Doctor Strange?

10 Röster
4 Röster
6 Röster
Rösta
(50%)
Pepp!
Rösta
(20%)
Depp!
Rösta
(30%)
Varken eller..
3541 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3541 inlägg
Nu har vi fått de första officiella bilderna från Marvels kommande Doctor Strange med Benedict Cumberbatch i huvudrollen.

Från MovieZines artikel, som ni hittar HÄR: "I korta drag är "Doctor Strange" berättelsen om en briljant kirurg vars karriär faller samman efter en våldsam bilolycka. För att rädda sitt eget liv söker han sig till magins värld och tränas av en trollkarl som ger honom makten att skydda världen från nattsvart ondska. Utöver Cumberbatch ser vi också Chiwetel Ejiofor, Tilda Swinton, Michael Stuhlbarg, Rachel McAdams och Mads Mikkelsen i filmadaptionen."

Det finns större versioner av bilderna (samt ett par bilder till) i artikeln.

Så, vad är era tankar inför filmen? Ser vi fram emot detta? Tror ni att Mads Mikkelsen kommer göra en bra skurk?





3541 inlägg
för
3541 inlägg
HOHO! Är det ingen som har något att säga? Har Doctor Strange med sin bildliga närvaro magiskt trollat bort alla superhjältefans?
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja det är klart att man är peppad! Ska bli spännande att se Cumberbatch i en ny film.
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Precis som varje superhjälte film är jag varken speciellt peppad men inte opeppad heller. Kommer se den på bio men räknar verkligen inte ner dagarna tills dess.
Intressant med Cumberbatch i rollen, typ det jag kan säga. Bilderna ser lovande ut.
870 inlägg
för
870 inlägg
Nu efter första trailern måste jag säga att jag är väldigt nyfiken på den här filmen. Den ser ju ut att skilja sig lite från andra Marvel filmer och jag är själv inte superinsatt på Doctor Strange så det ska bli spännande att se vart det här passar in i MCU. 

Sen har ju (enligt mig i alla fall) Marvel Studios inte gjort en enda dålig film hittills och Benedict Cumberbatch gör ju alltid bra ifrån sig. Så den här filmen tror jag verkligen på!    
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Ja, man blir bara mer nyfiken efter första trailern!
812 inlägg
för
812 inlägg
Ser ju verkligen ut att kunna bli en annorlunda Marvel-film, och det tror jag kan bli spännande. Väldigt stabil casting med Cumberbatch, Swinton, Ejiofor osv. Känner mig taggad!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Det kommer bli grejt att se Cumberbatch i denna nya roll.
11107 inlägg
för
11107 inlägg
jaha ingen jävel bryr sig.

8/10 på imdb när 50 000 sagt sitt.

sover ni eller? trodde ni gillade såna här filmer.

It's a tremendously engaging and likeable superhero ride, in which the classiest of casts show they know exactly where to take it seriously - and where to inject the fun.

Cumberbatch fits Doctor Strange like a pair of snap-tight surgical gloves, in yet another MCU triumph. Beautifully designed, brilliantly executed.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Det måste ju helt klart vara en sevärd film om den fått 8,0 på iMDB och 52k pers har sett den!
188 inlägg
för
188 inlägg
Skall se filmen på onsdag (i 3D) och är lite småpepp. Ryktet säger att åtminstone 3D effekterna skall vara riktigt bra och det kan förhoppningsvis bli en häftig upplevelse. Håller fortfarande Gravity som min bästa bioupplevelse på senare år, nästan enbart på grund av de maffiga effekterna. 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden