtar den , 1 an var bra
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Gustaf är så himla gullig och jag blev nästan hjärtekrossad av att det är bara en CGI-figur...

[quote:s1ndrar8]I höst kommer världens lataste katt tillbaka till vita duken... om han orkar.

Efter succén med filmen GUSTAF håller regissören Tim Hill på att försöka övertala vår lasagneälskande vän att lämna sin favoritsoffa och åka till London för att spela in en uppföljare. Om han lyckas får GUSTAF 2 premiär den 4 augusti.

Vidare rapport följer.
[/quote:s1ndrar8]

LMAO
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tror nog att jag ska undvika den här filmen. Ettan var riktigt dålig enligt mig. Manus var väldigt löjligt men den är väll mer riktad åt den yngre publiken så det är väll inte så konstigt.

För mer information om filmen kolla [url=http://www.imdb.com/title/tt0455499/:2xrzcvd4]här.[/url:2xrzcvd4]
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Oj vad jag längtar

Förstår inte hur de orkar göra sånt skräp. Helt oförståligt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Joo iförsig.

Men men... Joo, nackdelar fanns i filmen. till exempel ÅDI!!! Han var rätt jobbig ibland men som Gustaf sa: Han är som en knöl som liksom passar in...
870 inlägg
för
870 inlägg
Yes! Första filmen var jätte bra och jag kommer se denna också!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="reed":3jxj9z2j]Yes! Första filmen var jätte bra och jag kommer se denna också![/quote:3jxj9z2j]

Jaa, jag ska ta med morsan som är störtgalen (Eh?) i Gustaf och ta med min killkompis...heeh!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Return of the King":3rddrxku]Oj vad jag längtar

Förstår inte hur de orkar göra sånt skräp. Helt oförståligt.[/quote:3rddrxku]

hur kan du säga skärp utan att se 2 an ?? , kanske den är mästervärk vem vet , man vet aldrig vad det kommer att bli
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gustaf är latt , gullig och galen hehehe , jag tyckte om 1 och ser fram emot 2 an
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Okej, snälla dubbelposta inte... blir väldigt rörigt på forumet annars...

vore tacksam om du slutade med det...
5 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5 inlägg
Gustaf är bara bäst!!! Han är ut jon ur huset!!! det är kul att det kommer in film till!!!
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
*suck*

ingen uppföljare till denna... Snälla, det räcker! Han är knappt rolig!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
http://www.impawards.com/2006/garfield_ ... tties.html

Söt affisch
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag den var riktigt frän faktist.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
"A tail of two kitties"...har de "lånat" den titeln från de koreanska skräckfilmen "A tale of two sisters"?

Det hade varit jäkligt kul i så fall...man kan nog hitta många likheter mellan de två filmerna!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Richie":wysipl0v]"A tail of two kitties"...har de "lånat" den titeln från de koreanska skräckfilmen "A tale of two sisters"?

Det hade varit jäkligt kul i så fall...man kan nog hitta många likheter mellan de två filmerna! [/quote:wysipl0v]

, den här var inte kul
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bara en dag kvar till premiären . Vill se den men ska ändå undvika den ( ska se Break Up istället den här )
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag gråter varje gång jag ser en affisch om denna film... varför ska de slakta något som jag älskade när jag var liten, serierna var underbara. Filmerna är sämst, 1:an var ur usel och jag antar att 2:an kommer att vara ännu värre.

Fast de måste ju räknas in i att jag kanske ligger över ålderna som dessa filmer riktar sig men ändå de känns som att de bara försöker mjölka ur så mycket pengar ur Gustaf som bara går.

Rädda min lilla katt bojkotta filmen så det inte kommer en 3:a
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Den här ska man ju absolut se! En lasagneälskande tjock katt som blir förväxlad med den aristokratiska snusförnäma katten i London. kan det bli bättre? Antagligen, men låt mig drömma för bövelen....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hihi...min gamla mattelärare kallade mig för Garfield...tihi
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden